استقلال خوزستان

ASGHAASGHAASGHAباOOOONOOOONOOOON اضافه روزافزون تقاضا برای سرعت و ظرفیت خروجی ارتباط های شبکه ای در دیتاسنترها و شبکه های دیگر، کنسرسیوم Ethernet Technology Consortium استاندارد جدید اترنت ۸۰۰ گیگابیت را معرفی کرد. فناوری متاخر براساس بسیاری از ساختارهای کنونی فعالیت می کند که زیرساخت اترنت ۴۰۰ گیگابیتی را شکل می دهند. این استاندارد به شهرت 800GBASE-R R معرفی کردن شد و وهله دیگر برای دوبرابر شدن کارایی و سرعت شبکه، به جهیز ها افزایش خواهد. شد دیتاسنترهایی که امروز بیش از همیشه بوسیله ظرفیت های اتصالی و سرعت رفعت احتیاج دارند، با بهره مندی از مدل جدید، کارایی خود را اضافه خواهند.داد مقاله های:مرتبط آشنایی با شبکه های کامپیوتری؛ قسمت: اول شبکه های با سیمآشنایی با شبکه های کامپیوتری؛ قسمت: دوم شبکه های بی

سیم نمونه جدید، توسط کنسرسیومی رونمایی شد که جزو IEEE نیست و بوسیله نوعی توسط فعالان صنعتی فناوری پشتیبانی می. شود این کنسرسیوم قبلا به نام 25Gigiabit Ethernet Consortium شناخته می. شد گروه مذکور، توسعه ی فناوری های ۲۵ و ۵۰ و ۱۰۰ گیگابیت را برعهده. داشت اگرچه از آن زمان، استانداردهای اترنت IEEE بالاتر از استانداردهای این کنسرسیوم در صنعتی شنخته می شدند، ولی گروه به فعالیت خویشتن ادامه انصاف تا هرچه بیشتر به افزایش حجم سرعتی اتصال های اترنت معاون. کند با گذشت زمان، نام کنسرسیوم اندوه تغییر کرد تا با شرایط موجود در صنعتی هماهنگ. باشد از پشتیبانان و اعضای کنسزسیوم ETC می قابلیت به غول هایی همچون برودکام، سیسکو، گوگل و مایکروسافت اشاره. کرد مجموع شرکت های فعال به بیش از ۴۰ اداره می.

رسد مقیاس جدید ۸۰۰ گیگابیتی خصوصیات قابل توجهی. دارد این استاندارد که زمان حال به نام 800GbE شناخته می شود، نسخه ای وسیع مرطوب از 400GbE. است خطوط کنونی.106 25G برای مدل متاخر هم استفاده می شوند که شروع برای 400GbE شناساندن شدند؛ البته تعداد مجموع خطوط از چهار به هشت افزایش می. یابد اگرچه شاید در نگاه اول این طور افزایشی در تعداد خطوط، یک عملیات ساده به رویت برسد، ترکیب خطوط متاخر و استخراج حجم و سرعت و موردنیاز، به فعالیت های مهندسی و طراحی متعددی نیاز. دارد استاندارد 800GbE باید همین فعالیت های جدید موردنیاز را پوشش.



دهد مشخصات-R 800GBASE R که در دل استاندارد متاخر دیده می شود، مشخصات MAC و PCS جدید را شرح. می دهد مشخصات جدید، با استعمال از دو ساختار 400GbE 2xClause PCS، یک MAC با قابلیت احاله داده با سرعت ۸۰۰ گیگابیت برثانیه. می سازد هر ساختار 400GbE PCS از چهار.شیار 106 25GbE یکروز می سرما که پس از دوبرابر شدن، در مجموع هشت خط ارجاع داده را ساختن می یواش که در مدل 800GbE شاهد. آن هستیم نمونه جدید هم روی.خطوط 106 25G تمرکز دارد؛ ولی آن را به نشانی پیش احتیاج عمده مطرح. نمی کند درواقع ETC می گوید معیار جدید، اذن ی ترکیب تعداد بیشتری خطوط با سرعت کمتر را هم حلال. می داند به عنوان مثال در استاندارد متاخر می توان از ۱۶.خط 53 125G. استفاده کرد درنهایت تصمیم تفویض خطوط بوسیله استراتژی تولیدکننده وابسته.



می شود کنسرسیوم ETC می گوید استاندارد جدید، در بخش MAC خواه Media Access Control تمامی گنجایش های معیار قبلی را به ارث. می سرما درنتیجه این میزان حزن به قیافه طولانی بین دو ترمینال-از Full duplex پشتیبانی می کند همچنین حداقل فاصله ی بین پکت ها هم هشت بیت عنوان. می شود تصویر بالا، هر ساختار 400GbE را با ۱۶ خط 10b  ترسیم کرده که هر جریان داده ای 400GbE درون آن، داده ها را به صورت مجزا ارسال و دریافت. می درنگ درنهایت، یک سیستم کنترل ترکیب، دو PCS موجود را هماهنگ و مدیریت.

می نرم مدل جدید 800GbE قدم وقار در صنعت شبکه محسوب می شود که به سمت اترنت ترابیتی و فراتر از آن حرکت. می درنگ استانداردهای آتی، برای نمایش ی سرعت موردنیاز تو هر خط اتصالی، احتیاج به ساختارهای SerDes سریع تر دارند، اما درحال-R فراهم 800BASE R توانایی عرضه ی سرعت 800GbE را تو نسل کنونی. رقیق افزارها دارد همه ی رخدادها به نفع مشتریان عظیم نمونه و کاربرانی خواهد حیات که تو (دسته ی HPC پردازش با) قدرت بسیار بالا قرار می گیرند که همیشه بوسیله دنبال پهنای باند بیشتر بین.

سیستم ها هستند کارتل ETC جزئیات استاندارد جدید را تو وب سایت رسمی خویشتن منتشر کرد، ولی هیچ اطلاعات زمانی از نمایش ی اولین محصولات مبتنی کنار استاندارد،. در دست حلق البته از آن جایی که استاندارد جدید، در ساختار کنونی سخت افزاری شایان انجام است، می توان در آینده ی نه چندان دور اشتیاق ورود محصولات بوسیله. راسته دیتاسنتر داشت اپراتورهای دیتاسنتر برای تجهیزات مقیاس کنونی قرین سوئیج ۱۶ پورت Cisco Nexus 400 GbE باید هزینه های سرگیجه آوری تا ۱۱ هزاره دلار بپردازند، درنتیجه نمی توان صدای زیر مردانه داشت که تجهیزات 800GbE با ارج پایین به.میدان عرضه:شوند بیشتر: بخوانید ۸ نرمی تدوین استانداردهای ابتدایی اترنتکارت شبکه ۱۰ گیگابیتی ایسوس به میدان عرضه: شدآموزش ویندوز 10 کاهش مصرف داده در اینترنت کابلی با فعال کردن حالت Meteredآیا حاضر به صیقل ۶۸۹۹ یورو برای یک کابل شبکه هستید؟اترنت!
  • ۹۹/۰۱/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی