استقلال خوزستان

این فدراسیون هر ساله رقابتی را با عنوان "لیگ قهرمانان فدراسیون بورس های اروپایی و آسیایی" برگزار می بطی ء که طی آن با بررسی عملکرد فعالان بازار تنخواه در کشورهای عضو، برگزیدگان را در دو بخش بازار سهام و میدان بدهی تو قالب علامت های طلا، نقره و برنز اعلام می درنگ.

امسال این فدراسیون ارزشمندترین علامت خود یعنی نشان طلای لیگ قهرمانان بورس های اروپایی و آسیایی را در بخش راسته سهام درون میان شریک کنندگان از کشورهای اروپای شرقی، آسیای غربی و شمال آفریقا به کارگزاری مفید از کشور ایران اعطا کرد. به علاوه مدال نقره این لیگ در بخش بازار بدهی نیز بوسیله کارگزاری موثر از ایران اعطا شد.

فیاس در بیانیه پایانی خود، هدف از برگزاری لیگ قهرمانان را تعیین بهینه کارگزاری در مبادلات محلی و اهدای عطیه «بدنه قهرمان» عنوان کرد. از جمله مهمترین معیارهای تخمین کارگزاری ها بخاطر برگزینی در لیگ قهرمانان این فدراسیون؛ وضعیت عملکرد آنها تو معاملات میدان سهام و همچنین میدان وام است.

دکتر کنستانتین سارویان دبیرکل این فدراسیون طی نامه ای، ضمن تقدیر از کارگزاری مفید، هدف از این انتخاب را افزایش آگاهی داخل خصوص عملکرد کارگزاری های برتر کشورهای تن این فدراسیون و ارائه فرصت های متاخر بوسیله آنها عنوان کرد. او نیز داخل بیانیه پایانی این رویداد نوشته است: «جایزه لیگ قهرمانان فرصت ها و نظر جدیدتری را بخاطر بهینه بازیگران به ارمغان می آورد.»

سال گذشته نیز که این رویداد بوسیله میزبانی بخارست رومانی برگزار شد، کارگزاری مفید یک مدال نقره و یک مدال برنز داخل جزء های بازار سهام و بازار بدهی به مشت آورده بود.

مراسم جایزه فیاس (FEAS) با عنوان لیگ قهرمانان هر سال همزمان با برگزاری کنفرانس بورس های اروپا و آسیا برگزار می شود. البته امسال با توجه به مسری ویروس کووید ۱۹ این فدراسیون بین المللی طی بیانیه ای اخبار کرد که مراسم اعطای جایزه و کنفرانس سالانه اخبار برندگان مدال های طلا، نقره و برنز از لفظ این فدراسیون به لباس حضوری برگزار نشده اما با توجه بوسیله تفریق اطلاعات بورس های کشورهای عضو در سال ۲۰۲۰، برگزیدگان امسال نظیر سال قبل معرفی کردن شده اند.

طبق بیانیه فیاس، شعار از برگزاری لیگ قهرمانان بورس های آسیایی و اروپایی این است که نیکوترین اعضا از بین بورس های کشورهای پیکر طی رقابتی سالم و تخصصی گزینش و نسبت به رقبای خود شاخص شوند. جوایز این رقابت بر زمینه دو شاخص مبادلات مالی داخل بازار سرمایه و بدهی گلچین می شود که با ارزیابی های ارتکاب شده برندگان درون سه سطح طلا، نقره و برنز معرفی می شوند.

در رقابت امسال همکاری های کارگزاری و خدمات بازار سرمایه از کشورهای ارمنستان، اردن، قزاقستان، یونان، بلاروس، کویت، رومانی، قبرس، سوریه، مصر، ایران، عراق، عمان، فلسطین و ازبکستان انبازی کرده بودند. ۵۱ کارگزاری در بسرنوشت شوم دچار کردن بازار سهام و ۳۳ شریک شدن داخل بسرنوشت شوم دچار کردن راسته بدهی مجموعا از ۱۵ سرزمین در این هم چشمی حاضر بودند.

فدراسیون بورس های اروپایی و آسیایی یکی از فدراسیون های عفیف و مطرح جهانی درون زمینه تقویم فعالیت های فعالان بورس های کشورهای اروپایی و آسیایی به حساب می آید. اخیرا بورس های قاره اقیانوسیه نیز به عضویت این فدراسیون درآمده اند تا سازمان پوشش آن تو میان بورس های دنیا گسترده زیرفون باشد.
  • ۹۹/۰۹/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی