استقلال خوزستان

ASGاینتلAROOOON اخیرا جدیدترین دوده از تراشه های طایفه دهمی خودش را در ۶ استاندارد در قالب خانواده ی کامت لیک-H H برای نوت بوک ها شناساندن. کرد انویدیا نیز به متعاقب معرفی کردن این پردازنده ها، به رونمایی جدیدترین کارت های گرافیکش با فناوری هایی جدید. پرداخت به قفا معرفی پردازنده های یادشده توسط اینتل و انویدیا، باهم اتحاد کردن های مختلف دست بوسیله معرفی لپ تاپ هایی متاخر زدند، لپ تاپ هایی که غالبا تو قسمت قسمت کردن ی لپ تاپ های گیمینگ جای می گیرند و قدرت پردازشی بالایی. دارند ریزر یکی از شرکت هایی به حساب می آید که به رطوبت لپ تاپی جدید معرفی کرده.

است مدل جدید لپ تاپ ریزر بلید (۱۵ Razer Blade) 15 در قسمت قسمت کردن ی لپ تاپ های گیمینگ جای می گیرد و نسبت به مدل پیشین، غم از لحاظ معنوی و هم از شمارش سخت افزاری بهبودهای مهمی به خود دیده. است ریزر تقلا کرده است ضمن اعمال اصلاحاتی به نسبت جزئی اما موردانتظار داخل قد ی بلید ۱۵، در این لپ تاپ از جدیدترین پردازنده های مرکزی و گرافیکی شناساندن شده توسط اینتل و انویدیا استفاده یواش تا غلبه پردازشی زیادی را به کاربر ارائه. 



دهد پیاده شدن اساس اخبار رسمی ریزر، در ماه می پیش (رو - اردیبهشت خرداد) ۱۳۹۹ دو مدل از لپ تاپ بلید ۱۵ جدید تو دسترس راحتی خواهد. گرفت ارزان ترین نسخه از مقیاس پایه این لپ تاپ ریزر قرار است قیمتی کمیت ۱٬۵۹۹ دلار داشته باشد؛ این مقیاس درون قوی ترین حالت با سخت ابزار قوی و نمایشگر 4K OLED زیاده چرب یا شیرین پیمانه ۲٬۲۹۹ دلار خواهد. داشت درضمن میزان دوم که ریزر از آن به عنوان «مدل» پیشرفته یاد می کند، بخاطر پردازش کارهای مختلف از خراش ی جدید هشت هسته ای قبیله دهمی-i7 10875H اینتل روزی می. گیرد تراشه ی موردبحث، وظایف مختلف را با فرکانس پردازشی پایه ی/۲ ۳ گیگاهرتز و بسامد پردازشی بوست/۵ ۱ گیگاهرتز ادا می. دهد ناگفته نماند تراشه ی موردبحث در پهلو چند تراشه ی سلسله دهمی دیگر قوم ی کامت-لیک H، ابتدایی تراش های موبایلی دنیا به احصائیه می آیند که توانایی دست یابی به تناوب پردازشی بالای ۵ گیگاهرتز را. دارند ارزان ترین نسخه از مدل پیشرفته با قیمت ۲٬۵۹۹ دلار و گرانبها ترین نسخه با قیمت ۳٬۲۹۹ دلار روانه ی راسته خواهند.

شد ریزر می گوید مقیاس پیشرفته ی لپ تاپ جدیدش از کارت گرافیک GeForce RTX 2070 Super-Max Q انویدیا روزی می گیرد که البته کاربر درصورت صدای زیر مردانه می تواند بوسیله جای کارت یادشده از کارت گرافیک قدرتمندتر RTX 2080 Super-Max Q روی لپ تاپش استعمال. بطی ء مدل پیشرفته ی ریزر بلید ۱۵ جدید، عاری شک لپ تاپی است که می تواند نشان دهنده ی تبار مربوط باینده غلبه پردازشی پردازنده های مرکزی و گرافیکی موبایلی. باشد این موضوع اهمیت این لپ تاپ را دوچندان می. 



بطی ء داخل مدل پایه ی لپ تاپ ریزر بلید ۱۵ از ابدار افزار ضعیف رطوبت نسبت بوسیله معیار پیشرفته کاربرد شده. است میزان پایه برای پردازش کارهای مختلف از تراشه ی سلسله دهمی-i7 10750H اینتل استفاده می کند؛ بسامد پردازشی پایه و بوست خراش ی موردبحث به زیبایی اندازه/۲ ۶ و ۵ گیگاهرتز.

است افزون بر این موارد، لپ تاپ موردبحث حاضر به کارت گرافیک GeForce GTX 1660 Ti انویدیا است و امکان استعمال از کارت های گرافیک دیگری همچنین در آن وجود. دارد قوی ترین کارتی که می توانید در مقیاس پایه ی ریزر بلید ۱۵ از آن استعمال کنید، RTX 2070-Max Q انویدیا. است ناگفته نماند کارت های گرافیک جدید سری Super تو تخصیص معیار پیشرفته ی لپ تاپ هستند و خبری از استفاده از آن ها در مقیاس پایه. محو اگر بوسیله استفاده از کارت های گرافیک موبایلی رده فراز دلبستگی ندارید، می توانید از پردازنده های گرافیکی اکسترنال ریزر استفاده کنید؛ پردازنده هایی گرافیکی که تو بین آن ها مواردی در حد و اندازه ی پردازنده های گرافیکی دسکتاپ حیات.

دارد مدل های پیشین لپ تاپ های خانواده ی بلید و استلث ریزر، در بسیاری از مواقع به دلیل داشتن کیبوردشان موردانتقاد. بودند خبر خوب این است که ریزر کیبوردی ارامش شده بوسیله هر دو مدل از بلید ۱۵ جدید آورده است که مشکلات قبلی را رفع می کند و در راستای جلب خرسند کاربران باریک شده. است داخل کیبورد لپ تاپ های موردبحث ریزر، کلید جهت پشته داخل بین کلید Shift راست و (/) اسلش قرار محزون حیات و فرمی منحصربه بی همتا. داشت البته این جنس مدل سازی اصلا بوسیله مذاق کاربران خوش نیامد و بسیاری از آن ها، انگشت انتقاد را به لفظ ریزر آماج. گرفتند ریزر نیز بوسیله حرف کاربران شنوایی داده است و در استاندارد های جدید بلید ۱۵ خبری از این کیبورد. 

نیست تو شمایل پایین تر می توانید نظاره گر نفاق بین دو کیبورد یادشده:

باشید کیبورد باستانی درون سمت چپ و کیبورد جدید در سمت حق برازنده مشاهده (هستند برای مشاهده ی تصاویر تو قطع ی اصلی، روی آن ها کلیک)

کنید اعمال تغییرات بالا درون کیبورد، شاید در نگاه نخست اتفاقی ارشد و مهم نباشد؛ اما اگر به رخ بلندمدت و مکرر از کیبورد باستانی استعمال کنید، قطعا به دفعات بسیار به جای ضربه زدن روی مفتاح اسلش، مفتاح جهت بالا را برگزینی خواهید. کرد کاربران ریزر از مدت ها پیش به این کیبورد انتقاد کرده بودند؛ حال ریزر پس از گذر مدت ها، تصمیم گرفته است کیبورد را در میزان بلید ۱۵ جدید مصالحه. 

کند میزان های پایه و پیشرفته ی ریزر بلید ۱۵ از لحاظ سخت افزار نفاق هایی با یک دیگر دارند که تو ادامه آن ها را بررسی خواهیم. کرد ولی زشت ازاله بدانید این لپ تاپ ها از شمارش فیزیکی نیز تا حدی با یک دیگر متفاوت. هستند برای مثال مدل پایه که قیمتی کمتر دارد از کارت سفره-UHS III SD نصیب مند. نیست درضمن در معیار پایه نمی توان باتری را از طریق درگاه های تاندربولت (۳ Thunderbolt) 3 یا-USB C.3 2 Gen 2 اضافی، شارژ. کرد درحالی که هر دو استعداد موردبحث درون مدل پیشرفته در دسترس. هستند به طور معمول صرف کردن هزینه ی بیشتر بوسیله معنی مشت یابی به استعداد های بیشتر است، اما در این بین نباید فراموش کنید که مدل پیشرفته از حضور (اترنت) Ethernet یکروز مند. 

تراشیدن بر ماخذ معلومات رسمی منتشرشده از لفظ ریزر، مدل پایه ی بلید ۱۵ بخاطر نمایش محتوای بصری از صفحه نمایش مات با صراحت فول HD بهره می گیرد؛ این ورقه عرضه دارای ارزش (نوسازی رفرش) ریت ۱۴۴ هرتز است و می تواند محتوای بصری را به شکلی روان و بطی ء بوسیله عرضه. بگذارد ریزر نسخه ای از مدل پایه را با ورقه عرضه OLED هم عرضه می کند؛ نمایشگر این نسخه ی اختصاص نسبت بوسیله مدل دیگر، اثر جزیی ها را با مداقه بیشتری به نمایش می گذارد و از زمان پاسخ دهی ۱ میلی ثانیه ای بهره می. گیرد افزون پیاده شدن این ها، معیار پیشرفته با نمایشگر/۱۵ ۶ اینچ LCD نمایش می شود؛ جالب است بدانید نمایشگر LCD نمونه پیشرفته که صراحت 1080p را به ارائه می گذارد، نرخ ترمیم ۳۰۰ هرتز. دارد نسخه ای خاص از این مقیاس نیز با نمایشگر 4K OLED ارائه خواهد. شد صفحه نمایش OLED مدل پیشرفته برخلاف مدل پایه، صفحه نمایشی لمسی است، ۱۰۰ درصد از فضای رنگی-DCI P3 را پوشش می دهد و توسط تیغ ی گوریلا گلس (کورنینگ Corning Gorilla) Glass حراست می. شود بنابراین این نسخه از مقیاس پیشرفته بیشتر به درد خالقان محتوا می.



خورد ناگفته نماند مدل پایه ی ریزر بلید ۱۵ از اسلوب احراز هویت ویندوز (هلو Windows) Hello پشتیبانی نمی. درنگ داخل ضمن باتری به کاررفته در مدل پایه ظرفیت ۶۵ وات ساعت دارد، درحالی که مدل پیشرفته از باتری ۸۰ وات زمانه کاربرد می.

کند هر دو مدل از لپ تاپ ریزر بلید ۱۵ دارای ذهن ی پس انداز سازی.M 2 2280 PCIe SSD هستند که امکان ارتقای آن وجود دارد؛ SSD به کاررفته درون مدل محور دارای ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت است و SSD مقیاس پیشرفته ۵۱۲ گیگابایت حجم. دارد ریزر بلید ۱۵ افزون بر این موارد از ۱۶ گیگابایت حافظه ی رم DDR4 با فرکانس پردازشی ۲٬۹۳۳ مگاهرتز روزی می. گیرد این لپ تاپ همچنین دارای زین پدی شیشه ای با پشتیبانی از درایورهای Windows Precision است و این یعنی تنوع بالایی از ژست های حرکتی بوسیله کاربر عرضه می. شود ریزر بلید ۱۵ جدید از وای فای ۶ تیمار پشتیبانی می. کند این لپ تاپ به یک درگاه-USB C.3 2 سلسله ۲ و دو حضور USB.3 2 دوده ۲، مجهز شده.  است مدل های مختلف ریزر بلید ۱۵ سال ۲۰۲۰نام مدلقیمت عرضه بوسیله بازاربلید ۱۵ پایه با کارت گرافیک Nvidia 1660 Ti۱٬۶۰۰ دلاربلید ۱۵ محور با کارت گرافیک Nvidia RTX 2060۱٬۸۰۰ دلاربلید ۱۵ محور با کارت گرافیک Nvidia RTX 2070۲٬۰۰۰ دلاربلید ۱۵ پایه با صفحه نمایش 4K OLED و کارت گرافیک Nvidia RTX 2070۲٬۲۰۰ دلاربلید ۱۵ پیشرفته با کارت گرافیک Nvidia RTX 2070 Super۲٬۶۰۰ دلاربلید ۱۵ پیشرفته با کارت گرافیک Nvidia RTX 2080 Super۳٬۰۰۰ دلاربلید ۱۵ پیشرفته با صفحه نمایش 4K OLED لمسی و کارت گرافیک Nvidia RTX 2080 Super۳٬۳۰۰

دلار شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد لپ تاپ متاخر ریزر

دارید؟ ارج به روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که بخاطر فروش کم قیمت و آگاهانه ی انواع لپ تاپ های اداری و گیمینگ نیاز دارید را در مدخل محصولات زومیت. بیابید در این بخش، علاوه به خشکی امدن مشخصات فنی کنجکاو لپ تاپ های ایسوس، لپ تاپ های ایسر، مک بوک های اپل، گوناگون لپ تاپ لنوو و محصولات بیرونی و اچ پی و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه ی دو خواه چند ثمر درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد.بود مشاهده مسوده قیمت لپ تاپبیشتر:بخوانید جدیدترین لپ تاپ های گیگابایت با پردازنده نسل دهمی اینتل از وضع رسیدندلیجن 7i و لیجن 5i، جدیدترین لپ تاپ های لنوو با پردازنده نسل دهمی اینتل، معرفی شدندMSI لپ تاپ های جدید گیمینگ مجهز به پردازنده طایفه دهمی اینتل معرفی کردتبدیل چمدان مسافرتی بوسیله کامپیوتر قابل محموله و مجهز بوسیله سیستم خنک کننده مایعAMD در برابر اینتل؛ کدام یک پردازنده لپ تاپ سریع العمل تازگی در سال ۲۰۲۰ نمایش می
  • ۹۹/۰۱/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی