استقلال خوزستان

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

بی تردید دنیاگیری کووید ۱۹ داخل مرحله ی اول یک دعوا سلامت به شمار می آید؛ اما حال و روز بازارهای جهان نشان می دهد که این معضل بوسیله سرعت، شکل یک مجادله اقتصادی را به خود خمود است. البته این ابتدایی بار نیست که دنیا دستخوش یک هیاهو اقتصادی می شود؛ اما این وهله وضعیت بخشی متفاوت است.

در اواسط قرن بیستم، دنیا با مجادله هایی بسان کمبود وال استریت در سال ۱۹۲۹ و علف هرزه نفتی تو سال ۱۹۷۳ مواجه شد. تلاطم های مشابهی نیز در شرق آسیا، اتحادیه ی جماهیر شوروی و آمریکای لاتین رخ داد. در اوایل قرن بیست ویکم، بحران مالی تازه ای یخه گیتی را گرفت و با درنوردیدن بازارهای آمریکا، اروپا و آسیا، درون سال ۲۰۰۸ به پشته خود رسید. تمامی این بحران ها به دقت تک معاینه قرار گرفتند و بااینکه اقتصاددانان و سیاسیون به خاطر تفاوت در دیدگاه های ایدئولوژیک خود، اصلاح دیدن چندانی داخل جنس تاثیر به اتفاقات یادشده نداشتند؛ ولی دستکم گزینه هایی متنوعی به عنوان عبث انتخاب پیش روی آخود می دیدند.

مطالعات هیاهو های اقتصادی با منشا بیولوژیکی نیز سابقه ای کامل دارند. در مقاله ای بوسیله معروفیت «صرفه جویی مسری: جنگ های مالی و دنیاگیری» بوسیله تاریخچه ی این نوع بحران ها از زمان فروپاشی نظام بانکی داخل دهه ی ۱۹۲۰ میلادی پرداخته شده است. با این حال، مفاهیم پیشین، متجاوز تر بر رفتارهای انسانی دلالت دارند؛ رفتارهایی که مافوق تأثیر بیانیه ها و اقدامات اقبال ها هستند. البته نمی توان این طور مفاهیمی را بی ابهت تلقی کرد؛ کمااینکه یک توئیت فردی قرین ترامپ درون نیمه ی شب واقعا ممکن است بتواند کچل بازارهای مالی را بوسیله لفظ سراشیبی سقوط سوق دهد. با این حال، چنین مفاهیمی نمی توانند کوچک ترین تأثیری روی نوع رفتار یک ویروس داشته باشند؛ ویروسی که فارغ از جنجال های سیاسی و اقتصادی دنیا ما سیر طبیعی رفتار بیولوژیکی خود را در پیش گرفته است.

حدود یک دهه ی قبل، طالع های جهان دست به اجرا چند آزمایش مبصر مقیاس روی توده ی آدم زدند. هرکدام از این دولت ها تصمیم گرفتند که آیا پیاده سازی سیاست های ریاضت اقتصادی ردر کشورهای دستگیر دعوا مالی امری عملی است یا خیر. نتیجه ی این سیاست ها این طور بود که بسیاری از شهروندان کشورهای کنش پذیر که پیش از این کاملا احساس زنهار می کردند، تو شرایط متاخر دچار نوعی احساس ناامنی و تزلزل شده بودند. این مردم به پندار احساس لیس زنهار شغلی، اقتصادی و حتی غذایی بوسیله مروز شروع به کاهش هزینه های جاری خود کرده بودند.

مقاله های مرتبط:آیا حریم شخصی بزرگ ترین قربانی ویروس کرونا خواهد شد؟

تأثیر کرونا کنار اقتصاد جهانی و روش کارهایی برای برون رفت از هیاهو

کشورهایی شبیه یونان، ایتالیا، اسپانیا (و بعدها بریتانیا) که سیاست های ریاضت اقتصادی را در پیش اندوهناک بودند، به ممارست با افت وضعیت اشتی اشتراکی مواجه شدند. این شرایط که تو تعبیر با شهرت «بیماری ناامیدی» شناخته می شد، گاهی بوسیله مرگ ومیرها و خودکشی های ناشی از سوءمصرف الکل و مواد مخدر منجر می شد. برآوردها نشان می داد که درنتیجه ی بحران مالی سال ۲۰۰۷، تعداد خودکشی ها با افزایشی ۱۰ هزار موردی مواجه شد. تو بریتانیا که پیش تر کسی با مفهومی همانند پس انداز ی غذایی آشنا نبود، موارد روزافزونی از تلاش بخاطر ذخیره سازی مواد غذایی ضروری ازسوی مردم مشاهده شد. شرایط تا انجا پیش رفت که داخل چندین کشور همانند ایالات متحده و بریتانیا، روند روبه نمو صدای زیر مردانه به زندگی نیز تقریبا متوقف شد.

بروز چنین بحرانی با پیامدهای سیاسی همچنین همراه وجود. بسیاری از بشریت که پیش تیز همکاری فعالانه ای در انتخابات سیاسی داشتند، براثر فشارهای ناشی از ریاضت های اقتصادی دست از شریک مدنی کشیدند و این بوسیله بهای بدترشدن وضعیت دیپلماتیک کشورهایشان تمام شد. با این حال، همگی جای جهان دچار چنین وضعیتی نشد. فداکار از کشورها نظیر آلمان، هلند (و بریتانیا تا پیش از انتخابات عمومی سال ۲۰۱۰) با رگه دادرسی های ریاضت اقتصادی، تلاش خود را برای تحریک دوباره ی اقتصاد و امن از کشورهای آسیب دیده ی حوزه ی اسکاندیناوی آغاز کردند. در بسیاری از کشورهای اروپایی، یک همبستگی مستقیم میان افزایش ارزش خودکشی و بیکاری شکل گرفت؛ درحالی که در برخی دیگر این همبستگی شکسته شد. مواد استثنا شامل کشورهایی می شد که تلاش داشتند با تسهیل شرایط استخدام مکرر بیکاران و کنف از بی خانمان ها، روحیه ی کام را بوسیله مردم خود تزریق کنند.خیزش شورش اقتصادی در دنیای پساکرونا

امروزه سیاستمداران باید علی رغم اطلاعات ناقص دردسترس خود، دست به انتخاب های سختی بزنند. خودقرنطینگی کارگران و مشتریان، تعطیلی کارخانجات و فروشگاه ها و منع برگزاری رویدادهای ورزشی و تفریحی همه اندکی از اقداماتی هستند که باید برای مهار ویروس ادا گیرند. هم اینک بسیاری از سیاستمداران به متخصصان سلامت عمومی روی آورده اند تا به آن ها در بحران پیش رو یاری برسانند. میزان ای از این رویکردها را می قابلیت درون قبول مسئولیت طبیب آنتونی فاوچی در دولت ایالات متحده یا درگاه جلوه گر برنده حکیم کریس ویتی، مدیر و نایب مبصر علمی دولت بوریس جانسون در دولت بریتانیا مشاهده کرد. این دگرگونی رویکرد به خصوص باتوجه به رفتارهای پیشین سیاستمدارهای کشورهایی همانند بریتانیا و ایالات متحده کاملا قابل تامل است.امروز سیاستمداران باید علی رغم معلومات ناقص دردسترس، دست به انتخاب های سختی بزنند

اما شاق اینجا است که نصیحت هایی که این کارشناسان ارائه می دهند، تنها اثراتی مقطعی روی اقتصاد دارد. انقباض اقتصادی بوسیله دوست خویشتن آثار منفی زیادی روی شرایط اشتی به جای خواهد گذاشت. کاهش فعالیت های اقتصادی منجر به تقلیل روند گردش پول در بازار و درادامه کمبود درآمدهای مالیاتی دولت ها خواهد شد. این موضوع بوسیله نوبه ی خود باعث می شود دیگر بودجه ی کافی برای ادا اقدامات لازم باهدف مهار بیماری دردسترس نباشد. از سوی دیگر، افراد و قوم ها نیز با نزول شدید میزان درآمدهای خویشتن بوسیله شدت ذیل تأثیر استراحت خواهند گرفت. با تکمیل ذخایر مالی، کارخانجات یکی پس ازدیگری تعطیل خواهند شد و کارآفرینان، کارمندان و سایر بخش های زنجیره ی تأمین به شدت آسیب خواهند دید.

با اولین موج شیوع کرونا داخل چین، مقیاس تولید صنعت داخل این قلمرو تا ۱۳/۵ درصد سقوط نمودار کرد و میانگین فروش فصلی نیز تا ۲۱ درصد کاهش یافت. در این میان، برخی بخش ها به طور کامل ورشکست شدند. فروش خودرو تا ۹۲ درصد و درآمد رستوران ها نزدیک ۹۵ درصد کاهش یافت. پیش بینی اخیر بانک گلدمن ساکس نشان می دهد که قناعت آمریکا نیز تو سه ماهه ی دوم مقدور است تا ۲۴ درصد کوچک تر شود؛ یعنی مقداری دوبرابر بسیار تیز از بالاترین معیار انقباضی که تاکنون تو تاریخ اقتصاد این ملک مشاهده شده است.



 امروزه با یک بیماری شیوع رو به رو هستیم که برای کنترل آن نیاز مبرم به بزرگداشت فاصله گذاری مدنی و قرنطینه سازی عاطفه می شود. بدیهی است که نحوه ی روبه روشدن با این چالش داخل یک اجتماع ی برخوردار از سیستم درمانی رایگان و درآمدهایی تضمین شده با جوامعی محروم که آدم آن باید بین عدول کردن بوسیله سر فقره و گرسنگی کشیدن یکی را انتخاب کنند، کاملا متفاوت است.

یکپارچگی روزافزون اقتصاد جهانی نیز خود وضعیت پیش رو را شکننده تر کرده است. درون جهان امروز، ادامه ی فعالیت یک سازنده ی دستگاه نفس کشیدن بدلی داخل انگلستان، ایالات متحده خواه آلمان مقدور است وابسته به مواد مقدماتی ی مجهز شده از تأمین کننده ا ی واقع داخل چین، فیلیپین یا مالزی باشد. اگر هرکدام از بسرنوشت شوم دچار کردن های این زنجیره ی تأمین نتوانند شهریه ی خود را به درستی انجام دهند، احتمالا کل این زنجیره فرو خواهد پاشید. با این حال، مانند هر جهیز پیچیده ی دیگری، نتیجه ی بازپسین این طور اختلالی بوسیله شدت موقوف بوسیله شرایط مقدماتی ی خود سیستم خواهد بود.ما نه تنها برآوردی از مدت تداوم بحران فعلی نداریم؛ بلکه تا اینکه نمی دانیم فراغت است با چند موج دیگر از عالمگیر  مواجه شویم

حتی برآورد صحیح ابعاد خسارات این بحران اقتصادی همچنین بسیار دشوار است؛ چراکه داخل حال حاضر کسی نمی داند انفراد های وضع شده روی فعالیت کسب وکارها تا چه زمانی تداوم خواهد یافت. ماشین صرفه جویی عملکردی قرین به یک سامانه ی تطبیقی دارد (سامانه ای که می تواند خود را با رفتارها و تغییرات محیط خود سازگار نرم). این سیستم تاحدودی انعطاف پذیر است و می تواند از پس شوک های وارده برآید. با این حال، این انعطاف پذیری همچنین حد آستانه ای دارد و درصورت اجحاف از این آستانه، امکان پذیر است کل سازوکار دستخوش شکست شود. این احتمال بود دارد که درصورت تعطیلی یک کارخانه، دیگر هرگز شاهد بازگشایی آن داخل آینده  نباشیم. هنوز موارد زیادی درمورد همگی گیری فعلی به چشم می خورد که نمی استعداد با قاطعیت درمورد آن اظهارنظر کرد. ما نمی دانیم که این دنیاگیری قرار است تنها دو ماه یا بیش از یک سال در جهان تداوم یابد. بنابر میزان سازی های فعلی تا اینکه نمی توان باقطعیت گفت که آیا قرار است دنیا عزب یک موج از مسری بیماری را امتحان کند یا باید درادامه، منتظر فرارسیدن چند سری موج حمله ی مجدد بیماری به کشورها باشیم.

با اینکه ابعاد و ماهیت فترت اقتصادی ناشی از اغتشاش فعلی نامشخص است؛ ولی بی شک مخاطره کمبود جوامع درون یک ورطه ی بی پایان از نیازمندی و بلای ناگهانی کاملا جدی خواهد وجود. روانی تفحص وتوسعه ممکن است به تعویق افتد، سیستم آموزشی دستخوش اختلال شود، سرمایه گذاری ها متوقف شوند و در نهایت، حدس دارد وضعیت عمر بسیاری از مردم به سمت وسویی برود که همگان از آن وحشت دارند.چگونه می توان اقتصاد را استقلال داد؟

زمان آن روان که به استفسار های اصلی بپردازیم؛ از این امتحان چه درسی می استعداد گرفت؟ چگونه می توان از بدترین پیامدهای یک بحران مالی طولانی عیار اجتناب کرد؟ قضا و قدر ها و بانک های مرکزی داخل مواجهه با ایستایی اقتصادی راهکارهایی نظیر کاهش بها بهره ی بانکی و اعمال مشوق های مالی را درنظر می گیرند که همگی اثراتی محدود دارند و درون بهترین حالت می استعداد از آن ها عزب انتظار تقلیل قدم ی اثرات ایستایی را داشت. در اینجا به معرفی سه اقدام مهم خواهیم پرداخت که تو شرایط پساکرونا می تواند بوسیله جامعه کمک کند به شرایط عادی خویشتن بازگردد.ابتدا جان انسان ها را نجات دهیمنتیجه ی مطالعه ی اخیر آنفلوانزای ۱۹۱۸، ایده ی سازش میان منافع مصونیت اشتراکی و خسران های اقتصادی را کاملا رگه می کند

این مقدماتی و بدیهی ترین تقدم هر جامعه ای است. گسترش ویروس مصیبت زا باید راکد شود و نرخ مرگ میر شاگرد از آن باید درون اسرع وقت تحت کنترل درآید. هرچه ظرفیت اقدامات رخ محزون در این کود شایان نمدار باشد، کنترل بلای ناگهانی در مراحل بعد آسان خیس و فشار وارده بر جهیز درمانی همچنین کم مرطوب خواهد بود. حالا دیگر نفس آن نیست که به فکر کردن صرفه جویی باشیم. مسئولان و نهادهای خیریه باید حس کنند که مواجهه با بحران فعلی نیاز بوسیله اختصاص بودجه ی بسیار تازگی دارد؛ حال این بودجه از محل ذخایر ملی تأمین شود خواه از طریق قرضه. مسئولان باید به این درک برسند که وضعیت فعلی آثاری مستقیم و غیرمستقیم بر مصونیت اجتماع کنار جای خواهد گذاشت و زیاد ترین آسیب ها هوشیار گروهی از افراد خواهد شد که تنها زندگی می کنند؛ سالخورده پر حرارت هستند؛ از بیماری های روحی مسئله رنج می برند؛ بی خانمان هستند یا داخل مراکز نگه داری از سالمندان، زندان ها یا اردوگاه های پناهندگان بوسیله عادت می برند. نتیجه ی مطالعه ای که درمورد مسری آنفلوانزای سال ۱۹۱۸ ادا شد، مدال می دهد آن گروه از شهرهای آمریکا که زودتر محدودیت های مدنی را وضع کردند و بخاطر مدت بیش تازگی این فردی ها را امتداد دادند، بهتر توانستند از پس بحران برآیند و درادامه به شرایط عادی بازگردند. نویسندگان پژوهش اخیر قویا ایده ی ارامش میان منافع سلامت عمومی و زیان های اقتصادی را رد می کنند.

از مخاطره مالی نگاهداری کنیم

ازآنجا که با بروز رکود، میزان تقاضا در بازار به شدت افت برملا می کند، مسئولیت نگاهداری از ریسک مالی به عهده ی دولت ها خواهد بود. همان گونه که دولت ها تو طی جنگ، به اندیشه تأمین منابع مالی می افتند؛ امروز اندوه نصیب و قسمت ها باید خود را دربرابر این دشمن مشترک بیولوژیک، تجهیز کنند؛ دشمنی که ترساندن آن بخاطر شهروندان مشت اندکی از دشمنان خارجی ندارد. سیاستمدارن بسیاری از کشورها از همین حالا نسبت به این موضوع فایده نشان داده اند؛ برخی از آن ها قوانین درازمدت مالیاتی را تا اطلاع ثانوی الغا کرده اند. برخلاف انتظارها، ایالات متحده ودیعه ی حمایتی دو تریلیون دلاری را برای امان از اقتصاد ملک وضع کرد. فدایی از کشورهای اروپایی نظیر بریتانیا، فرانسه و دانمارک نیز اقدام به پرداخت مقدر شدن بزرگی از درآمدهای اقشار آسیب پذیری کرده اند که در معرض ریسک ازدست اعطا کردن مشاغل خود هستند. مهم آن است که بتوانیم مخاطره آسیب اقتصادی دائمی را از جامعه خالی کردن کنیم و مانع از دگرگونی شدن این فشردگی اقتصادی به یک ایستایی ژرف و طولانی عیار شویم. امروز دیگر نگرانی درمورد بالارفتن مدل وام قضا و قدر ها برای توجیه محاکمه های ریاضت اقتصادی تقریبا بی معنی به دیدن می رسد.بخاطر گشایش آماده شویم

این وعده شامل تکاپو برای تضمین آینده ی همکاری ها، به ویژه تصرف وکارهای کوچک و متوسطی است که نقش مهمی تو اقتصاد کشورها دارند. درنتیجه، این مشارکت ها در زمان ابداع دوباره ی تقاضا، آماده ی بازگشت به بازار خواهند بود. اقتصاد بینش بنیان جدید داخل هردو جزء تولید و خدمات، نیازمند نیروی کار بامهارت و اغلب متخصص است. اگر این تخصص ها بوسیله هر علتی (نظیر فرسودگی نیروها و عدم نیاز بازار) از مشت بروند، بازگشت به شرایط عادی متجاوز دشوار خواهد شد. این اقدامات می تواند شامل فدایی حمایت های مالی نظیر اعطای بدهی های بدون بهره و کاهش هزینه های تحمیل شده به تصرف وکارها شود. نیز می توان تدابیری بسان تعویق پرداخت مالیات، قبوض، اقساط قرضه و زنهار مالی از کارمندان خانه نشین را در نظر گرفت.

البته درون این میان، باید نقش افرادسوجو را نیز در نظر داشت. درون طول تاریخ، همواره با پیدایش هر بحران، افرادی شیوه برآورده اند که تنها بوسیله پشت پرکردن گریبان های خویشتن بوده اند. طی همگی گیری اخیر نیز کشورها با موج افزایش مقدار برگ محافظتی و ضدعفونی کننده مواجه شدند. برخی از سودجویان نیز  نخست بوسیله تکثیر بها بهره ی بدهی ها کرده اند. این موارد مدال دهنده ی ضرورت بازرسی طالع ها بر راسته و روند قیمت گذاری ها است. گروه دیگر سودجویان دربرگیرنده فداکار دلالان بازارهای مالی می شود. قسمت قسمت کردن هایی از افراد توانسته اند با روزی گیری از شرایط عصبی مربوط به اعصاب حال حاضر، سودهای کلانی به یقه بزنند؛ سودهایی که در حقیقت درازای خسران گروه اهمیت از مردم بوسیله دست آمده اند. بخشی از این پول ها از محل پس انداز مقرری بگیرانی تهی دست مولود شده اند که درمعرض بیش ترین آسیب صبر دارند.

تا اینکه پس از ته همه گیری نیز گروه دیگری از سودجویان پا به عرصه خواهند گذاشت؛ بوسیله مشابه وضعیت عاقبت بحران جهانی که گروهی از افراد با سواستفاده از وضعیت موجود، شروع به تصاحب تصرف وکار کسانی کردند که تمام زندگی خود را باخته بودند. بنابر روایت تاریخ، داخل حین یا پس از بحران، همواره فرصتی زرین بخاطر تصاحب شریک شدن های بزرگی حاضر می آید که از پرداخت بدهی های خود عاجز مانده اند. همان گونه که در کتاب «دکترین شوک» اثر نائومی کلاین آمده است، متصل این خطر وجود دارد که برخی از سیاستمداران وابسته بوسیله لابی های غلبه از بحران جاری بخاطر تخریب منافع نیروی کار، سلامت اشتراکی و محیط زیست بهره برداری کنند. بوسیله نظر می رسد این اتفاق در حال مهیا نیز با آغاز لغو فداکار از مقررات زیست محیطی ازسوی دولت ترامپ کمابیش داخل روند است.درس گرفتن از اشتباهات

در کنار تمرکز روی نفوذ دربرابر جنگ فعلی، نباید از شرایط کنونی سیاسی و اقتصادی جهان غافل شد. یکی از دلایل اینکه همه گیری کووید ۱۹ توانسته تا این حد اثرات منفی اقتصادی به وهله آورد، بود آسیب پذیری فطری در سیستم اقتصادی کشورها دربرابر این سیاق بحران ها است. سازوکار این جهیز بوسیله گونه ای مدح شده است که ضمن تأمین منافع گروهی کوچک از نخبگان برگزیده، باعث تضییع حقوق قسمت قسمت کردن بزرگی از حامیان مصونیت جامعه می شود.

در چهار دهه ی اخیر، بسیاری از کشورهای جهان سیاست هاتی مبتنی بر تضعیف تشکلات حزب کارگری را در پیش اندوهناک اند و شرایط را برای به خدمت گماشتن بخش بزرگی از نیروی فقره تحت قراردادهای کاری غیرمنصفانه فراهم آورده اند؛ به گونه ای که بسیاری از شهروندان این کشورها دیگر از میزان درآمد و آینده ی شغلی خود تامین نیستند. در فداکار از کشورها (شامل ایالات متحده) بخش عمده ای از مردم تنها به امکانات اولیه ی خدمات درمانی دسترسی دارند. گروهی از آدم با برخورداری از مزایای درآمدهای وجهه شده می توانند درون هنگام ابتلا به بیماری، رفتار به خودقرنطینگی کنند؛ ولی دسته بزرگی از انسان هستند که از این طور مزایایی محروم اند و درصورت ابتلا باید میان حوصله گرسنگی و ایجاد خطر سرایت بوسیله دیگران مشت بوسیله انتخاب بزنند. در این طور شرایطی، تا اینکه توانمندی ثروتمندترین کشورها نیز محدود به آسیب پذیرترین اعضای جامعه خواهد حیات.

در کشمکش شاگرد از نزاع های عظیم، سیاستمداران در ورطه توهم دسیسه و شهروندان داخل دام خرافات بی اساس گرفتار می آیند

هیچ کس نمی تواند آینده را پیش بینی یواش. ما تنها می دانیم هرکس حتی بالاترین طبقات اجتماعی و دیپلماتیک همچنین سفت به اندازه ی سایر اعضای فرودست جامعه درمقابل این بیماری آسیب پذیر است. وضعیت فعلی تاحدودی برازنده مقایسه با شرایط پس از غوغا جهانی دوم است؛ یعنی روزگاری که هر کس در اروپا می توانست یکی از قربانیان بمباران فلکی باشد. طی این دوران، بازماندگان جنگ داخل باختر اروپا، قضا و قدر هایی را تشکیل دادند که در آن ها وظیفه ی تأمین و گشایش رفاه عمومی بوسیله عهده داری ی نهادهای غلبه بود. این طالع ها که با صیت دولت های شادکامی شناخته می شوند؛ گرچه نمی توانستند مساوات را بوسیله نعوظ کامل در اجتماع پیاده سازی کنند ولی خواهش می رفت دستکم از عهده ی برقراری یک زنهار نسبی برآیند. شهروندان این دولت های جدید (برضد شهروندان جوامع مدرن امروزی) اهمیتی برای جناح بندی های دیپلماتیک و اجتماعی قائل نبودند. اکنون، در شرایط دنیاگیری همچنین درست مانند شرایط اغتشاش جهانی، هیچ کس (چه فقیر و چه غنی) از گزند مصیبت درون امان نخواهد بود؛ شرایطی که یادآور اجتماع ای با عدالت، ایمنی و کنف بیش تر است.

با این حال، همچنان لازم است جانب پروا را نگاه داشت. فدایی سیاستمداران به پشت یکروز برداری سیاسی از این اوضاع هستند؛ این گروه تهدید فعلی را نوعی فریب یا بزرگ نمایی ازسوی دشمنان خود قلمداد می کنند. جالب این که به نظر می رسد این استراتژی کمابیش مؤثر نیز واقع شده است. نکته ی نگران کننده ی دیگر شکل گیری برخی دیدگاه های تبعیض آمیز میان آدم است. همان گونه که شیوع طاعون سیاه تو اروپای قرن چهاردهم باعث ابراز این سررشته شد که یهودی ها عمدا اقدام به آلوده سازی چاه های آب و بیمارکردن مردم کرده اند؛ امروزه نیز با افترا زنی های افراطی مشابهی مواجه هستیم. دونالد ترامپ، مهتر جمهور ایالات متحده بارها طی خطبه های خویشتن از عبارت «ویروس چینی» بوسیله جای ویروس کرونای جدید استعمال می کند و مقامات بریتانیایی نیز نه به عارض آشکارا اما تو لفافه، انگشت اتهام را به لفظ بخت چین دراز می کنند.

اکنون، جهان بر عادت یک دوراهی فراغت اندوهناک است. درون سناریوی اول، کووید ۱۹ ممکن است بتواند ما را متقاعد کند  که علی رغم تفاوت ها، ما همگی ساکن یک سیاره ی کوچک هستیم و حیات هریک از ما درون رهن وجود دیگران است؛ یا غوغا پیش روی ما، گرمایش زمین باشد، یا نابرابری و خواه یک ویروس مرگبار. درون این روش تفکر، یا همگی خواهیم توانست از پس این بحران برآییم خواه همگی با هم نابود خواهیم شد. ولی درون سناریوی دیگر، سیاستمداران بی نزاکت فریب با حمایت رسانه های پرسنل نخست به تفرقه افکنی می کنند و بوسیله بریدن میان جوان و پیر، فقیر و غنی، بیمار و سالم، تبعه و مهاجر و نیز اقلیت و اکثریت دامن می زنند؛ اقدامی که قطعا با تخریب پیوندهای جمعی و تکیه اشتراکی داخل جهان همراه خواهد شد.

ناپسند زدودن به خاطر آوریم که چگونه درون خلال سال های پیش از جنگ جهانی اول، حقوق زنان بوسیله شکل ناخوشایندی نادیده گرفته می شد. در آن زمان، آن ها بخاطر حقوق خویشتن جنگیدند و درنهایت، فدایی از کشورها، کمی از حقوق این دسته را به رسیمت شناختند. بوسیله طور مشابه، با ابراز رکود بزرگ در دهه ی ۱۹۳۰ میلادی، جنبش هایی لباس گرفت که مولود ی آن، پسند برنامه ی اقتصادی و اجتمای نیودیل (New Deal) و بنیان گذاری پایه ی تورهای ایمنی اجتماعی و حقوق بازنشستگی تو ایالات متحده ی آمریکا شد.

آیا کووید ۱۹ همچنین می تواند عمه عطفی تاریخی بخاطر بازشناختن ارزش وجودی قسمت قسمت کردن عظیمی از اجتماع باشد که هموار در محاسبات دیپلماتیک و اجتماعی قدرتمندان نادیده گرفته می شدند؟ آیا این بزنگاه تاریخی می تواند نقطه آغازی برای اعتماد مکرر به جهان معرفت و ائتلاف توده های مردم باشد؟ شاید پاسخ همه ی این سئوال ها درگرو آن باشد که آیا صدای رسای دانشمندان و متخصصان حوزه ی سلامت اجتماع به شنوایی مسئولان و صاحبان قدرت خواهد رسید یا خیر. بیشتر بخوانید:آیا نوشیدنی های داغ می توانند انسان را در برابر کووید ۱۹ ایمن کنند؟آسوشیتدپرس: مقام های چین با وجود آگاهی از شیوع کرونا، اطلاع رسانی را ۶ روز به تاخیر انداختندجان هورتون کانوی از پیشگامان تولید بازی ویدیویی به خشکی امدن اثر کرونا درگذشتسامسونگ آماری از عملکرد استارتاپ های مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر درون دوران کرونا ارائه کردموج دوم شیوع کرونا در ۶ استان ناحیه آغاز شده است
بسیاری از مشاغلی که در فضای اینترنتی وجود دارند، کسب و کار اینترنتی نامیده می شوند. با ترفیع روزافزون کسب وکارهای اینترنتی نیز هرروزه شاهد راه اندازی سایت ها خواه صفحاتی تو شبکه های مدنی تلگرام و اینستاگرام هستیم. این مشاغل با رویه ها و تبلیغات انواع در معلول معرفی محصول خود هستند و بوسیله راسته رونق می بخشند. همچنین باعث می شوند با کمترین امکانات، شبیه محلی بخاطر ساختن حکم و استخدام نیروی انسانی و سرمایه گذاری های کلان، به درآمد درخورتوجهی دست علنی کنید. حال هرچه درباره ی محصولتان مفروضات و دانش بیشتری داشته باشید، مطمئنا موفق تر خواهید بود. داشتن چنین مشاغلی محاسن بسیاری دارد که ازجمله ی آن ها عبارت اند از:مهتر خودتان هستید.زمانتان ازآنِ خودتان است.تیمار زمان می توانید به کارهای دیگرتان نیز رسیدگی کنید.

فارغ از طولانی این محاسن، آنچه ذهن اغلب شاغلان حوزه های آنلاین را درگیر می کند، نحوه ی نقل وانتقال آنلاین پول و دسترسی به صفحه ی پرداخت اختصاصی مجانی است؛ در مقابل همان طورکه می دانید، مقدر شدن بزرگی از واریز و صیقلی وجه در کسب و کارهای اینترنتی آنلاین ادا می شود. پرداخت آنلاین اسکناس همچنین مشکلات ویژه خود را دارد و اگر پرداخت های خود را با آگاهی تمام انجام ندهید، ممکن است صدمات جبران ناپذیری بوسیله شما وارد نرم.

اگر شما نیز جزو صاحبان مشاغل اینترنتی هستید، حتما می دانید چگونه می توان مشکل بزرگ نقل وانتقال پول را حل کرد. بله، با سرویس های پرداخت پکپی و با اتکا به محضر صیقلی اینترنتی ایمن آن، به قرار می توانید کارهای مالی تان را سروسامان ببخشید. احاله وجوه خود را بوسیله پکپی بسپارید

درگاه پرداخت اینترنتی پکپی به شما این امکان را می دهد تا با آسودگی فکر و بوسیله راحتی پرداخت های خود را انجام دهید؛ زیرا این سرویس بدون احتیاج به اینترنت بانک و نصب برنامه، تنها با دراختیارداشتن رمز دوم، امکان مدیریت هم زمان واریزی های چند حساب بانکی با یک پنل واحد را آسان خواهد کرد و بوسیله فاکتور آنلاین حاضر است. همچنین، سرعت فعال سازی این سرویس بسیار سریع العمل است و عزب پس از ۲۴ ساعت برای ارتکاب امورات مالی کوشا خواهد شد. این درخت سرو هم بخاطر کسب وکارهای خُرد و بی قراری برای مشاغل بزرگ اینترنتی کارایی بسیاری دارد. درخت سرو پکپی با کسب مجوزهای لازم از بانک مرکزی جمهوری اسلامی رویه را برای شما هموار کرده است. شما می توانید برای وارسی و مطمئن شدن از این مجوزها به وب سایت پکپی سر بزنید و با خیالی راحت کارهای مالی خویشتن را ازطریق این حضرت اینترنتی ادا دهید.پکپی محدودیت سقف صیقلی ندارد

مطمئنا برای شما نیز مهم است که بدانید سرویس پرداخت آنلاین پکپی انفراد سقف ارجاع سه میلیون تومانی را ندارد. با حیات سقف پرداخت، مجبور می شوید با صرف هزینه و زمان بیشتر امور مالی خود را انجام دهید. پس می توانید فرض کنید این فرایند طولانی چطور می تواند تصرف وکارهای مالی را دچار زیان و صاحبان آن را بازداشت مسائل گوناگون و زمان بر کند. باوجوداین، دیگر جای نگرانی نیست؛ بجهت با سرویس پکپی این بغرنج را حل کردیم. بدین ترتیب، بعد از پیدایش صفحه ی شخصی خود داخل این سرویس، می توانید در کشش روز به افراد مدنظر تا سقف ۵۰ میلیون تومان وجه انتقال دهید؛ بنابراین دیگر با سقف صیقل سه گانه میلیونی در طول روز مواجه نیستید.

پکپی؛ سرویسی مطمئن بخاطر مدیران کانال های فروش

اگر از مدیران یا گردانندگان کانال های سودا اینترنتی مانند تلگرام یا اینستاگرام باشید، مطمئنا با مشکلات جابه جایی وجه خریداران خویشتن کاملا آشنا هستید؛ مخصوصا اگر مبلغ پرداختی مشتریان برای انجام عملیات کارت به کارت بیشتر از سقف تعیین شده ی معمول، یعنی سه میلیون تومان باشد. مشی ی کار چیست؟ شما با استفاده از حضور پرداخت پکپی و شناساندن آن به خریداران خود، می توانید به راحتی مراحل پرداخت خود و مشتریانتان را تسهیل کنید. این امر اندوه برای مشتریان و هم خودتان می تواند زیاد کارگر است؛ مربوط به می توانید با تصوری راحت از زمان جاویدان باقی مانده ی خویشتن بخاطر تبلیغ بیشتر محصولاتتان نصیب مند شوید و خریدارانتان نیز خرید راحت و موفقیت آمیزی تجربه کنند.

همچنین، سرو صیقل پکپی امکان مدیریت واریزی های شما را نیز مجهز کرده است؛ بدین لباس که پس ازآن از خلق کردن صفحه ی صیقلی شخصی در این وب سایت، دیگر از مطالعه مرتب شمار بانکی و معیار واریزی های خود اسایش خواهید شد. شما با کاربرد از این سرویس پرداخت، اشتهار و نشانی و توضیحات تکمیلی پرداخت کننده داخل هر فروش را همچنین مشاهده می کنید و می توانید بعد از طی فرایند پرداخت، رسید سیستمی بوسیله آنان نمایش دهید.پکپی؛ سرویس پرداختی برای همه افراد

همه می توانند از صفحه ی صیقلی آنلاین پکپی استعمال کنند؛ از صاحبان مشاغل فروشگاهی و کسب وکارهای آنلاین گرفته تا استعمال های شخصی و خانوادگی. به طورمثال، برای پرداخت هایی همچون قرضه های مذهب الحسنه ی خانگی یا حتی دریافت شارژ ساختمان همچنین می توانید از این سرویس کاربرد کنید. با کاربرد از پکپی دیگر نیازی حلق هرماه مراحل زمان بری مانند نوشتن میزان مبلغ پرداختی هر واحد و معارفه رسانی آن و اعلام عده کارت خویشتن را خلال کنید. همچنین، تمام همسایگان شما و افراد نو بااطلاع به ساختمانی بوسیله دنبال شما بخاطر ستاندن عده کارتتان نخواهند بود؛ بلکه بوسیله راحتی با ارسال یک لینک پرداخت برای همسایگان خود، می توانید طولانی وجوه واریزی ساختمانتان را کنترل و به موقع قبوض آن را صیقلی کنید.

فرض کنید روز متولد یکی از دوستانتان فرارسیده و می خواهید با تهیه ی کیک و پیشکش قسمت قسمت کردن جمعی این روز را جشن بگیرید. اینک زمان اتمام جشن را تصور کنید؛ بجای همه ما اغلب در انتهای این نوع جشن ها با چنین چیز پهن ای مواجه شده ایم؛ صحنه ای که همگی در آن به تعاقب شماره کارت فردی می گردند که تمام هزینه ها را متقبل شده است. بااین حال، با داشتن ورقه ی صیقلی پکپی دیگر بوسیله این کارها نیازی نیست؛ زیرا تمام دوستانتان با دریافت یک لینک اینترنتی پرداخت، به راحتی می توانند مقیاس مسکوک مدنظر را پرداخت کنند.

درپایان، باید به این نکته اشاره کنیم این سرویس فقط برای کسب وکارهای اینترنتی نیست و بخاطر استعمال ی فروشندگان حضوری و اصناف و کسبه همچنین زیاد مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش است. این امکان با استفاده از کد پرداز (QR code) برای مشاغل نام برده اجرایی است.جمع بندیبا ورقه ی صیقلی عام پکپی، تنها با یک لینک می توانید کار انتقال وجه خویشتن را به سادگی انجام دهید.خدمات این سرویس در کمینه از ۲۴ ساعت برایتان فعال خواهد شد.امکان مدیریت تیمار زمان واریزی های چند احصائیه بانکی، تنها از روی یک پنل امکان پذیر خواهد وجود.پکپی سرویسی امان و مطمئنی برای کاربران خود ساختن کرده است.برای کاربرد از پکپی بوسیله گرفتن مجوز الکترونیکی نیازی تراشیدن.پکپی امکان دسترسی آسان و مدیریت معلومات مشتریان و پرداخت کنندگان را آسان کرده و حتی امکان صدور فاکتور آنلاین و عرضه ی رسید را بوسیله شما می دهد.با کاربرد از پکپی دیگر نگران سقف پرداخت سه میلیون تومان نخواهید بود؛ بلکه می توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان تراکنش مالی داشته باشید.ساخت صفحه ی شخصی صیقلی پکپی مجانی و استفاده از آن زیاد آسان است.پکپی با پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته درون هفت روز هفته در هر جنین ای، شما را راهنمایی خواهد کرد.بیشتر بخوانید:وینر؛ تولیدکننده داخلی دستگاه جوش و افزار جوشکاریخرید فورتی نت از شرکت رسیستأثیر جهانی کرونا بر آموزش IT و اقدامات سماتکچطور با میزیتو در هر شرایطی کسب و فرمان و پروژه خود را مدیریت کنیم؟خرید تلویزیون ال جی از بانه
ASGHAASGHAASGHAباOOOONOOOONOOOON اضافه روزافزون تقاضا برای سرعت و ظرفیت خروجی ارتباط های شبکه ای در دیتاسنترها و شبکه های دیگر، کنسرسیوم Ethernet Technology Consortium استاندارد جدید اترنت ۸۰۰ گیگابیت را معرفی کرد. فناوری متاخر براساس بسیاری از ساختارهای کنونی فعالیت می کند که زیرساخت اترنت ۴۰۰ گیگابیتی را شکل می دهند. این استاندارد به شهرت 800GBASE-R R معرفی کردن شد و وهله دیگر برای دوبرابر شدن کارایی و سرعت شبکه، به جهیز ها افزایش خواهد. شد دیتاسنترهایی که امروز بیش از همیشه بوسیله ظرفیت های اتصالی و سرعت رفعت احتیاج دارند، با بهره مندی از مدل جدید، کارایی خود را اضافه خواهند.داد مقاله های:مرتبط آشنایی با شبکه های کامپیوتری؛ قسمت: اول شبکه های با سیمآشنایی با شبکه های کامپیوتری؛ قسمت: دوم شبکه های بی

سیم نمونه جدید، توسط کنسرسیومی رونمایی شد که جزو IEEE نیست و بوسیله نوعی توسط فعالان صنعتی فناوری پشتیبانی می. شود این کنسرسیوم قبلا به نام 25Gigiabit Ethernet Consortium شناخته می. شد گروه مذکور، توسعه ی فناوری های ۲۵ و ۵۰ و ۱۰۰ گیگابیت را برعهده. داشت اگرچه از آن زمان، استانداردهای اترنت IEEE بالاتر از استانداردهای این کنسرسیوم در صنعتی شنخته می شدند، ولی گروه به فعالیت خویشتن ادامه انصاف تا هرچه بیشتر به افزایش حجم سرعتی اتصال های اترنت معاون. کند با گذشت زمان، نام کنسرسیوم اندوه تغییر کرد تا با شرایط موجود در صنعتی هماهنگ. باشد از پشتیبانان و اعضای کنسزسیوم ETC می قابلیت به غول هایی همچون برودکام، سیسکو، گوگل و مایکروسافت اشاره. کرد مجموع شرکت های فعال به بیش از ۴۰ اداره می.

رسد مقیاس جدید ۸۰۰ گیگابیتی خصوصیات قابل توجهی. دارد این استاندارد که زمان حال به نام 800GbE شناخته می شود، نسخه ای وسیع مرطوب از 400GbE. است خطوط کنونی.106 25G برای مدل متاخر هم استفاده می شوند که شروع برای 400GbE شناساندن شدند؛ البته تعداد مجموع خطوط از چهار به هشت افزایش می. یابد اگرچه شاید در نگاه اول این طور افزایشی در تعداد خطوط، یک عملیات ساده به رویت برسد، ترکیب خطوط متاخر و استخراج حجم و سرعت و موردنیاز، به فعالیت های مهندسی و طراحی متعددی نیاز. دارد استاندارد 800GbE باید همین فعالیت های جدید موردنیاز را پوشش.



دهد مشخصات-R 800GBASE R که در دل استاندارد متاخر دیده می شود، مشخصات MAC و PCS جدید را شرح. می دهد مشخصات جدید، با استعمال از دو ساختار 400GbE 2xClause PCS، یک MAC با قابلیت احاله داده با سرعت ۸۰۰ گیگابیت برثانیه. می سازد هر ساختار 400GbE PCS از چهار.شیار 106 25GbE یکروز می سرما که پس از دوبرابر شدن، در مجموع هشت خط ارجاع داده را ساختن می یواش که در مدل 800GbE شاهد. آن هستیم نمونه جدید هم روی.خطوط 106 25G تمرکز دارد؛ ولی آن را به نشانی پیش احتیاج عمده مطرح. نمی کند درواقع ETC می گوید معیار جدید، اذن ی ترکیب تعداد بیشتری خطوط با سرعت کمتر را هم حلال. می داند به عنوان مثال در استاندارد متاخر می توان از ۱۶.خط 53 125G. استفاده کرد درنهایت تصمیم تفویض خطوط بوسیله استراتژی تولیدکننده وابسته.



می شود کنسرسیوم ETC می گوید استاندارد جدید، در بخش MAC خواه Media Access Control تمامی گنجایش های معیار قبلی را به ارث. می سرما درنتیجه این میزان حزن به قیافه طولانی بین دو ترمینال-از Full duplex پشتیبانی می کند همچنین حداقل فاصله ی بین پکت ها هم هشت بیت عنوان. می شود تصویر بالا، هر ساختار 400GbE را با ۱۶ خط 10b  ترسیم کرده که هر جریان داده ای 400GbE درون آن، داده ها را به صورت مجزا ارسال و دریافت. می درنگ درنهایت، یک سیستم کنترل ترکیب، دو PCS موجود را هماهنگ و مدیریت.

می نرم مدل جدید 800GbE قدم وقار در صنعت شبکه محسوب می شود که به سمت اترنت ترابیتی و فراتر از آن حرکت. می درنگ استانداردهای آتی، برای نمایش ی سرعت موردنیاز تو هر خط اتصالی، احتیاج به ساختارهای SerDes سریع تر دارند، اما درحال-R فراهم 800BASE R توانایی عرضه ی سرعت 800GbE را تو نسل کنونی. رقیق افزارها دارد همه ی رخدادها به نفع مشتریان عظیم نمونه و کاربرانی خواهد حیات که تو (دسته ی HPC پردازش با) قدرت بسیار بالا قرار می گیرند که همیشه بوسیله دنبال پهنای باند بیشتر بین.

سیستم ها هستند کارتل ETC جزئیات استاندارد جدید را تو وب سایت رسمی خویشتن منتشر کرد، ولی هیچ اطلاعات زمانی از نمایش ی اولین محصولات مبتنی کنار استاندارد،. در دست حلق البته از آن جایی که استاندارد جدید، در ساختار کنونی سخت افزاری شایان انجام است، می توان در آینده ی نه چندان دور اشتیاق ورود محصولات بوسیله. راسته دیتاسنتر داشت اپراتورهای دیتاسنتر برای تجهیزات مقیاس کنونی قرین سوئیج ۱۶ پورت Cisco Nexus 400 GbE باید هزینه های سرگیجه آوری تا ۱۱ هزاره دلار بپردازند، درنتیجه نمی توان صدای زیر مردانه داشت که تجهیزات 800GbE با ارج پایین به.میدان عرضه:شوند بیشتر: بخوانید ۸ نرمی تدوین استانداردهای ابتدایی اترنتکارت شبکه ۱۰ گیگابیتی ایسوس به میدان عرضه: شدآموزش ویندوز 10 کاهش مصرف داده در اینترنت کابلی با فعال کردن حالت Meteredآیا حاضر به صیقل ۶۸۹۹ یورو برای یک کابل شبکه هستید؟اترنت!
به گزارش روابط اشتراکی ماکسیم، با مسری ویروس کرونا، برای حفظ سلامت شهروندان و حمایت از طرح فاصله گذاری اجتماعی، هم زمان حال تعرفه ی «خرید و تحویل کالا» در ۳۷ بخانه برگشتن ایران کوشا شده است. تعرفه ی «خرید و تحویل رخت» به کاربران ماکسیم این امکان را می دهد که خریدهای خویشتن را عاری خروج از خانه انجام دهند.

تو این تعرفه، کاربر درخواست معامله خود را در اپلیکیشن ثبت می نرم و پس ازآن اقلام موردنیاز خویشتن را مقابل در منزل از شوفر ی ماکسیم تحویل می گیرد. راننده همچنین با تحویل متاع و ارائه ی فاکتور و رسید پرداخت، هزینه ی تحویل رخت و اقلام معامله ه شده را دریافت خواهد کرد.



تعرفه ی «بیع و تحویل کالا» بی آرامی اکنون در ۳۷ شهر تهران، کرج، اصفهان، گرگان، قم، ایلام، گنبدکاووس، بیرجند، بجنورد، بوکان، دزفول، خوی، مهاباد، ملایر، مراغه، نیشابور، نوشهر، رفسنجان، سبزوار، سقز، ساوه، سمنان، شهرکرد، شاهرود، سیرجان، زاهدان، آزادشهر، چالوس، نجف آباد، اندیمشک، بم، بندرانزلی، بروجن، هشت پر، کلاله، ماکو و نقده فعال است و به زودی در همه ی شهرهای زیرپوشش ماکسیم فعال خواهد شد.

سامانه ی خدمات حمل ونقل ماکسیم با همراهی شهروندان و زحمات کادر درمانی، امیدوار است زنجیره ی شیوع کرونا هرچه زودتر قطع شود و اشتی و آرامش به مسکن هموطنان ایرانی بازگردد.بیشتر بخوانید:چراغ، روش و رسم استخدام شدن در شغل ایده آل را به شما علامت می دهد!سایت شب؛ کرایه ویلا و سوئیت در سراسر ایرانتعمیرسرا چه خدماتی عرضه می­ دهد؟بلورمز؛ آسوده خیال عمر کنیدافزایش وصیت های اسنپ فود در روزهای آغاز سال جدید
ASGاینتلAROOOON اخیرا جدیدترین دوده از تراشه های طایفه دهمی خودش را در ۶ استاندارد در قالب خانواده ی کامت لیک-H H برای نوت بوک ها شناساندن. کرد انویدیا نیز به متعاقب معرفی کردن این پردازنده ها، به رونمایی جدیدترین کارت های گرافیکش با فناوری هایی جدید. پرداخت به قفا معرفی پردازنده های یادشده توسط اینتل و انویدیا، باهم اتحاد کردن های مختلف دست بوسیله معرفی لپ تاپ هایی متاخر زدند، لپ تاپ هایی که غالبا تو قسمت قسمت کردن ی لپ تاپ های گیمینگ جای می گیرند و قدرت پردازشی بالایی. دارند ریزر یکی از شرکت هایی به حساب می آید که به رطوبت لپ تاپی جدید معرفی کرده.

است مدل جدید لپ تاپ ریزر بلید (۱۵ Razer Blade) 15 در قسمت قسمت کردن ی لپ تاپ های گیمینگ جای می گیرد و نسبت به مدل پیشین، غم از لحاظ معنوی و هم از شمارش سخت افزاری بهبودهای مهمی به خود دیده. است ریزر تقلا کرده است ضمن اعمال اصلاحاتی به نسبت جزئی اما موردانتظار داخل قد ی بلید ۱۵، در این لپ تاپ از جدیدترین پردازنده های مرکزی و گرافیکی شناساندن شده توسط اینتل و انویدیا استفاده یواش تا غلبه پردازشی زیادی را به کاربر ارائه. 



دهد پیاده شدن اساس اخبار رسمی ریزر، در ماه می پیش (رو - اردیبهشت خرداد) ۱۳۹۹ دو مدل از لپ تاپ بلید ۱۵ جدید تو دسترس راحتی خواهد. گرفت ارزان ترین نسخه از مقیاس پایه این لپ تاپ ریزر قرار است قیمتی کمیت ۱٬۵۹۹ دلار داشته باشد؛ این مقیاس درون قوی ترین حالت با سخت ابزار قوی و نمایشگر 4K OLED زیاده چرب یا شیرین پیمانه ۲٬۲۹۹ دلار خواهد. داشت درضمن میزان دوم که ریزر از آن به عنوان «مدل» پیشرفته یاد می کند، بخاطر پردازش کارهای مختلف از خراش ی جدید هشت هسته ای قبیله دهمی-i7 10875H اینتل روزی می. گیرد تراشه ی موردبحث، وظایف مختلف را با فرکانس پردازشی پایه ی/۲ ۳ گیگاهرتز و بسامد پردازشی بوست/۵ ۱ گیگاهرتز ادا می. دهد ناگفته نماند تراشه ی موردبحث در پهلو چند تراشه ی سلسله دهمی دیگر قوم ی کامت-لیک H، ابتدایی تراش های موبایلی دنیا به احصائیه می آیند که توانایی دست یابی به تناوب پردازشی بالای ۵ گیگاهرتز را. دارند ارزان ترین نسخه از مدل پیشرفته با قیمت ۲٬۵۹۹ دلار و گرانبها ترین نسخه با قیمت ۳٬۲۹۹ دلار روانه ی راسته خواهند.

شد ریزر می گوید مقیاس پیشرفته ی لپ تاپ جدیدش از کارت گرافیک GeForce RTX 2070 Super-Max Q انویدیا روزی می گیرد که البته کاربر درصورت صدای زیر مردانه می تواند بوسیله جای کارت یادشده از کارت گرافیک قدرتمندتر RTX 2080 Super-Max Q روی لپ تاپش استعمال. بطی ء مدل پیشرفته ی ریزر بلید ۱۵ جدید، عاری شک لپ تاپی است که می تواند نشان دهنده ی تبار مربوط باینده غلبه پردازشی پردازنده های مرکزی و گرافیکی موبایلی. باشد این موضوع اهمیت این لپ تاپ را دوچندان می. 



بطی ء داخل مدل پایه ی لپ تاپ ریزر بلید ۱۵ از ابدار افزار ضعیف رطوبت نسبت بوسیله معیار پیشرفته کاربرد شده. است میزان پایه برای پردازش کارهای مختلف از تراشه ی سلسله دهمی-i7 10750H اینتل استفاده می کند؛ بسامد پردازشی پایه و بوست خراش ی موردبحث به زیبایی اندازه/۲ ۶ و ۵ گیگاهرتز.

است افزون بر این موارد، لپ تاپ موردبحث حاضر به کارت گرافیک GeForce GTX 1660 Ti انویدیا است و امکان استعمال از کارت های گرافیک دیگری همچنین در آن وجود. دارد قوی ترین کارتی که می توانید در مقیاس پایه ی ریزر بلید ۱۵ از آن استعمال کنید، RTX 2070-Max Q انویدیا. است ناگفته نماند کارت های گرافیک جدید سری Super تو تخصیص معیار پیشرفته ی لپ تاپ هستند و خبری از استفاده از آن ها در مقیاس پایه. محو اگر بوسیله استفاده از کارت های گرافیک موبایلی رده فراز دلبستگی ندارید، می توانید از پردازنده های گرافیکی اکسترنال ریزر استفاده کنید؛ پردازنده هایی گرافیکی که تو بین آن ها مواردی در حد و اندازه ی پردازنده های گرافیکی دسکتاپ حیات.

دارد مدل های پیشین لپ تاپ های خانواده ی بلید و استلث ریزر، در بسیاری از مواقع به دلیل داشتن کیبوردشان موردانتقاد. بودند خبر خوب این است که ریزر کیبوردی ارامش شده بوسیله هر دو مدل از بلید ۱۵ جدید آورده است که مشکلات قبلی را رفع می کند و در راستای جلب خرسند کاربران باریک شده. است داخل کیبورد لپ تاپ های موردبحث ریزر، کلید جهت پشته داخل بین کلید Shift راست و (/) اسلش قرار محزون حیات و فرمی منحصربه بی همتا. داشت البته این جنس مدل سازی اصلا بوسیله مذاق کاربران خوش نیامد و بسیاری از آن ها، انگشت انتقاد را به لفظ ریزر آماج. گرفتند ریزر نیز بوسیله حرف کاربران شنوایی داده است و در استاندارد های جدید بلید ۱۵ خبری از این کیبورد. 

نیست تو شمایل پایین تر می توانید نظاره گر نفاق بین دو کیبورد یادشده:

باشید کیبورد باستانی درون سمت چپ و کیبورد جدید در سمت حق برازنده مشاهده (هستند برای مشاهده ی تصاویر تو قطع ی اصلی، روی آن ها کلیک)

کنید اعمال تغییرات بالا درون کیبورد، شاید در نگاه نخست اتفاقی ارشد و مهم نباشد؛ اما اگر به رخ بلندمدت و مکرر از کیبورد باستانی استعمال کنید، قطعا به دفعات بسیار به جای ضربه زدن روی مفتاح اسلش، مفتاح جهت بالا را برگزینی خواهید. کرد کاربران ریزر از مدت ها پیش به این کیبورد انتقاد کرده بودند؛ حال ریزر پس از گذر مدت ها، تصمیم گرفته است کیبورد را در میزان بلید ۱۵ جدید مصالحه. 

کند میزان های پایه و پیشرفته ی ریزر بلید ۱۵ از لحاظ سخت افزار نفاق هایی با یک دیگر دارند که تو ادامه آن ها را بررسی خواهیم. کرد ولی زشت ازاله بدانید این لپ تاپ ها از شمارش فیزیکی نیز تا حدی با یک دیگر متفاوت. هستند برای مثال مدل پایه که قیمتی کمتر دارد از کارت سفره-UHS III SD نصیب مند. نیست درضمن در معیار پایه نمی توان باتری را از طریق درگاه های تاندربولت (۳ Thunderbolt) 3 یا-USB C.3 2 Gen 2 اضافی، شارژ. کرد درحالی که هر دو استعداد موردبحث درون مدل پیشرفته در دسترس. هستند به طور معمول صرف کردن هزینه ی بیشتر بوسیله معنی مشت یابی به استعداد های بیشتر است، اما در این بین نباید فراموش کنید که مدل پیشرفته از حضور (اترنت) Ethernet یکروز مند. 

تراشیدن بر ماخذ معلومات رسمی منتشرشده از لفظ ریزر، مدل پایه ی بلید ۱۵ بخاطر نمایش محتوای بصری از صفحه نمایش مات با صراحت فول HD بهره می گیرد؛ این ورقه عرضه دارای ارزش (نوسازی رفرش) ریت ۱۴۴ هرتز است و می تواند محتوای بصری را به شکلی روان و بطی ء بوسیله عرضه. بگذارد ریزر نسخه ای از مدل پایه را با ورقه عرضه OLED هم عرضه می کند؛ نمایشگر این نسخه ی اختصاص نسبت بوسیله مدل دیگر، اثر جزیی ها را با مداقه بیشتری به نمایش می گذارد و از زمان پاسخ دهی ۱ میلی ثانیه ای بهره می. گیرد افزون پیاده شدن این ها، معیار پیشرفته با نمایشگر/۱۵ ۶ اینچ LCD نمایش می شود؛ جالب است بدانید نمایشگر LCD نمونه پیشرفته که صراحت 1080p را به ارائه می گذارد، نرخ ترمیم ۳۰۰ هرتز. دارد نسخه ای خاص از این مقیاس نیز با نمایشگر 4K OLED ارائه خواهد. شد صفحه نمایش OLED مدل پیشرفته برخلاف مدل پایه، صفحه نمایشی لمسی است، ۱۰۰ درصد از فضای رنگی-DCI P3 را پوشش می دهد و توسط تیغ ی گوریلا گلس (کورنینگ Corning Gorilla) Glass حراست می. شود بنابراین این نسخه از مقیاس پیشرفته بیشتر به درد خالقان محتوا می.



خورد ناگفته نماند مدل پایه ی ریزر بلید ۱۵ از اسلوب احراز هویت ویندوز (هلو Windows) Hello پشتیبانی نمی. درنگ داخل ضمن باتری به کاررفته در مدل پایه ظرفیت ۶۵ وات ساعت دارد، درحالی که مدل پیشرفته از باتری ۸۰ وات زمانه کاربرد می.

کند هر دو مدل از لپ تاپ ریزر بلید ۱۵ دارای ذهن ی پس انداز سازی.M 2 2280 PCIe SSD هستند که امکان ارتقای آن وجود دارد؛ SSD به کاررفته درون مدل محور دارای ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت است و SSD مقیاس پیشرفته ۵۱۲ گیگابایت حجم. دارد ریزر بلید ۱۵ افزون بر این موارد از ۱۶ گیگابایت حافظه ی رم DDR4 با فرکانس پردازشی ۲٬۹۳۳ مگاهرتز روزی می. گیرد این لپ تاپ همچنین دارای زین پدی شیشه ای با پشتیبانی از درایورهای Windows Precision است و این یعنی تنوع بالایی از ژست های حرکتی بوسیله کاربر عرضه می. شود ریزر بلید ۱۵ جدید از وای فای ۶ تیمار پشتیبانی می. کند این لپ تاپ به یک درگاه-USB C.3 2 سلسله ۲ و دو حضور USB.3 2 دوده ۲، مجهز شده.  است مدل های مختلف ریزر بلید ۱۵ سال ۲۰۲۰نام مدلقیمت عرضه بوسیله بازاربلید ۱۵ پایه با کارت گرافیک Nvidia 1660 Ti۱٬۶۰۰ دلاربلید ۱۵ محور با کارت گرافیک Nvidia RTX 2060۱٬۸۰۰ دلاربلید ۱۵ محور با کارت گرافیک Nvidia RTX 2070۲٬۰۰۰ دلاربلید ۱۵ پایه با صفحه نمایش 4K OLED و کارت گرافیک Nvidia RTX 2070۲٬۲۰۰ دلاربلید ۱۵ پیشرفته با کارت گرافیک Nvidia RTX 2070 Super۲٬۶۰۰ دلاربلید ۱۵ پیشرفته با کارت گرافیک Nvidia RTX 2080 Super۳٬۰۰۰ دلاربلید ۱۵ پیشرفته با صفحه نمایش 4K OLED لمسی و کارت گرافیک Nvidia RTX 2080 Super۳٬۳۰۰

دلار شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد لپ تاپ متاخر ریزر

دارید؟ ارج به روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که بخاطر فروش کم قیمت و آگاهانه ی انواع لپ تاپ های اداری و گیمینگ نیاز دارید را در مدخل محصولات زومیت. بیابید در این بخش، علاوه به خشکی امدن مشخصات فنی کنجکاو لپ تاپ های ایسوس، لپ تاپ های ایسر، مک بوک های اپل، گوناگون لپ تاپ لنوو و محصولات بیرونی و اچ پی و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه ی دو خواه چند ثمر درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد.بود مشاهده مسوده قیمت لپ تاپبیشتر:بخوانید جدیدترین لپ تاپ های گیگابایت با پردازنده نسل دهمی اینتل از وضع رسیدندلیجن 7i و لیجن 5i، جدیدترین لپ تاپ های لنوو با پردازنده نسل دهمی اینتل، معرفی شدندMSI لپ تاپ های جدید گیمینگ مجهز به پردازنده طایفه دهمی اینتل معرفی کردتبدیل چمدان مسافرتی بوسیله کامپیوتر قابل محموله و مجهز بوسیله سیستم خنک کننده مایعAMD در برابر اینتل؛ کدام یک پردازنده لپ تاپ سریع العمل تازگی در سال ۲۰۲۰ نمایش می
ویروس کرونا متاخر بیماری تنفسی جدیدی است که تقریبا سه ماه پیش از چروک منشاء گرفت و تاکنون در بیش از ۱۵۰ قلمرو جهان منتشر شده است. وزارت بهداشت ایران نخستین مورد ابتلا و مرگ دراثر ویروس چینی را داخل واپسین روز ماه بهمن تو قم گزارش کرد. در این مدت بیش از یک ماهه، ویروس کرونا همچنان تو حال گسترش داخل سرزمین بوده و مقابل آمار رسمی، بیش از ۴۰ هزار نفر را مبتلا کرده است. داخل این صفحه ی ویژه، می توانید جدیدترین آمار کرونا شامل نقشه ی استان های درگیر، تعداد افراد مبتلا، جان باخته و جریان شیوع ویروس کرونا جدید داخل ایران را مشاهده کنید.آمار رسمی کرونا در ایران

قضیه شیوع ویروس کرونا تو ایران (هویدا ملک ای و ستونی)

مسئله عالمگیر ویروس کرونا در ایران (نمایان خطی)

دنیاگیری ویروس کرونا جدید (کووید ۱۹)

راهنمای قرنطینه

مهم ترین مقالات زومیت درباره ویروس کروناویروس کرونا چیست؟ علائم بیماری، نحوه انتقال و روند شیوعویروس کرونا متاخر چگونه منتشر می شود؟شیوع ویروس کرونا با گرمای فضا راکد می شود؟ویروس کرونا دربرابر آنفولانزا؛ کدام یک واقعا خطرناک تر است؟تفاوت سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا چیست؟ویروس کرونا تو ایران؛ برای پیشگیری از ابتلا چه کنیم؟آموزش همگانی ویروس کرونا: پیشگیری و دانستنی های ضروریچگونه با اضطراب شاگرد از مسری ویروس کرونا مقابله کنیم؟ویروس کرونا؛ استفاده مکمل ویتامینی می تواند از ابتلا پیشگیری کند؟ویروس کرونا؛ چگونه به نعوظ صحیح از ماسک کاربرد کنیم؟

همچنین در ادامه می توانید تمامی اخبار و مقالات زومیت در خصوص ویروس کرونا را مشاهده کنید.
مایکروسافت داخل ماه اوت سال گذشته ی میلادی اخبار کرد که از افزایش شدن فایل سیستم exFAT به کرنل لینوکس پشتیبانی می کند. این وقوف در زمان خود پوشش رسانه ای آن چنان عریض ای نداشت. ازطرفی اخیرا شرکت کند افزاری توزیع کننده ی فایل سیستم بوسیله نام Paragon Software پس از انتشار خبر بازپسین افزودن شدن فایل سیستم مذکور، تاثیر هایی نشان قسط که تعجب جامعه ی متن باز را به همراه داشت. پاراگون در خبری جدید تأیید کرد که exFAT (فایل سیستمی که توسط مایکروسافت تأیید شد و اغلب به سامسونگ نسبت داده می شود) در VFS مخزن بعدی لینوکس پشتیبانی خواهد شد و درنهایت در لینوکس ۵/۷ ادغام می شود.

پاراگون بیانیه ای مطبوعاتی منتشر کرد که در آن به کاربرد کردن شرکت اروپایی Sagemcom (تولیدکننده ی مودم های گیت وی) از نسخه ی اختصاصی exFAT توسعه یافته توسط پاراگون داخل مودم های لینوکسی اشاره می شود. با نگاهی به بیانیه ی پاراگون، می توان احساس ترس، عدم قطعیت و شک (موسوم به FUD) را در نوا این شرکت مشاهده کرد. این طور رویکردهایی کمی ضد روح اجتماع ی متن باز بوسیله نظر می رسد.مقاله های مرتبط:مایکروسافت پتنت های exFAT را برای لینوکس و جامعه متن باز ارائه می کندنسخه اولیه از مدیریت فایل مایکروسافت به رخساره متن باز منتشر شدشرح دلایل نگرانی پاراگون

پاراگون با رمز به رخدادهای اخیر داخل اضافه شدن یک فایل سیستم به لینوکس، عدم موفقیت را برای نسخه ی متن باز فایل سیستم پیش بینی می یواش. آن ها داخل بیانیه ی خود سه گانه دلیل را برای حاضر بودن موفقیت گفتمان مطرح می کنند که بررسی هرکدام، خالی از لطف تراشیدن.دلیل اول: اندروید

پاراگون درون بیانیه ی خود گرداگرد چالش هایی از جنس فایل سیستم در اندروید می گوید:فاتحه نگاهی به فدایی از موارد فایل سیستم مشابه به exFAT داریم که درون مشتقات یونیکس استفاده شدند. سپس پیامد هرکدام را از جنبه ی گفتمان متن باز بررسی می کنیم. آشکارترین مثال، اندروید است که یک کانتینر Linux ext4FS را برای اجرای برنامه از کارت های ذهن با فرمت FAT ساختن می درنگ. همین رویکرد، عدم توانایی (خواه حاضر بودن تمایل به خاطر نیاز احتمالی به تلاش بیشتر درون ترقی) غول یواش افزاری همچون گوگل را نشان می دهد که نمی تواند یک نسخه ی اختصاصی از فرمت FAT بسیار سهل را درون کرنل اندروید بسازد.

درون ادامه ی بیانیه، لینکی به یک مقاله ی اهتزاز در XDA-developers عطش دارد که تاریخچه ی فایل سیستم های کارت حافظه ی SD را در سیستم عامل اندروید شرح می دهد. بوسیله طور تلخیص می استعداد مقاله ی سابق الذکر را این روش شرح داد: اندروید ابتدا از نسخه ی VFAT فایل سیستم ویندوزی FAT32 استفاده می کرد که چالش های متعددی همچون مشکلات امنیتی به تفکر عدم وجود متادیتا امنیتی تو پی داشت.



چالش های VFAT باعث شد تا گوگل، فایل سیستمی به نام FUSE را بوسیله فرمان بگیرد که توسط سامسونگ و به خشکی امدن محور ی exFAT توسعه یافته حیات. این تصمیم، بسیاری از چالش های امنیتی را محلول کرد. درون فایل سیستم متاخر نه عزب ACLها پشتیبانی می شدند، بلکه امکان مصرف از FUSE برای هر کاربر هم حیات داشت. متأسفانه راهکار جدید هم چالش های خویشتن را داشت و منجر به کاهش کارایی و قدرت جهیز شد. FUSE باوجود راحتی زیاد، مانند هر فایل جهیز دیگر دسته ی Userspace، کارایی و قدرتی برابر با فایل جهیز های کرنلی ندارد.

راهکار بعدی گوگل برا حل چالش فایل سیستم ها، جایگزینی FUSE با SDCardFS وجود که آن هم توسط سامسونگ ترقی یافت. کارشناسان می گویند راهکار جدید اصلا در دسته ی فایل جهیز صبر نمی گیرد. درواقع، SDCardFS را می استعداد یک سپرده ی واسط دانست که التماس های API را به فایل سیستم های سطح پایین نمدار منتقل می کند. SDCardFS جایگزین FUSE شد، اما جایگزین فایل سیستم نبود. درنتیجه فایل سیستم ها امکان داشتند تا درون فضای کرنل عمل شوند.

مثال گوگل، هیچگاه گونه نجات کشف کردن چالش های متن باز توسط یک ترقی دهنده ی انحصاری نرم وسایل را نشان نمی دهد. درواقع این شهید داستانی از بهره گیری ابدی و توفیق آمیز بزرگ ترین سیستم عامل موبایلی دنیا از کند افزار متن باز است که رخدادهای هنگفت بهبود کارایی را به همراه دارد. ازطرفی هنوز نمی دانیم که آیا گوگل از exFAT جدید موجود در کرنل ۵/۷ لینوکس در اندروید استفاده خواهد کرد یا هنوز به پشتیبانی از SDCardFS سامسونگ امتداد می دهد. فراموش نکنید که راهکار مذکور بسیاری از چالش های کارایی و سرعت اندروید را محلول کرد و نیز کاربردهای امنیتی زیادی دارد که شاید یک فایل سیستم در سطح کرنل نداشته باشد.برهان دوم: MacOS

در بخش دیگری از بیانیه ی خبری پاراگون، به سیستم عامل مک اشاره می شود:مورد دیگر، MacOS است که از مشتقات یونیکس محسوب می شود و هنوز پشتیبانی تجاری از حالت نگاشتن با فرمت NTFS را ارائه نمی کند. درواقع، جهیز عامل مک تنها قرائت کردن از NTFS را پشتیبانی می کند. چنین رویکردی عجیب بوسیله نظر می رسد، چون NTFS-3G داخل لینوکس حیات دارد. البته می قابلیت نوشتن NTFS را فعال کرد، اما هیچ ضمانتی وجود ندارد که حافظه های NTFS درون زمان نوشتن داده، ناقص نشوند.



پشتیبانی عیبناک سیستم عامل مک از فرمت NTFS، به هیچ اسکناس رویکرد صحیحی برای حمله بوسیله نرم ادوات متن باز ازاله. دلیل اول این است که پشتیبانی از NTFS یک دارایی کاملا تحت اصالت اپل محسوب نمی شود. فراموش نکنید که MacOS Classic از NTFS پشتیانی نمی کرد. پشتیبانی از NTFS که از Mac OS X 10.3 Panther اضافه شد، یک قابلیت آزاد بود و پیش از آن تیمار در فایل سیستم های مجازی (VFS) مبتنی پهلو FreeBSD و استک شبکه وجود داشت.

دشوار دیگر مثال دوم پاراگون این است که NTFS اینک به عنوان یک فایل سیستم کاملا مدرن و پر از امکانات و تمامیت شناخته می شود. درمقابل، exFAT که موضوع نگرانی پاراگون محسوب می شود، یک فایل سیستم تقریبا بی تجربه و سبک محسوب می شود که اغلب در وسیله های امبدد کاربرد دارد.

دلیل بازپسین برای رگه کردن مثال دوم پاراگون این است که بهره گیری جهیز عامل مک از اختصاص دادن های NTFS به هیچ اسکناس زیر تحریم های مایکروسافت نبود. رویکرد کوپرتینویی ها را می توان یک راهکار مهندسی به پشت برای فایل سیستمی عام دانست. از همگی رادیکال تر، پیاده سازی سابق الذکر زمانی رخ داد که مایکروسافت کاملا تو جبهه ی ضد متن باز وجود و تصمیم بوسیله تعطیلی طولانی گفتمان داشت. مایکروسافت امروز از حامیان اجتماع ی متن باز محسوب می شود.پاراگون اعتقاد دارد نسخه های متن باز از یک فایل سیستم، اکثرا کارآمد نیستند

همان نعوظ که پاراگون بی قراری درون مثال خود توضیح داد، اکنون NTFS-3G در دسترس قرار دارد و یک نسخه ی مدرن تر از NTFS محسوب می شود. نسخه ی جدید، تحت مجوز دوگانه ی عام/GPL فراغت دارد و از چالش های معیوب شدن حافظه ی NTFS به خاطر نوشتن، رنج نمی سرما. MacOS و لینوکس هم هردو از آن پشتیبانی می کنند. کاربران مک که نیازی بوسیله سرعت و کارایی آن چنان بالا ندارند، می توانند با انتصاب Homebrew، نسخه ی FUSE از NTFS-3G را استعمال کنند. کاربرانی بی قراری که به عقب پشتیبانی قوی تر هستند، می توانند مجوز مادام العمر را از Tuxera خریداری کنند. هر مجوز ۱۵ دلاری، امکان نصب و به روزرسانی را تا سه کامپیوتر انحصاری ارائه می کند. درنهایت به یاد داشته باشید که پاراگون علاوه پیاده شدن فروش نسخه ی عام از exFAT، نسخه ی عام NTFS را هم برای مک بوسیله خرید می رساند.دلیل ثالث: SMB

برهان سومین بیانیه ی پاراگون تو حمله به گفتمان متن باز در ادبیات اخیر این اسلوب بیان می شود:به عنوان مثالی دیگر، صرف کردن نظر از ساختار فایل سیستم ها می توان به پیاده سازی متن باز پروتوکل SMB اشاره کرد. macOS و همچنین بسیاری از تولیدکننده های پرینتر، از راهکار متن باز استعمال نمی کنند. با احتیاج به پشتیبانی تجاری و حرفه ای از پروتکل، پیاده سازی نسخه های تجاری و پولی SMB نیز افزایش رک می نرم.



معلوم ازاله چرا پاراگون تصور می کند که شهید بالا، دلیلی قرص بخاطر مقابله با استعمال ی متن باز از یک فایل جهیز خواهد بود. SMB یا Server Message Block اصلا فایل جهیز نیست. درواقع می قابلیت آن را یک پروتکل ارتباطی شبکه دانست که با مایکروسافت ویندوز معرفی شد.

ادعای پاراگون مبنی بر وجود نسخه های متعدد عام و پولی از SMB صحیح است. یکی از آن ها هم با شریک شدن Tuxera، رقیب پاراگون با مایکروسافت ترقی یافت. باوجود صحت ادعا، نمی توان آن را دلیلی مناسب علیه پیاده سازی متن باز از یک فایل سیستم دیگر دانست. صرف نظر از این ابهام که SMB چه ارتباطی با exFAT دارد، باید بوسیله کاربرد ی تجاری وسیع از Samba اشاره کنیم که به عنوان فرمانروای استفاده ی متن باز از SMB شناخته می شود. Synology از Samba برای سرورهای NAS خویشتن بهره می برد. از همکاری های دیگر بی آرامی می استعداد به Netgear و QNAP اشاره کرد. خویشتن وب سایت Samba.org هم فهرستی از توزیع کننده های تجاری مبصر همگون American Megatrends, Hewlett-Packard, Veritas و VMWare را مثال می زند.گفتمان متن باز به حرکت خود امتداد می دهد

پاراگون باوجود مناظره هایی که دوروبر پیاده سازی فایل جهیز exFAT مطرح کرد، خبر مرحمت را درباره ی استفاده از آن در مودم های Sagemcom به رسانه ها قسط. به هرحال امروز می دانیم که پیاده سازی exFAT داخل لینوکس ۵/۷، نسخه ای پایدار با قابلیت های مناسب خواهد بود، هرچند هنوز باید برای نمایش ی بازپسین مشتاق بمانیم. چرا که نسخه ی بعدی یعنی ۵/۶ هم از exFAT پشتیبانی نخواهد کرد.



شرکت هایی که پروگرام های مدل سازی و نمایش ی میوه صنف ای دارند (مثل Sagemcom) درون استفاده از نسخه های تجاری exFAT تصمیم صحیحی اتخاذ می کنند، چون آن ها بوسیله پشتیبانی بیشتر و تجاری و سطح پشته نیاز دارند. به علاوه، هزینه ی مجوز برای چنین باهم اتحاد کردن هایی درصد پایینی از هزینه های تولید روتر را تشکیل می دهد. درنهایت، وقتی نسخه ی مایکروسافت-سامسونگ exFAT به رخساره گسترده در کرنل لینوکس افزایش شود، تغییرات گسترده ای در بازار شرکت های یواش افزاری همچون پاراگون رخ می دهد. شاید شرکت مذکور تا آن زمان استارتژی متن باز مدرن رطوبت را تو پیش بگیرد.بیشتر بخوانید:آموزش ساختن سید وب لینوکس با کامپیوتر قدیمیبروزرسانی ارشد بطی ء افزار Wine برای اجرای برنامه های ویندوز 10 در لینوکس و سیستم عامل های دیگرکارت ویزیت ۳ دلاری با قابلیت اجرای لینوکسگوشی هوشمند به چقدر حافظه رم نیاز دارد؟نحوه ایجاد و استفاده از ماشین های مجازی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسکای اسپورت، پپ گواردیولامربی نام آشنایمنچسترسیتی برای کمک بوسیله مبارزه با ویروس کرونا یک میلیون یورو بوسیله کشور اسپانیا اهدا کرد.  

 اسپانیا اینک یکی از کشورهایی است که به شدت آمار بیماران کرونایی تو آن بسیار بوده و بیش از ۴۰ هزاره نفر بیمار کرونایی دارد. به نقل از این رسانه اسپانیا تاکنون ۲۶۹۶ نفر کشته به جهت کرونا داشته است.  

پپ گواردیولا که اکنون در ولایت بارسلونا سکونت دارد بوسیله همین علت برای مبارزه با بیماری کرونا یک میلیون یورو به کالج پزشکی بطرف خانه بارسلونا برای خرید تجهیزات دستیار کرد.  

پیش از این لیونل مسی هم سکه یک میلیون یورو برای دستیار بوسیله بیماران کرونایی اختصاص داده بود. احصائیه جانباختگان کرونا در اسپانیا از چین پیش گرفت
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حجت الاسلام محمد مهدی صالحی دستیار فرهنگی سیاسی نهاد شعبه مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در روز اول فرودین ۱۳۹۹ و همزمان با شهادت آستان موسی ابن جعفر(ع)، به انگیزه ماجرا رانندگی درگذشت، با این حال برخی رسانه های معاند جدیت دارند فوت حجت الاسلام صالحی را بوسیله موضوع کرونا وابستگی دهند.

این رسانه ها از همان ابتدای مسری کرونا بی آرامی همواره سعی کردند تا با انتشار آمار و اخبار دروغ از تعداد فوتی ها و مبتلایان به کرونا درون ایران، درون میان مردم وحشت ایجاد کنند.

مرحوم صالحی دستیار فرهنگی سیاسی خلقت نمایندگی مقام معظم رهبری داخل دانشگاه ها چند روز قبل از عید نوروز دستخوش سانحه رانندگی شد و مدتی را هم در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان شهدای تجریش بستری وجود.

تصاویر از مرحوم صالحی در زمان علیل در بیمارستان و همچنین از خودروی وی پس ازآن از تصادم بوسیله وضوح نشان دهنده واقعیت ماجرا است. فدایی رسانه های معاند تکاپو دارند درگذشت کمک صنع نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها را بوسیله موضوع کرونا ارتباط دهند
سئوال های زیادی درباره ی چگونگی تأثیر ویروس کرونای متاخر بر کار و درآمد کارمندان اینترنتی شبیه رانندگان اوبر مطرح شده است و اینکه رویکرد شریک های اینچنینی تو مواجه با این همگی گیری در سراسر گیتی چه خواهد حیات و اگر عزیمت معاون بوسیله کارمندان خود را دارند این دستیار چگونه اجرا می شود؟ امروز اوبر جزئیات برنامه ی خود را برای تکرار خسارت رانندگان خواه قاصد های مبتلا بوسیله کووید-۱۹منتشر کرد. طبق این طرح فرقی نمی کند که این گروه از افراد داخل قرنطینه ی شوهردار یا اجباری باشند، زیرا که درون هر دو رخ اوبر قصد دارد که برای آن ها به مدت ۱۴ روز کمک نفقه ی مالی صیقل نرم.مقاله های مرتبط:آمازون درون نفوذ به افزایش تقاضا بوسیله دلیل شیوع ویروس کرونا، ۱۰۰ هزار نفر نیرو استخدام می کند

از آنجایی که مدل درآمد هر فرد در بین رانندگان متفاوت است، اوبر معاون های مالی خود را براساس میانگین درآمد یومیه ی هر راننده داخل شش ماه گذشته محاسبه خواهد کرد. اگر در این بین افرادی باشند که نو اندام شده اند و هنوز ریه ماه از کارشان نمی گذرد، میانگین را از کتاب آغاز شریک تا ششم مارس محاسبه می کنند. برای مثال اگر شوفر ای به عارض میانگین روزانه ۲۸/۵۷ دلار درآمد داشته است، داخل مجموع ۴۰۰ دلار برای این ۱۴ روز شهود خواهد کرد؛ همچنین اگر شخصی میانگین درآمد یومیه اش ۱۲۱/۴۲ دلار باشد کمک مالی ۱۷۰۰ دلاری به او پرداخت می شود.اوبر در اطلاعیه ی خود چنین گفته است: «ما بر این باور هستیم که به وسیله ی این سیاست و رویکرد قادر خواهیم بود تا علاوه پیاده شدن حمایت از رانندگانی که اولویت امر و درآمدشان اوبر است، افرادی را که فقط گاهی با استفاده از پلتفرم ما تصرف درآمد می کنند همچنین مورد حمایت منصفانه صبر دهیم.»

باتوجه به اینکه وضعیت همچنان به سرعت در حال تبدیل است این سیاست تا ششم آوریل شرف اجرایی دارد و داخل آن تاریخ مقابل اطلاعیه ی اوبر، باید شرایط و نفقه ها مجددا مورد ارزیابی قرار بگیرند. چنانچه بنا به اجرایی شدن قوانین منع عبور و مرور، فعالیت اوبر در یک دهات یا کشور راکد شود، اوبر با نوبت محلی برای معاینه نیکوترین سیاق امنیت از رانندگانش باهم اتحاد کردن می کند؛ البته تا این نفس هنوز در هیچ منطقه ای قطع کامل فعالیت های خدماتی این مشارکت گزارش نشده است.



شرکت لیفت نیز اطلاع دادن کرده است که قصد ارائه ی طرح حمایتی از رانندگان خود را دارد و بوسیله زودی جزئیات برنامه ی خویشتن را منتشر خواهد کرد. هفته ی گذشته ژورنال وال استریت گزارشی ارائه کرد که مقابل آن کمپانی های اوبر، لیفت، دوردش، اینستاکارت و پست میتز درون حال مذاکره برای ایجاد صندوق حمایتی بوسیله اراده دستیار به رانندگان و کارکنان تحت تأثیر ویروس کرونای جدید هستند؛ بنابراین امکان پذیر است طرح های حمایتی دیگری نیز داخل دست باشد و به زودی به وقوف جمله رسانده شود. متأسفانه تاکنون هیچ اسلوب محلول جدی و جامعی نمایش نشده است و دیگر رانندگانی که مبتلا به ویروس نیستند و داخل قرنطینه به سر نمی برند؛ ولی به صورت غیرمستقیم تحت الشعاع اثرات برنگ خون اقتصادی صبر گرفته اند، راهی ندارند و باید با کاهش عطیه خود کنار بیایند.بیشتر بخوانید:واکسن ویروس کرونا؛ شروع کارآزمایی ها و پنج سؤال اساسیدیجی لوازم دوهزار نیروی جدید بخاطر مدخل های لجستیک و انبارداری استخدام می کنددانشمندان: ویروس کرونا غل بیولوژیک نیست و منشأ غریزی داردهمه گیری ویروس کرونا تو ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۲۹ اسفند ۹۸]رئیس جمهور: مراکز تجاری تا ۱۵ فروردین تعطیل شوند