استقلال خوزستان

۱۹ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

داخل حاشیه ی بیست وپنجمین نمایشگاه الکامپ، سری به غرفه ی پادویش زدیم تا از جزئیات ضدویروس پادویش و نحوه ی کار آن مفروضات بیشتری کسب کنیم.

به گفته ی آویشن پادویش، این آنتی ویروس از فایروال همچنین بهره می برد و تاکنون تو موسساتی متشابه وزارت علوم، جهاد کشت و دانشگاه شهید بهشتی مورد انتصاب و استفاده راحتی گرفته است. به علاوه، پادویش مدعی است که اخیرا توانسته یک میلیون کاربر پا بر جا برای خود جذب درنگ. یکی از امکاناتی که پادویش در اختیار کاربران قرار می دهد، حراست در موافق بدافزارهای حاضر در حافظه های فلش با فناوری UMP ویژه ی پادویش است. جهیز جلوگیری از نفوذ و هک شبکه و اسکن ویروس ها با مصرف از شبکه پردازش ابری پادویش از دیگر امکانات این آنتی ویروس ایرانی است.



پادویش نسخه ی اندرویدی برای گوشی های هوشمند و تبلت ها نیز دارد که از هر دو فضا کاربری انگلیسی و فارسی و قابلیت ضدسرقت پشتیبانی می درنگ. با داشتن این استعداد که پادویش آن را ضدباج انسداد می نامد، در صورت ربوده شدن گوشی می توانید موضع جغرافیایی آن را به مشت آورید. تیم متخصص پروژه ی اندروید پادویش به زومیت گفت که تیم توسعه تمام سعی خود را بخاطر پایین آوردن استاندارد استعمال رم اپلیکیشن آن انجام داده است و کاربران می توانند درون خصوص کند نشدن مایه هنگام مصرف از پادویش مطمئن باشند.

بیشتر بخوانید:نگاهی بوسیله تازه های همراه اول درون نمایشگاه الکامپ 98سامانتل خرید سیم کارت های خود با پیش شماره 09999 و 099999 را آغاز می کندالکامپ سال آینده درون دهکده آفتاب برگزار می شودسرویس اطلس و مسیریاب نشان از قابلیت های جدید در الکامپ ۲۵ رونمایی کردارائه راهکار تلفن مدلل سازمانی هوشمند از نکسفون در الکامپ ۲۵
به گزارش ایسنا به نقل از  روزنامه ایندیپندنت،   بررسی ها حاکی از آن است که پخش موسیقی آرامبخش بخاطر بیماران پیش از بیهوش کردن آنها بخاطر انجام عمل جراحی می تواند همچون داروهای متداول اضطراب تاثیر آرام سازی روی اعصاب داشته باشد و در مقایسه با داروهای اضطراب، عوارض جانبی کمتری را نیز متوجه بیماران کند.

محققان آمریکایی در بررسی های خویشتن دریافتند بیمارانی که با هدفون به موسیقی آرامبخش گوش می دهند در مقایسه با افرادی که داروی "میدازولام" شهود می کنند یک میزان استرس دارند. این مشاهدات مشعر از آن است که موسیقی می تواند جایگزینی برای دوا در رفع خوف پیش از عمل جراحی باشد. قلق پیش از اجرا جراحی شاق شایعی است که علت استرس شده و کنار روانی بهبودی تاثیر منفی می گذارد.  

همچنین موسیقی می تواند خطر عوارض جانبی مرتبط با داروی میدازولام و دیگر داروهای مد را که بر نفس کشیدن و جریان خون تاثیر می گذارد بوسیله حداقل برساند.

در این بررسی محققان آمریکایی ۱۵۷ بیمار بزرگسال را برگزینی کرده و از نیمی از آنان درخواست شد سه دقیقه پیش از ستاندن داروی بیهوشیِ مسدود کننده عصب بوسیله موسیقی گوش دهند. نیز نیمی از آنان یک تا دو میلی گرم دوز داروی میدازولام پیش از مسدود کننده رگ دریافت کردند.

به گزارش مجله ایندیپندنت، محققان با اشعار اینکه میزان استرس درهر دو دسته اختلاف برازنده توجهی نداشته، اظهار داشتند: می نبوغ بوسیله ناخوش اجازه داد برای مدت زمان طولانی تری به موسیقی شنوایی دهد یا موسیقی تک فرع خویشتن را انتخاب نرم تا حاصل بهتری داشته باشد.
در حاشیه ی بیست وپنجمین نمایشگاه الکامپ،  مدیرعامل فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در نشستی خبری مشارکت کرد و شناسایی از آخرین پروگرام های شهرداری در راستای شکل پذیری بطرف خانه هوشمند رحم. محمد فرجود، مدیرعامل دایره فناوری داده ها و ارتباطات شهرداری تهران گفت:مهم ترین برنامه شهرداری یکپارچگی داده ها و مهم ترین برنامه تو شهرداری یک پارچگی داده ها و اتصال آن داخل بستر یک پارچگی بوده است.

محمد فرجود داخل کنفرانس خبری الکامپ بیان کرد:موسسه فاوا در شهرداری تهران از اوایل سال ۹۷ با عنوان تهران هوشمند و با نگاه حرکت رو به جلو برای هوشمند کردن سطح تهران فعالیت می کند که یک سری نوآوری را مدنظر داشت.



وی افزود:

«در این مسیر، دبیرخانه ای تأسیس کردیم که دو قسمت قسمت کردن را داخل شهرداری تهران رایج نظر قرار دادیم. یک سری پروژه ها که ایالت هوشمند اداره می بطی ء و بهره بری حوزه های شهری داخل دهکده تهران را فراز می برد. نیز سامانه یکپارچه عارض وضعیت شهرداری هم داخل حوزه های عمرانی و پسماند شهرداری انجام شد. سامانه یکپارچگی مدیریت ناوگان خودرو، مدیریت آسفالت شهری، مدیریت پسماند و سامانه خدمات شهری را در حوزه شهرداری نیز به عارض الکترونیکی می کنیم که بوسیله صورت کارتابل واحد وجود دارد. کارتابلی که برای شهروندان و شهرسازی است. نیز  سامانه اطلاعات شهروند (۱۳۷) را یکپارچه می کنیم و در نهایت کامل سامانه معاملاتی و قراردادی، مناقصه ها و مزایده ها در بخانه برگشتن تهران، یکپارچه می شود تا شهروندان راحت تر سرویس بگیرند.

بحث انتخابات شورایاری محله الکترونیکی است. از ثبت نام داوطلبان تا معاینه و هیئت نظارت و اجرایی و حتی مفروضات محلات و اینکه چه کسی کاندیدا می شود، از امروز در این سامانه بارگذاری می شود و در نگرش انتخابات شعب تیمار تو قالب کارت الکترونیکی ارائه خواهد شد و کاغذی نخواهد وجود.





در مرزوبوم اکوسیستم، کارهای ما درون تعامل بوسیله نوآوری برمی گردد. تاکنون اساسی ترین کارهایی که انجام دادیم، سه گانه کار بوده است. یک، رویداد تهران نوآوری. دو، مرکز فناوری هوشمند شهری که این مراکز را در نزدیکی دانشگاه صنعت شریف تأسیس کردیم. سوم اندوه دستور کار تهران هوشمند که قضیه پایه است و یک سال است با سند و نقشه اسلوب ایجاد کرده ایم.

تاکنون ۴۴ آی پی آی شهری را تو حوزه های متنوع از عموم حمل و نقل و اطلاعات اجتماعی راه اندازی کرده ایم و در بر آن تا سال ۱۴۰۰، یک صد پروژه پایلوت شهر هوشمند انجام می شود.»

فرجود در پایان خاطرنشان کرد:شهرداری تهران در مذاکراتی که عمل داده است، استراحت بر این شد که قصبه آفتاب سال آینده میزبان نمایشگاه الکامپ می شود. قطعا شهرداری از اینکه از حجم روستا آفتاب مصرف کند، استقبال می درنگ و پروژه هوشمندسازی شهر آفتاب را از سال ۹۸ آغاز کرده ایم.بیشتر بخوانید:نگاهی به تازه های همراه اول تو نمایشگاه الکامپ 98سامانتل فروش سیم کارت های خویشتن با پیش عده 09999 و 099999 را آغاز می کندسرویس نقشه و مسیریاب مدال از استعداد های جدید داخل الکامپ ۲۵ رونمایی کردارائه راهکار تلفن مدلل سازمانی هوشمند از نکسفون تو الکامپ ۲۵آنتی ویروس پادویش به یک میلیون گمارش رسید
ASGHARاواسطOOON تیرماه، رندر جدیدی از گوگل پیکسل ۴ ایکس ال بوسیله ابونمان گذاشته شد. آخرین اخبار حاکی از انتشار رندرهای جدیدی از گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۴ است که ابعادی کوچک زیرفون از گوگل پیکسل ۴ ایکس ال دارد.

رندرهای به ابونمان گذاشته شده از لفظ @OnLeaks اختلاف ابعاد دو گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۴ و گوگل پیکسل ۴ ایکس ال را نشان می دهد. البته تمرکز حقیقی رندرهای منتشرشده به گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۴ عادی مربوط می شود.

مقاله های مرتبط:گوگل تصویری از پیکسل 4 تو حساب توییتر خود منتشر کردمشخصات پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال فاش شد

همان طور که درون تصاویر مدال داده شده است، تضاد چندانی بین طراحی دو دستگاه وجود ندارد. گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۴ وانیلی، نسخه ی کوچکتر گوگل پیکسل ۴ ایکس ال است. در هر دو دستگاه خبری از انشقاق بالای نمایشگر یا روزنه ی دوربین سلفی وجود ندارد. رندرهای منتشرشده براساس شایعه هایی که در مورد این دو گوشی هوشمند بوسیله وجه اشتراک مجله گذاشته شده، طراحی شده اند و هنوز فدایی مشخصات دستگاه ها از یکسره موقعیت قرارگیری اسپیکر استریو نامشخص است.

Ice Universe در پیاده شدن رندرها، دو تصویر مربوط به محافظ نمایشگر گوشی های هوشمند گوگل پیکسل ۴ و گوگل پیکسل ۴ ایکس ال به اشتراک گذاشته که دارای سه بریدگی مربوط به دوربین است و کام می رود دو بریدگی مربوط بوسیله دوربین عادی و بریدگی سومین مربوط به حسگر نمره چهره پیشرفته باشد. باتوجه بوسیله تصویر، بریدگی در جانب عبث بالای محافظ نمایشگر دیده می شود که مشخص نیست به چه منظور مدل سازی شده است. ترک خوردگی وسط محافظ نمایشگر نیز به بلندگوی وسیله مربوط می شود.

خواهش می رود گوگل پیکسل ۴ با نمایشگر ۵.۶ اینچی (۱۴۷ در ۶۸.۹ در ۸.۲ میلی متر، قسمت دوربین پشتی ۹.۳ میلی متر) به بازار نمایش شود. گوشی های متاخر گوگل نیز از حاشیه ی بزرگی برخودار خواهند بود. گوشی های هوشمند جدید گوگل بدون جک هدفون ۳.۵ میلی متری شناساندن خواهند شد و باتوجه به نقشه کشی عمودی سنسورهای دوربین، بوسیله نظر می رسد باید هواخواه دستگاهی با شناسه ی فیس آیدی باشیم.

پیش زیرفون سررشته شده بود که گوگل قصد دارد درنهایت پروژه ی سولی را بوسیله بخش سخت ابزار خود اضافه کند. اواخر اسفندماه گفته شد که پروژه Soli گوگل بخشی از آینده اینترنت اشیاء است. این پروژه ی مبتنی بر رادار، می تواند حرکات و ژست های دست را پیگیری کند. گوگل، اولین جنین این پروژه را در کنفرانس گوگل I/O O منتشر کرد و اکنون خواستار اخبار جدیدی درون مورد این پروژه ی گوگل.هستیم بیشتر:بخوانید استادیا به مدت محدودی در تحدید مرورگر و دستگاه های گوگل خواهد بوداندروید Q را بهتر بشناسیدمشخصات پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال برملا شدگوگل ادسنس امسال از اندروید و iOS حذف می شودممنوعیت قانونی استفاده از آفیس 365 داخل مدارس
گرتا تانبرگ دختر مدرسه ای سوئدی ۱۶ ساله به خاطر فعالیت هایش تو اساس بحران اقلیمی و گرمایش جهانی بوسیله سرمشقی بخاطر کنشگری خرد آموزان در سراسر جهان بدل شده است. او به خاطر نقشش در ایجاد جنبش «اعتصاب مدرسه ای تو اعتراض تغییرات اقلیمی» (School strike for climate) درون نوامبر ۲۰۱۸ شهرت دارد.

 Fabrizio Bensch/Reuters
کتف مردانه جزو اجزای جدا نشدنی استایل مردانه است؛ دلیلش هم این است که نبوغ ست شدن با شکل های متنوعی را دارد و استایل های متعددی بخاطر مردان می سازد. در این مقاله با هفت نکته درباره استایل مردانه که کول مورد جزو استثنا نشدنی آن هاست، بیشتر آشنا خواهید شد. ترکیب کت مردانه و شلوار جین، روزانه ایده آل

یکی از گوناگون ست های مردانه اسمارت کژوال Smart Casual است. این ست در عین روزانه وجود داشتن بخاطر موقعیت های خاصی مشابه قرارهای عاشقانه، راحتی شام، مهمانی های دوستانه و … ارزان است. برای اینکه بتوانید یک ست روزمره ولی اسمارت و شیک بسازید، می توانید کتف مورد سرمه ای را با شلوار جین آبی و کول مردانه مشکی را با شلوار جین مشکی ست کنید. کت و شلواری متفاوت برای استایلی متفاوت

اگر قبلا کول و شلوار مردانه را در مسوده بیع خود صبر داده اید؛ ولی آنقدر رسمی است که اگر بوسیله یک مهمانی نصف رسمی دعوت شوید، نمی توانید آن را بپوشید؛ خرید کول تک مردانه با مدل اسپرت و همراه کردن آن با یک شلوار تک متفاوت چاره کار شماست.
برای اینکه بتوانید استایلی نصف رسمی بسازید و در مواردی مشابه قرارهای کاری، گردهمایی ها و موارد مشابه ظاهر جذابی داشته باشید، کافی است کول مردانه تان را با شلواری ست کنید که فام آن با رنگ جزیی کت متفاوت است. برای شهید ممکن است به یک جشنواره عصرانه تابستانه در فضای باز احضار شده باشید که افراد آشنا یا کسانی با آن ها جانی هستید، متجاوز نباشند. در چنین شرایطی می توانید کت سرمه ای بپوشید و آن را با شلوار سفید ست کنید و یک استایل ملوانی بسازید یا می توانید شلوار آبی ظاهر را با کول بژ همراه کنید و یک استایل خنک مردانه را به نمایش بگذارید. نکته عمده درباره فرم یقه تی شرت



بلوزهای تابستانه معمولا در دو گروه اصلی تی شرت و پولو شرت قرار می گیرند. دسته ابتدا همان تی شرت هایی هستند که گریبان گرد یا هفت دارند و پولو شرت ها با یقه ایستاده کمی متفاوت و رسمی تر جلوه می کنند. نکته مهمی که باید موقع ست کردن کول و تی شرت تو دید داشته باشید، فرم یقه است. جالب است بدانید فرم جیب گرد شما نباید به قدری تنگ باشد که بوسیله بیننده عاطفه خفگی بدهد و نباید بی آرامی زیاد باز باشد. یک یقه متوسط گرد بخاطر شما برجسته خواهد بود.
نکته دیگر اینکه چنانچه گردن کوتاهی دارید یا خودی دارید استایلتان سنتان را پایین تیز مدال دهد، بهتر است به جای گریبان گرد، سراغ یقه های هفتی بروید. این یخه ها گردن شما را کشیده تر نشان می دهند و استایلتان را کبیر پسند خواهند کرد. ترکیب پیراهن، کت تک و شلوار جین



یکی دیگر از ست هایی که می توانید با استفاده از کت تک مردانه ایجاد کنید، همراه کردن آن با پیراهن و شلوار جین است. این ست به اختصاص برای محیط کار آقایان مناسب است؛ البته چنانچه در یک اداره دولتی رسمی کار نمی کنید. همراه کردن کت ساده با پیراهن چارخانه و شلوار جین یک ترکیب اسمارت و شیک ایجاد می نرم و می تواند خلاقیت ظاهر شما را بیشتر نشان دهد. اگر تو شرکتی فرمان می کنید که کارمندان آن جوان هستند، ماهیت استارتاپی دارد یا مخصوص است، این ست را گوشه ذهنتان داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با انواع استایل مردانه و شناخت سبک خود این مطلب را مطالعه کنید. کت و شلوار اندوه رنگ و تی شرت

از دیگر ست های نیمه رسمی که می توانید بخاطر خودتان بسازید، ترکیبی است از همان کت و شلوار ساده مردانه ای که با یک تی شرت مردانه همراه شده است. برای مثال می توانید یک کول و شلوار بژ را با یک تی شرت سفید سهل همراه کنید و از خراج تابستانی زیبای به مشت آمده لذت ببرید. این ست را می توانید با یک صندل یا تا اینکه ملکی چرم همراه کنید و کیف مناسبی را بوسیله قیافه ناراست بوسیله استایلتان افزایش کنید. برندهای ایرانی متفاوتی مانند محصولات چرم مشهد مدل های متنوعی دارند که در ساختن استایل شیک شما مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش واقع خواهند شد. کول مردانه را با چه کفشی ست کنیم؟ به خاطر داشته باشید کتف و شلوار مردانه رسمی که با پیراهن همراه شده است، نباید با چیزی جز ارسی مردانه رسمی ست شود. هر نحو انتخاب صندل خواه کفش های به اصطلاح قایقی برای این ست اشتباه محض است. کت و شلوار مردانه ای که با تی شرت همراه شده را می توان با کفش کتانی، کفش قایقی خواه حتی صندل مردانه همراه کرد، عاری آنکه نگران نتیجه بود. کول مورد مردانه ای که با شلوار جین ست شده را می توان با نیم بوت، کفش کتانی یا ارسی قایقی رو باز پوشید؛ اما صندل معمولا بین گزینه های ارزان برای این استایل استراحت نمی گیرد. کدام کیف برای کدام استایل بهتر است؟ داشتن یک دستی کوچک میسر( مانند لذت پاسپورت) ، یک کیف اداری و یک کیف میزان پستچی بخاطر استایل های متفاوت شما لازم است. کیف پستچی را با کت تک، شلوار جین و تی شرت یا پیراهن همراه کنید. کیف دستی را با کت و شلوار و تی شرت، تو دست بگیرید. از کیف های رسمی اداری تنها تو شرایطی کمک بگیرید که استایلتان رسمی و اداری است؛ هیچ وقت درون یک عید مجلسی که کتف و شلوار و پیراهن پوشیده اید، سراغ کیف دستی نروید.
بوسیله گزارش فارس، سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران داخل محفل شورای اسلامی با رمز بوسیله نشست روز یکشنبه ۳۰ آماج ماه مجلس فرهنگی مجلس،  گفت: در این جلسه، طرح توافق ماده ۲ شیوه ایمنی از خانواده تک بحث و تجسس فراغت گرفت و با اصلاحاتی بوسیله تصویب اعضای محفل رسید.  

وی افزود: بر ماخذ مصوبه کانون درون جریان معاینه این طرح، از این پس دادگاه خانواده باید با درگاه قاضی وکیل عیال برگزار شود و این مستنطق باید در فرایند جستجو بوسیله پرونده درون جلسات دادگاه حضور داشته باشد و صورتجلسه دادگاه بوسیله امضای وی برسد.  

سخنگوی محفل فرهنگی مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه لایحه حمایت از مالکیت روحی تک مذاکره و بررسی قرار گرفت و کلیات آن به پسند اعضای کمیسیون رسید.
کنفرانس ی دیروز ایسوس که با تأخیر نیم ساعته از ساعت ۱۴:۳۰ درون تالار راه اندازی توسعه و تجارت واقع در ساختمان میلاد مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، سه سخنران واقعی داشت: مسلمی، روابط عمومی ایسوس و کریمی، یکی از مدیران باهم اتحاد کردن پارس ارتباط وسایل و بیاتی پور، مدیر کالای شبکه ی ایسوس.

تو ابتدای جلسه، کریمی، یکی از مدیران شرکت پارس وابستگی افزار، ضمن اشاره به سابقه ی مشارکت با ایسوس در سال ۲۰۰۴، ازسرگیری مشارکت با این مشارکت درزمینه ی تجهیزات ارباب را پیوستگی مبارکی دانست و ابراز امیدواری کرد با توجه به جایگاه ایسوس در میدان جهانی، این دو شرکت انبازی های درخورتوجهی داشته باشند. درادامه، وی با اشاره به تشدید و تضعیف تحریم ها درون دوره های مختلف، این قضیه را یکی از دغدغه های عمده دانست و خاطرنشان کرد عملکرد مداوم و پایدار ایسوس در ایران یکی از دلایل پارس رابطه افزار بخاطر همکاری با این مشارکت است.مقاله ی مرتبط:نشست الکامپ تاکز روز سوم نمایشگاه با حضور مدیر تبلیغات کافه راسته ارتکاب شد

به گفته ی کریمی، از دیگر دلایل شریک شدن با ایسوس درزمینه ی برگ سرور، سیاست های بالادستی است که شرکت ها را به تولید و تبعه سازی محصولاتی از این دست تشویق می کند تا بتوان امان بیشتری درون بستر شبکه امتحان کرد. او انبازی با ایسوس را سرآغازی پهلو بومی سازی و تأمین ایمنی سرورها وصف کرد.



درادامه ی این نشست، مسلمی با نمایش اسلایدهایی از افتخارات و دستاوردهای ایسوس درون چند سال اخیر، جایگاه این برند را در دنیا تشریح کرد. به ادعای مسلمی، ایسوس ۶ سال متوالی ارزشمندترین برند تایوان بوده است و برترین برند گیمینگ جهان بوسیله شمار می جوی. براساس گفته های مسلمی، سرورهای مورد پردازنده ای و دوپردازنده ای ایسوس بیش از ۱۳۷ رکورد پردازشی را داخل سایت اسپک ثبت کرده اند. از دلایل این موفقیت شراکت با اینتل و AMD و یکروز مندی از فناوری های آنان نظیر Core Optimizer است. سخن گوی ایسوس فناوری Asus Xeon Ratio Lock یا امکان قفل فرکانس روی پیک پرفورمنس را درکنار بطی ء افزار مدیریت ارباب Asus Control Center به عنوان چند میزان از امکانات جذاب ایسوس درزمینه ی سرور معرفی کرد.



درپایان، بیاتی پور حضور مجدد در میدان ایران و همکاری با «همدستی قدرتمندی همچون پارس ارتباط» را دستگاه ی خرسندی دانست و وجوه تمایز ایسوس از سایر برندها را برشمرد. به گفته ی او، از تفوق های ایسوس این است که به نبود انحصار باور دارد. این، یعنی کاربر می تواند قطعات شرکت های مختلف را بخاطر کاهش خرج ها درون سرورهای خویشتن داشته باشد. سه سال ضمانت تعویض پارس ارتباط درکنار خدمات مطلوب که در سایه ی حضور برند مادر حاصل می شود، از دیگر برتری هایی بود که مدیر کالای شبکه ی ایسوس مطرح کرد.بیشتر بخوانید:نگاهی به تازه های همراه اول در نمایشگاه الکامپ 98سامانتل فروش سیم کارت های خود با پیش عده 09999 و 099999 را آغاز می کندالکامپ سال آینده در بخانه برگشتن آفتاب برگزار می شودسرویس اطلس و مسیریاب نشان از توان های جدید درون الکامپ ۲۵ رونمایی کردارائه راهکار تلفن ثابت سازمانی هوشمند از نکسفون در الکامپ ۲۵
ادبیات روسیه را بیشتر با شهرت های بزرگی چون تولستوی و داستایوفسکی می شناسیم. البته حق هم داریم! هرچه نباشد، آنها از تأثیرگذارترین نویسندگان روسی هستند. شاید آوازۀ ادبیات این قلمرو و البته محبوبیتش حزن به خاطر آثار عالی ای باشد که این بزرگان از خویشتن به جای گذاشته اند. باید گفت جذابیت و نوآوری داخل شعر و شعر هنوز هم در آثار روسی دیده می شود: این وعده نویسندگان معاصر روس بارِ آن را بر دوش می کشند. کتابی که امروز قصد معرفی کردن آن را داریم، یک کلکسیون داستان کوتاه از نویسندگان معاصر روس با نشانی «رفتیم خارج سیگار بکشیم هفده سال طول کشید» است. تو ادامه، بیشتر دربارهٔ آن می خوانیم.

حتما بخوانید:کتاب قمارباز اثر داستایوسکی؛ کتابی برای دوستداران ادبیات روسیهخوشه های خشم؛ فریاد اعتراض کشاورزان فقیر آمریکاییکتاب قلعه حیوانات (مزرعه حیوانات)؛ خارق العاده بی بدیل جرج اورول شناسنامه تاریخچه

نشانی: رفتیم بیرون سیگار بکشیم هفده سال کشش کشید

سخن سنج: نویسندگانی از روسیه معاصر

تعداد صفحات: ۱۹۲ دربارۀ کتاب

عنوان طولانی تاریخچه شاید اولیه چیزی باشد که دربارۀ کتاب جلب توجه می کند. این نشانی از یکی از شعر های تاریخ محزون شده است.

کتاب شامل نُه داستان کوتاه از هفت نویسندۀ روس است. قبل از هر داستان، توضیح مختصری از نویسندۀ آن آمده است. با توجه به اینکه ممکن است نویسندگان بخاطر مخاطب ناآشنا باشند، این توضیح بسیار کاری است.

«لودمیلا اولیتسکایا»، «لودمیلا پتروشفسکایا»، «دینا روبینا»، «آندری گلاسیموف»، «ویکتور پلوین»، «میخاییل یِلیزاروف» و «زاخار پریلپین» نویسندگانی هستند که داستان کوتاه هایشان داخل این تاریخ آمده است.

موضوع داستان ها و سوژ ه های انتخابی با تیمار متفاوت اند ولی فضای حاکم بر همهٔ آنها سرد و تاریک است و یادآور زمان کمونیسم و شوروی است. دربارهٔ میخاییل یلیزاروف

میخاییل یِلیزاروف نویسندۀ اصلی ترین داستان کتاب است که نام این مجموعه نیز از همین داستان پژمان شده است. این سخن سنج در اوکراین بوسیله جهان آمد و تحصیل کرد. او سال ۲۰۰۰ برای تحصیل بوسیله آلمان رفت. در سال ۲۰۰۱ با اشاعه نخستین مجموعۀ داستان کوتاه هایش بوسیله نام «ناخن ها» توجه منتقدان روس را به خود طلبیدن کرد. این داستان ها در طول سال های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۹ تالیف شده بودند. یِلیزاروف پس از ترجمۀ کتابش به زبان آلمانی تا سال ۲۰۰۷ در آلمان ماندگار شد. بعد به روسیه برگشت و با ادبیات تازه اش، «تاریخچه دار»، جایزۀ عفیف «بوکر روسی» را در سال ۲۰۰۸ از آنِ خود کرد. مقدر شدن هایی از داستان کوتاه «رفتیم بیرون سیگار بکشیم هفده سال طول کشید»

اواخر ژوئن وجود. من یک ماه قبل به خانه برگشته بودم؛ یک زخم معده ایِ مرجوعی از خیل. ظرف چند شب مجدد هنر خواب عمیق را فرا گرفتم، چون بیمارستان گند مرا به بیداریِ مزمن و جنون آوری مفتخر کرده بود. پس از آن درازبه دراز افتادن، پس از زین عاشقی، دویدم به دفتر دانشکده که ثبت نامم در سال اول دانشکدۀ اصطلاح و ادبیات را تجدید کنم، جایی که مرا در ماه فوریه، بلافاصله سپس از امتحانات زمستانی، از موهایم گرفتند و کشیدند و به میدان مسابقه فرستادند… (ص۲۴۱ نسخهٔ الکترونیکی) حصه هایی از تاریخچه

ادبیات عیال انسان کش ـ نوشتهٔ دینا روبینا

برتا از شمارش سن دومین دخترشان حیات. البته تحصیلات خوبی بی آرامی داشت: ظاهرا چهار کلاس دبیرستان را تمام کرده بود. غبطه فراوانی غم بوسیله علوم دقیق داشت، ولی اینها ارتباط مستقیمی بوسیله ماجرا ندارد. در عکس مقوایی دورهٔ پیش از انقلاب که داخل آلبوم ضخیمی مراقبت می شد… خدای من، چرا «نگهداری می شد»؟ صرفا لای آلبوم ضخیمی افتاده بود و بین برگه های مقوایی آن در سیروسفر بود و نیکو به لفظ انتهای آلبوم می رفت، به سوی انتهای اختتام…

اختصار تو آن عکس باستانی (پیدا ازاله چرا داخل آنها، برخلاف عکس های جدیدتر، ابد روح آن لحظه حضور دارد. این طور نیست؟ نقش نادیدنی فرشته ای خاموش که متین داخل آن حین که تو داخل امید مدال عکاس بوسیله نشانهٔ «آماده است دختر خانم»، نگاهت را به دوربین می دوزی و لبخندی رزین بوسیله لبت می نشانی، از کنارت تصعید می کند. این صفحات مات داخل طول چند ثانیه و تو لحظاتی که خریدار تمرکز کرده تا پلک نزند و پشتش را سیخ و ابروهایش را بی پیرایه نگه دارد، چه چیزی را از هوا نخجیر می کردند؟)

خلاصه، با خستگی اعاده می کنم، تو آن عکس مقواییِ نمایشی با لبه های نقش و نگاردار، برتا که نو از دبیرستان فارغ التحصیل شده، ایستاده و به بقایای یک ستون قرنتی تکیه داده و عقب سرش متروک های رمانتیک قصر، بوسیله سبک نقاشی های «واتو» به چشم می خورد.» (ص۱۲۱ نسخهٔ الکترونیکی) در ادامه بخوانید: تاریخچه جنایت و مکافات؛ معلول بی نظیر و ماندگار نویسنده پرآوازه روسی
پرشین هتل، مجموعه حرفه ای و لبالب مخاطبی است که این سایت عفیف با نصیب گیری از پرسنل خلاق باعث شده تا نیکوترین سایت رزرو هتل باشد.
رزرو هتل از پرشین هتل، به این برهان است که این مجموعه با داشتن مدیریت و کادر صنف ای توانسته تمام خواسته های گردشگران ائم از ( رزرو هتل اصفهان، رزرو بلیط و رزرو ارزان ترین هتل های ایران ) را به خوبی برآورده کند. رزرو هتل شیراز و رزرو هتل تهران تیمار از دیگر شهر های مملو مخاطب بخاطر سفر است. چون شهر های معروفیت توقیف شده از شلوغ ترین روستا های ایران محسوب می شوند. از این رو تفویض هتل داخل این شهر ها برای گردشگران بیش سخت می باشد. چگونه پرشین هتل پاسخگوی این همه متقاضی است؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم همین پاسخ گویی به مکان و ابد داخل دسترس بوده که باعث شده پرشین هتل یکی از محبوب ترین سایت ها باشد. در برابر مدیر با کفایت و خلاق پرشین هتل با شناخت نقاط قوت کادر خود توانسته است هر کدام از پرسنل را در منصب های متنوع به فرمان بگیرد تا بهترین بهره وری را داشته باشند. کلکسیون ی ۴۰ نفره پرشین هتل با افتخار پاسخ گوی مخاطبان خود می باشد تا رزرو هتل تهران، رزرو هتل اصفهان، رزرو هتل شیراز و دیگر شهر های ایران را به بهترین شکل مقدور ارائه کنند. مدیریت مجموعه با لطف و عنایت پروردگار توانسته است ۱۲ سال خدمت صادقانه به زائران علی ابن موسی الرضا داشته باشد. از این رو این سایت محبوب با ۲۰ نفر کارشناس دلسوز و مهربان در تمامی ساعات شبانه روز پاسخ گوی زائران و گردشگران برای رزرو هتل های ایران هستند.

چگونه پرشین هتل رزرو هتل شیراز با قیمت ارزان را انجام می دهد؟

از آن جایی که پرشین هتل سایتی معروف است بیشتر هتل های تهران، هتل های شیراز، هتل های اصفهان و دیگر هتل های ایران تمایل به همکاری با این مجموعه حرفه ای را دارند. همین برهان باعث شده تا رزرو هتل شیراز از پرشین هتل با ارج مناسب ممکن شود. زیرا مدیریت این سایت با اخذ قرارداد بین خود و هتل های شیراز تبصره ای را فراغت داده تا با ۷۰ درصد تخفیف، رزرو این هتل های شیراز را عمل دهد. شیراز هم با زیادترین آمار گردشگر در مفارقت بهار و برگ ریزان یکی از انباشته مخاطب ترین دهکده های ایران به شمار می رود. با رزرو هتل اصفهان، رزرو هتل شیراز و رزرو هتل تهران برنامه ریزی سفرتان را به درستی ادا دهید. تفاوت میان رزرو هتل تهران و هتل های ایران

برای این که اختلاف دهکده تهران و دیگر شهر های ایران را بگوییم قدری دشوار است. بجهت تهران بیشتر مقصد تجاری دارد تا سیاحتی. ولی شهر های دیگر ایران مثل ( مشهد، تبریز، شیراز، اصفهان و… ) از جاذبه های سیاحتی بیشتری برخوردار بوده و رزرو هتل اصفهان و رزرو هتل شیراز مخاطبان بیشتری دارد. تو خانه دادن تهران رزرو هتل تهران بدون خویش قدری رقیق است. زیرا تاجران نمی دانند کدام هتل تهران را رزرو کنند تا دور از ترافیک و نزدیک بوسیله جا های مورد نظرشان باشد. همین امر باعث شد تا پرشین هتل با تفکیک هتل های ارزان تهران و هتل های گران تهران وضع کار درستی را پیش روی مخاطبان خویشتن بگذارد. با وجود شماره هایی که پرشین هتل درون نظر پژمان گردشگران می توانند بوسیله کارشناسان پاسخ گوی پرشین هتل متصل شده و اطلاعات کافی داخل مناسبت با رزرو هتل تهران را دریافت کنند. ۰۲۱۸۶۰۹۴۷۱۳ و ۰۹۱۹۸۹۰۶۵۷۲ شماره ارتباط های پرشین هتل هستند.

رزرو هتل اصفهان نزدیک به پل خواجو

بوسیله به! پل خواجو و نظم های شب هنگام اش. چقدر دلچسب و دلنشین است اقامت در یک هتل اصفهان که نزدیک به این پل باشد. وقتی گردشگران درون یکی از هتل های اصفهان نزدیک به این جاذبه اقامت دارند می توانند در عرض ۴ دقیقه بوسیله این پل نامدار و لطیف برسند. در امتداد به شهرت فدایی از هتل های اصفهان نزدیک بوسیله پل خواجو اشاره می کنیم. برای رزرو هتل اصفهان می توانید به سایت پرشین هتل رجوع کرده و هتل خواجو اصفهان را رزرو کنید. هتل خواجو اصفهان یکی از نزدیک ترین هتل های اصفهان بوسیله پل خواجو می باشد. این هتل اصفهان ۴ بازیگر بوده و با سرامیک های فیروزه ای سفید، تو کف لابی و مهمانخانه خود نمای بسیار شکیلی بوسیله هتل خود داده است. هتل خواجو اصفهان با لوکس ترین آینه و شمعدان طبقات خود را مزین کرده که از دیگر محاسن این هتل اصفهان می باشد. لوستر های فیروزه ای این هتل اصفهان هم باعث شده تا زیبایی های این هتل اصفهان بیشتر جلوه یواش. با رزرو هتل اصفهان از سر پرشین هتل از جشن های پل خواجو و دیدنی های این شهر جذاب بهره مند شوید.