استقلال خوزستان

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، غبطه عالیشاه یکبار دیگر از مسوده پرسپولیس خط خورد تا احتمالا یکی از گرینه های حقیقی لیست مازاد سرخپوشان باشد.

کالدرون مدت ها است که نشان داده اعتقادی بوسیله شماره ۲ تیمش ندارد. فداکار شنیده ها مشعر از این است که صحبت های عالیشاه درباره کالدرون در یک جمع دوستانه به گوش سرمربی پرسپولیس فصیح و باعث عصبانیت کالدرون شده است.

این موضوع داخل کنار درگیری این بازیکن با سیامک نعمتی باعث شده تا کالدرون غرض بگیرد دیگر از این بازیکن استفاده نکند.

نکته جالب توجه اینجاست که به دید می رسد رابطه کالدرون و عالیشاه کاملا شبیه به رابطه برانکو  و رامین رضائیان است. رامین رضائیان ستاره آن روزهای پرسپولیس بعد از دلخوری سرمربی کروات سرخپوشان جدیت کرد تا همه چیز را آرام جلوه دهد اما هرگز مظفر بوسیله انجام آن فقره نشد و در نهایت بعد از درگیری با علیپور از پرسپولیس کنار گذاشته شد و حتی سپس از بخشیده شدن علیپور برانکو باز هم مهیا نشد این بازیکن را ببخشد و در نهایت رامین رضائیان به نشانی یکی از بازیکنان محبوب هواداران از تیم کنار گذاشته شد.

نکته بنیادی اینجاست که برانکو در زمان حضور خود درون پرسپولیس بازیکنان محبوبی مانند رامین و مسلمان را به خشکی امدن گذاشت اما خراج گیری تیم باعث شده بود که کسی به او چیزی نگوید و حالا به نظر می رسد تا زمانی که آویشن مولود می گیرد این پیوستگی در خصوص کالدرون بی قراری رخ   دهد . حالا باید دیدن در فرجام شقه خلع چه سرنوشتی در صدای زیر مردانه عالیشاه خواهد حیات.
درمان های گوناگونی بخاطر محو کردن جای آکنهروی پوست بود دارد، از جمله «درم ابریژن» (نوعی لایه برداری لایه های سطحی غشا)، گوناگون متفاوت لیزر ولایه برداری های شیمیایی.

این اعمال با برج حمل سطح پوست دارای جای زخم جلوه گر آن را بهبود می بخشد.

متخصصان غشا نیز ممکن است روش های دیگری برای رفع جای جوش های آکنه مصرف کنند، از جمله:

- میکرونیدلینگ برای تحریک رشد کلاژن و محو کردن ظاهر جای جوش.

- سابسیژن که داخل آن یک سوزن به تحت جای جوش فرستاده می شود تا چسبیدگی های بافتی استثنا شوند.

- فیلرها که موادی هستند که تحت جای جوش تزریق می شوند تا آنها را بالا بیاورند و به سطح غشا اطراف برسانند. نکته بهداشتی: فیلرهای پوستی

برای انتخاب روش هایی که بهترین تاثیر را بخاطر شما دارد، باید با متخصص پوست مشورت کنید. متخصص پوست شما را وارسی و یک طرح درمانی را به شما پیشنهاد می کند. روش های پیشنهادی او بسته به نوع آسیب پوستی شما و شدت آن خواهد داشت.
به گزارش همشهری آنلاین، پلیس باشگاه نجات در مناظره با آندره آ استراماچونی شایعه درخواست پول بیشتر از طرف این مربی برای بازگشت بوسیله ایران را تکذیب کرد.

در روزهای اخیر یقین شده بود که خواسته های مربی ایتالیایی استقلال برای بازگشت، علاوه بر  کاهش مدت پیمان نامه و نابرابر بدهی های معوق، افزایش ۴۰تا ۵۰هزار یورو به قراردادش است که مورد تایید وزارت ورزش و هیات مدیره مجتمع تیمار قرار گرفته و بوسیله این مربی پرداخت شده است.

با این وجود امیر سلطانی وکیل امیرحسین فتحی مدیرعامل قبلی و مستعفی باشگاه استقلال با رد این شایعه اعلام کرد:«تا امروز تنها روند و موضوع مطرح شده پرداخت مطالبات آقای استراماچونی است که درحال عمل شدن است و تا کنون هیچ بحثی و درخواستی از طرف آقای استراماچونی برای افزایش دستمزدش مطرح نشده است و این خبر واقعیت ندارد.» 

 درون روزهای اخیر خبرهایی درباره درخواست ها و توقعات غیرحرفه ای استراماچونی مطرح شده بود که برخی از آنها به گوش مرد ایتالیایی غصه گویا و باعث شده تا نارضایتی و غضب او از مدیران  کمیسیون و وزارت ورزش که مطرح کننده این اطلاع دادن نادرست هستند بیشتر شود. حرف ها و خبرهایی که به شرف حرفه ای مربی ای در برابر استراماچونی صدمه می زند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از آسوشیتدپرس این مقامات می گویند ۲۹ زخمی ناشی از انفجار آتش فشانی روز دوشنبه ۱۸ آذر در جزیره سفید در نیوزیلندتحت مراقبت هستند.

این رقم قبلاً ۳۱ نفر اطلاع دادن شده بود، اما بعداً یکی از زخمی ها درگذشت و دیگری با جت به ولینگتون در استرالیامنتقل شد. فیلم | ترکیدن آتشفشان جزیره سفید نیوزیلند ؛ ۵ نفر کشته شدند

زخمی های باقیمانده هنوز به معاون تنفسی از طریق لوله تراشه دارند. همه این بیماران دچار سوختگی هایی هستند که نیاز به ترمیم و پیوند موقت غشا دارد.

مقامات بهداشتی می گویند گرچه تو حال فراهم منابع پوست لازم را درون اختیار دارند، اما شوق دارند این بیماران در روند درمانشان نیاز بوسیله ۱.۲ میلیون سانتی متر مربع پوست پیوندی نیاز داشته باشند.

به گفته این مقامات سفارش این ارزش پوست به آمریکا داده شده است.

پزشکان می گویند اختلاط گازهای آتش فشانی که این زخمی ها در معرض آن قرار خمود اند، باعث شده است که نوسازی سوختگی های این بیماران به «درمان جراحی سریع» به عنوان نقطه اول یک جریان درمانی چندماهه نیاز داشته باشد.

هرکدام از این بازماندگان داخل یکی از چهار واحد تخصصی سوختگی نیوزیلند بستری هستند.

تابه حال دو بانک اهدای بافتن استرالیا ۱۰۰۰۰ سانتی متر مربع پوست آلوگرافت (انسانی) بوسیله نیوزیلند فرستاده اند.

افراد دچار سوختگی با پیوندهای پوستی- قطعاتی از پوست خودشان که از مدخل های سالم بدن شان برداشته شده است (اتوگرافت)، غشا انسانی از بستگان خواه اهداکنندگان (آلوگرافت)، لقمه های پوست حیوانی (زنوگرافت) یا مواد مصنوعی (پروستتیک) درمان می شوند.

پیوندهای از نوع آلوگرافت، زنوگرافت و پروستتیک معمولا جایگزین های موقتی پوست هستد که برای پوشیدن کبود شدگی و جلوگیری از عفونت و از مشت روبیدن مایعات بدن از وضع پوست به کار می مسئله. این پیوندهای پوستی را باید تو نهایت برداشت در برابر بدن آن ها را رگه می کند.

پیوندهای از نوع اتوگرافت و فداکار از محظور آلوگرافت را می توان به عنوان جایگزین دائمی غشا استفاده کرد. یگانگی غشا زنده به قربانیان سوختگی
کاربران امسال رکورد خرید ۷/۴ میلیارد دلار را داخل بلک فرایدی ثبت کردند. فروش ۹/۴ میلیارد دلار همچنین برای روز سایبر ماندی ثبت شد. مجموع فروش این دو روز که از پرفروش ترین روزهای خرید آنلاین داخل جهان محسوب می شوند، کمتر از ۳۸ میلیارد دلاری بود که داخل تشریفات روز مجردها (روز یازدهم ماه یازدهم) در علی بابا ثبت شد.

علی بابا کلاد اخیرا گزارشی را از فروش روز مجردها در پلتفرم خود منتشر کرده و بوسیله فناوری هایی اشاره کرده است که تو مدیریت خریدهای عظیم آن روز مورد کاربرد فراغت گرفتند. از میان رادیکال ترین فناوری ها می توان بوسیله نسل سوم معماری X-Dragon پلتفرم ابری اشاره کرد. سرورهای X-Dragon با شرح Elastic Bare Metal Servers ازسوی علی پدر معرفی کردن می شوند و در فروش امسال، افزایش بازدهی نفقه ای را تا ۲۰ درصد برای غول چینی به ارمغان آوردند. سرورهای مذکور توانایی ادغام و هماهنگی یکپارچه میان پلتفرم های پردازشی همچون Elastic Compute Servers یا ECS و گوناگون دیگر سرور و همچنین ماشین های رمزی را دارند. همه ی ادغام ها داخل یک معماری واحد رخ می دهد.مقاله های مرتبط:علی بابا در روز مجردها یک رکورد تاریخی ثبت کردعلی بابا و ثبت آمار ابتیاع خیره کننده در جشن روز مجردها داخل چین

از فناوری های دیگر علی بابا کلاد در روز مجردها می استعداد به دیتابیسی به نام POLARDB اشاره کرد که از فعالیت های فروش حجیم و اکید در روز مجردها پشتیبانی کرد. فشار فروش تو اوج این روز به ۸۷ میلیون درخواست در دم رسید که داخل دیتابیس مذکور پردازش شد. سراب متاخر دیتابیس ابری POLARDB کارایی و قدرت رفعت را درون کنار سازگاری و مشت رسی پذیری مشابه بوسیله دیتابیس های سنتی حقوق بگیر در رویکردی مقرون به صرفه در اختیار علی پدر استراحت می دهد.قابلیت های مبتنی بر فهم مصنوعی

علی بابا یک چت بات بوسیله شهرت Alime Shop Assistant دارد که تو فروش روز مجردها، وظایف متعددی را در بخش پشتیبانی مشتری پهلو عهده داری گرفت. چت بات مذکور از فناوری های درس ماشین آکادمی DAMO علی بابا استفاده می یواش و ۹۷ درصد از درخواست های مشتریان را درون پلتفرم های بازرگانی الکترونیک شرکت همچون Taobao و Tmall مدیریت کرد.



آکادمی DAMO علی بابا علاوه بر فناوری های پرورش ماشین، فناوری ترجمه ی ماشینی بهینه را برای پلتفرم بین المللی علی اکسپرس ارائه می کند. برگردان ی ماشینی می تواند فروشگاه و ورق ی محصولات فروشنده ها در پلتفرم را به ۲۱ کلمه زنده ی جهان ترجمه کند. درنتیجه کاربران از سرتاسر اروپا، آسیا، آمریکا و خاورمیانه مشکلی با خواندن محتوای محصولات نخواهند داشت. فناوری DAMO در فروش امسال ۱/۶۶ میلیارد بار مورد استعمال استراحت گرفت و سرو ترجمه ی ماشینی، ۲۰۰ میلیارد واژه را به زبان های گوناگون برگردان کرد.

پلتفرم سودا Taobao علاوه پیاده شدن استفاده از فناوری های پلتفرم مادر، فریمورک ارتباطی زنده را در روز مجردها بخاطر کاربری های صوتی و تصویری تو علی بابا کلاد ترقی داد. فناوری جدید توانست تأخیر شبکه را از پنج تا هفت لحظه ۱/۵ ثانیه کاهش دهد. بوسیله علاوه تجربه ی وفاق زنده میان پخش کننده های محتوا و کاربران نیز گشایش یافت. شعور بدلی بوسیله کاررفته در فناوری ویدئویی، محصولاتی که تو تعامل حی توسط فروشنده ها ذکر می شد را معارفه می کرد و مخاطبان در همان لحظه لینک ابتیاع ثمر را مشاهده می کردند.

ضربان وجوی صوتی در فروش امسال روز مجردها نقش زیادی داشت. بیش از یک میلیون سفارش کالا ازطریق دستورهای صوتی اسپیکر هوشمند Tmall Genie ثبت شدند که توسط آزمایشگاه هوش مصنوعی علی پدر ترقی یافته است.

فروش روز مجردها تو علی بابا، هر سال رکوردهای جدیدی را ثبت می درنگ. شاید فعالان تجارت الکترونیک تو دیگر نقاط گیتی هنوز باید درس هایی از عملکرد و فناوری های غول چینی فرا بگیرند تا در خرید آنلاین محصولات و پردازش حرفه ای سفارش ها، عملکرد بهتری داشته باشند.بیشتر بخوانید:رکورد فروش آنلاین ۷/۴ میلیارد دلار در بلک فرایدی ثبت شدارزش سهام علی بابا در بدوی روز عرضه در بازار هنگ کنگ ۸ درصد افزایش یافتعلی پدر سهام خود را داخل بازار بورس هنگ کنگ عرضه می کندعلی بابا در روز مجردها یک رکورد تاریخی ثبت کردعلی بابا و ثبت آمار فروش خیره کننده درون جشن روز مجردها در چین
ASGHAاستارتاپکارماOOOON واقع در کالیفرنیا بوسیله تولید خودروهای الکتریکی مبتلا است. این شرکت در نمایشگاه خودرو لس آنجلسعلاوه پهلو سدان ریورو GTS که نسخه ی بهبودیافته ی ریورو GT محسوب می شد، مدل مفهومی CS2 را رونمایی کرد.مقاله های مرتبط:مدل مفهومی لامبورگینی ویژن گرن توریسمو رونمایی شدکارما ریورو GTS معرفی شد

طرح مفهومی CS2 با داشتن کاپوت بلند و کابینی کوتاه، شبیه مدل گرند تیشه کلاسیک بوسیله رویت می رسد. این علیه یکی از مبصر ترین درهای پروانه ای را تو بین خودروها دارد؛ کابینی مخلوق که دو صندلی ملیح در داخلش آن را بسیار جذاب جلوه می دهد. مانند دیگر خودرو مفهومی کارما، یعنی رودستر CS1 ویژنکه اوایل امسال معرفی کردن شد، CS2 هم پیشرانه ی زیر پیکر دارد.



مدل مفهومی CS2 الکتریکی است و موتورهای استراحت گرفته درون جلو و عقب آن ۱،۰۸۵ اسب بخار قدرت و گشتاور باورنکردنی ۱۳,۵۰۰ نیوتن متر را به هر چهار چرخ نقل مکان می کنند. زمان رسیدن از خموشی به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت ۱/۹ وقت اخبار شده است که تقریبا هم ردیف تسلا رودستر آینده و اسپارک Owl است. باتری CS2 از نوع ۱۲۰ کیلووات ساعتی است و دامن تونل مرکزی و داشبورد و صندلی ها قرار دارد و خودرو با هربار شارژ تقریبا ۵۶۴ کیلومتر را هنگام می کند. از فیبرکربن در بخش های مختلفی از خودرو استفاده شده است و ترمزهای سرامیکی و سیستم تعلیق فتنه ای از دیگر امکانات جالب این خودرو هستند.

فناوری Play and Drive کارما ظاهرا بوسیله صاحبان خودرو اجازه می دهد رانندگی های قبلی را با مصرف از امتحان ی شبیه سازی شده ی در اتومبیل، دوباره زنده کنند. این کار به لطف دوربین باکیفیت زیر الماس ی جلو و حسگرهای لیدار امکان پذیر خواهد حیات تا بایگانی ۳۶۰ منصب ای از محیط گرداگرد خودرو ایفا شود. لیدار فناوری سنجش از وضع دور است که با تاباندن لیزر به مرام و تجزیه وتحلیل نور بازتابیده شده، فاصله را وزن می گیرد.



هنگامی که شوفر پارک می کند، پروژکتور لیزری CS2 عروج را به صورت شبیه سازی شده تکرار می نرم و از تلفن هوشمند هموار به دوربین دنبال خودرو، به عنوان آینه ی عقب مصرف می درنگ. به گفته ی کارما، این قابلیت بوسیله رانندگان امکان می دهد مهارت های خود را بوسیله مرور بهتر کنند.بیشتر بخوانید:رنو زویی برقی مدل تمرین ای رونمایی شدتسلا سایبرتراک داخل پنج روز ۲۵۰ هزاره دستگاه پیش خرید داشته استتصاویر نو از وانت برقی نیورون تی وان؛ رقیب تسلا سایبرتراکشاسی بلند فولکس واگن نقشه کراس اسپرت R R معرفی کردن شدبی ام و TenneT استراتژی شارژ خودروهای برقی را تغییر می
Matt Doogueیک عکاس آماتور بریتانیایی است که قاهر بوسیله کسب جوایز متعددی در بنیاد عکاسی از سرشت وحش شده است. او به کمی به ثبت عکس های ماکرو از موجودات کوچک علاقه دارد که برخی به او لقب Macro Matt داده اند. هرچند Matt عکاسی را بوسیله صورت تفننی مطلع کرده است، تو حال حاضر یک عکاس نصف حرفه ای محسوب می شود که سابقه مشارکت با نشنال جئوگرافیک، BBC Earth و Canonرا دارد و نشریات معتبر عکاسی و مجلات پر فروش حیات وحش بریتانیا، عکس های او را منتشر می کنند. در این مقاله خواندنی، ادبیات تأثیر شگفت انگیز عکاسی سرشت را بر زندگی شخصی Matt Doogue، از زبان خود او خواهیم شنید.



بوسیله عقیده من، عکاسی یعنی رهایی، اما یک جنس نجات متفاوت. با عکاسی، ما حین ها را ابداع و ثبت می کنیم و از پنجره لنز دوربین، جهان را آن طور که می بینیم، تعبیر کردن می کنیم. ما با معاون عکاسی، ثبت می کنیم و می آموزیم و هنر می آفرینیم و برای من، این به معنای نجات زندگیست.مقاله های مرتبط:عکس های شگفت انگیز از طبیعت۲۱ عکس بی نظیر و الهام جزء ماکرو

سال ها پیش وقتی حدودا ۲۰ ساله بودم، توقیف یک تلاطم قطعی روحی قضیه شدم. یک بیماری سخت، کنترل نشدنی و غیرمنتظره. حقیقتش را بخواهید، مدت ها بود که از این مصیبت رنج می بردم اما شبیه خیلی از مردم، وانمود می کردم که مشکلی ندارم. حی بودن خوشحالم نمی کرد. ذهنم شدیدا مشغول بود و مدام در حال جنگیدن با این مشکل بودم.

در عرض چند هفته، کم کمینه کنترل زندگی از دستم خارج شد. متکی به نفسم را از دست داده بودم و توان متین کردن اوضاع را نداشتم. حتی یک روز بدون پروگرام قبلی، دست بوسیله خودکشی زدم. تا آن موقع من حتی یک بار غصه به خودکشی فکر نکرده بودم. می دانستم که چه چیز های ارزشمندی را با این حکم از دست خواهم داد اما چاره دیگری برایم سرمد نمانده بود. من در افکارم گم شده بودم و شدیدا دامن تأثیر خشم، بدگمانی، فشار عصبی و افسردگی قرار داشتم.



پزشکم بلافاصله تشخیص داد که بیمار هستم و برایم مستحکم ضد افسردگی تجویز کرد. برای مدتی تحت تداوی روانپزشک قرار گرفتم ولی خیلی زود، درمان را افسون شده کردم و دوباره تمامی مشکلات برگشتند. حدود یک هفته خواه شاید هم بیشتر قرص اعصاب می خوردم اما بی تأثیر بود. من بوسیله چیزی احتیاج داشتم که فکر و ذهنم را مشغول نرم. یک سرگرمی که جلوی هجوم افکار منفی را بگیرد و برقرار همان موقع بود که دوربین به مشت گرفتم.

از عموی همسرم، یک دوربین سونی آلفا ۱۰۰ قدیمی (اولیه مدل دوربین DSLR انبازی سونی) خریدم. او سال ها بود که عکاسی می کرد و غلام احترام زیادی بخاطر کارش قائل بودم. شروع کردم به بازی با دوربین. از همه چیز تا می توانستم عکس می گرفتم. هر چقدر بیشتر عکاسی می کردم، درک بهتری فاحش می کردم و انگار ذهنم آسوده نمدار می شد. من در این سال ها، تقریبا طولانی نحو های مختلف عکاسی را تجربه کرده ام، ولی مجدد به عکاسی ماکرو برگشته ام.



داخل تمام عمرم، حتی وقتی یک پسر خردسال کوچک در حال رشد بودم، سرشت مرا شیفته خود می کرد. اما این، برای دیگر نوجوانان موضوع بسی جذابی نبود و ناچار بودم برای اینکه از طرف دوستان غم سن و سالم اخراج نشوم، خاطرخواهی بوسیله طبیعت را فراموش کنم. شاید اصلا همین دلیلی بود که مرا بوسیله سمت بیماری روحی سوق عدل. اما مگر یک نفر تا کی می تواند به چیزی که نیست تظاهر نرم و لبخند بدلی بزند؟

بعد از اینکه با عکاسی آشنا شدم، این فرصت را به مشت آوردم که عشقم به سرشت را دوباره کشف کنم و این شانس مجدد را با آغوش باز پذیرفتم. مشابه شناگری که به آب می زند، من بی قراری درون این دریای بی کران فرو رفتم و خودم را بیشتر و بیشتر در عشق بوسیله طبیعت و عکاسی، غرق کردم.

به ممارست زمان، مهارت های بیشتری فراگرفتم، تجهیزات بهتری تهیه کردم و به درک زیباتری از عمر رسیدم. من وقتی تو طبیعت هستم، حس کاملا متفاوتی دارم و تامل می کنم همه باید این حس را تجربه کنند.عکاسی نهاد بخاطر من، بهینه داروی اعصاب وجود.

یک حین با خودتان تامل کنید که تا به حال چند کود بوسیله انزوا یا همراه با دوستان و اعضای قوم خود، بوسیله پارک و جنگل رفته اید؟ وقتی مشغول پیاده روی هستید چه حسی دارید؟ وقتی به منزل بر می گردید چطور؟ حساسیت آرامش، طراوت و زنده وجود داشتن. این احساسات ناشی از بودن تو طبیعت، برای من از هر داروی اعصابی موثر تر وجود.



من از دریچه لنز دوربین، واقف عالم بندپایان می شوم. این دنیای عجایب ماکروسکوپی، جهانیست که خیلی از انسان ها نمی توانند ببینند. انگار دیگر در دنیای مردم ها نیستم. اینجا دیگر خبری از چشم و غصه چشمی شبکه های اجتماعی، اطلاع دادن دروغین، جنگ، نگرانی، ترس و ضیق خشمناک نیست. این جهان با دنیای ما مردم ها، بسیار متفاوت است و غلام شیفته این جهان شده ام. جهانی پر از زندگی و شگفتی، انباشته از طعم جزیی و خاطرخواهی و جزئیات؛ آن جاه با عظمت که هیچ عرفی مگر سر طبیعت نمی تواند مرزی برایش معین درنگ.

چیزی که از آن غافل بودم، این حیات که وقتی داخل فطرت مبتلا عکاسی از این لحظات بی نظیر می شدم، ذهنم مدام آسوده و آسوده نم می شد و من بدون آن که با خبر باشم، داشتم خودآگاهی را محک می کردم.

چند ماه بعد، وقتی دوباره به کارم برگشتم، همه همکارانم می گفتند که چقدر دگرگونی کرده ام. در لب یک انسان کاملا متفاوت شده بودم. به آن ها می گفتم:اینکه چیز تازه ای نیست، این خود واقعی من است. دیگر مجبور به وانمودسازی نبودم. دیگر فشار جامعه آزارم نمی عدالت و ناچار نبودم به روش آدم های اطرافم رفتار و از طریق مد زندگی آن ها، پیروی کنم. دیگر آن قدر اعتبار وقت داشتم که خودم باشم.   

بعد از چند سال، عکاسی من، بهتر و بهتر شد. عکس هایم در مجلات چاپ می شدند، اجرت می بردم و حتی BBC مرا بوسیله دستور کار Autumnwatch دعوت کرد تا در تک عکس هایی که گرفته ام گپ کنم و از همگی عجیب نمدار اینکه، بعضی از عکس هایم تو نمایشگاه نشنال جئوگرافیک ایتالیا بوسیله عرضه درآمد.فرض اینکه من، همان کسی که تا چند سال پیش حتی تا مرز خودکشی پیش رفته بود اینک عکاس نشنال جئوگرافیک باشد، اعتقاد نکردنی بود.

عمر من به رویه شگفت انگیزی عوض شده حیات. فقط در اعتبار چند سال، منی که تا سرحد خودکشی رفته بودم، زمان حال در نشنال جئوگرافیک بودم. بدون عکاسی و البته کنف قوم ام، اقتدار عبور از آن فساد را نداشتم. حتی بعید می دانم که می توانستم به این موقعیت برسم، ولی می بیند که رسیده ام.

آیا کاملا از مشکلات فکری روانی مستقل شده ام؟ قطعا خیر. غلام هنوز بی آرامی لحظات کریه زندگی را تجربه می کنم که گاهی حتی هفته ها بوسیله طول می انجامند. اما حالا خوب می دانم که چه چیزی کمکم می نرم و وقت هایی که این طور احساسات قباحت به سراغم می آیند، دوربینم را بر می دارم و از خانه بیرون می زنم. چنانچه بگویم این کار ابد طرز محلول مشکلاتم بوده است، دروغ گفته ام. نه؛ این طور تراشیدن. ولی عکاسی در طبیعت، حداقل شانس جنگیدن با آن ها را به من می دهد.

مهم ترین چیزی که هیچ وقت نباید فراموش کنید، این است که در چاه سکوت فرو نروید و صحبت کنید. با همه، با هر کس که می توانید گفتگو کنید. اجازه ندهید که سکوت رنجتان بدهد. عکاسی برای من متشابه کیمیای گمشده ای بود که کمکم کرد و هنوز هم کمکم می کند تا حرفی برای تفسیر کردن با خانواده ام داشته باشم. امیدوارم که شما هم، کیمیای گمشده زندگیتان را پیدا کنید.



دیدن شما داخل تک عکاسی چیست؟ آیا عکاسی یک فعالیت آرامش مدخل است؟بیشتر بخوانید:پشت چیز پهن عکس به یاد ماندنی از هواپیمای کنکوردهوش قلابی کجی تصاویر محزون شده در کوچکتر آب را حذف می کندتصاویر برگزیده سال ۲۰۱۹ انجمن ملی زیست محیطی اودیبونعکاسی بهتر با صرف هزینه کمتر؛ چند ترفند عکاسی برای تنظیم دخل و نفقه عکاسهشت متد بخاطر شکست سد خلاقیت در عکاسی
جرمی کلارکسون تو آخرین قسمت از جزئی از جمله سومین پروگرام ی گرندتور (The Grand Tour) با چشم های گریان جلو دوربین آمد. وی اعلام کرد ادامه ی گرندتور متفاوت خواهد بود و ایفا تو استودیو درکنارریچارد هموند وجیمز مِی بوسیله پایان می رسد. البته این گفته به معنی خداحافظی نبود؛ چراکه گرندتور داخل گسستگی چهارم و پنجم، دربرگیرنده سفرهای جذاب و تمام این سه گانه قوطی مانوس داشتنی بوسیله کشورهای متنوع جهان است.

مقاله ی مرتبط:تولید انفصال چهارم گرندتور تأیید شد

اولین قسمت از منفصل چهارم گرندتور درقالب ویژه برنامه ی کریسمس پخش خواهد شد. هفته ی گذشته، ویدئویی جالب از این تقدیر منتشر شد که کلارکسون و هموند و مِی را پشت امر کرجی نشان می دهد نه خودرو. این ویژه پروگرام که با معروفیت «گرندتور تقدیم می بطی ء: ملوانان» (The Grand Tour Presents: Seamen) معرفی کردن شده است (بازی با واژه ها در نام گذاری برنامه)، سیر تکاملی خطرناک و تماشایی سه گانه قوطی سابق تاپ انسداد (Top Gear) سوار به خشکی امدن قایق های کوچک از کامبوج تا ویتنام و کشور های دورتر را علامت می دهد. مأموریت اصلی اورانگوتان و همستر و کاپیتان کُند، عبور از دلتای رود مکونگ ویتنام است.



در ویدئو حدودا دودقیقه ای پخش شده، کلارکسون و هموند و مِی هرکدام قایقی متفاوت گزینش کرده اند و شبیه همیشه انهدام و هرج ومرج به جنین می آورند. کلارکسون دنبال امر قایقی که مشابه نمونه های عزا بحری در نزاع ویتنام اثر جزیی آمیزی شده، به عقب سرعت بیشتر و البته خراب کار کننده است. هموند که کاملا مخالف سیر تکاملی روی آب است، روی صندلی قایقی مثل مدل های تفریحی و سریع العمل سواحل میامی می نشیند. مِی هم جای تعجب ندارد که قایق چوبی و قدیمی با سرعت لول بسیار پایین را بهترین گزینه برای سفر در ویتنام تشخیص داده است.



اولین قسمت از گسستگی چهارم گرندتور جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ پخش می شود. گرندتور درون سال ۲۰۲۰ شامل چند ویژه دستور کار ی بزرگ دیگر مانند قسمت های ماندگار تاپ گیر قدیمی خواهد حیات. درحقیقت، زمان پخش قسمت دوم مفارقت چهارم گرندتور و جزئیات بیشتر از پروگرام های آینده علنی نیست؛ اما به تری فیلم برداری گرندتور در ماداگاسکار بوسیله سرانجام روان است. بیشتر بخوانید:اولین خودروی شخصیت های برجسته و معروفبهترین خودروهای سال ۲۰۱۹ از نگاه جرمی کلارکسونخودروی سلبریتی های تخت مدفوع فروخته می شود۱۰ خودروی جذاب جیمز میهشت خودرو جذاب ریچارد هموند
پیش نمدار بوسیله دفعات متجاوز شاهد پاشیدن هذیان مختلفی از گوشه و کنار درمورد ظن تاسیس میزان Super کارت گرافیک قدرتمند RTX 2080 Ti که هم زمان حال پرچم دار انویدیا (Nvidia) محسوب می شود، بوده ایم. بااین حال شمار زیادی از این شایعه ها نفی شدند؛ برای مثال مدتی پیش بعضی از رسانه ها تصویری را منتشر کردند و آن را به کارت گرافیک RTX 2080 Ti Superنسبت دادند، ولی درون نهایت مشخص شد که تمثال موردبحث پا بر جا ازاله.

تعداد یاوه دراین ماخذ بوسیله حدی بیش هستند که باعث می شوند کم کمتر باور کنیم انویدیا در حال تاسیس مقیاس سوپر کارت گرافیک پرچمدارش است. بوسیله تازگی یکی از افشاگران حوزه ی فناوری مدعی شده است که انویدیا روی مدل فوق قدرتمند کارت های گرافیک سری RTX فرمان می کند و  شناساندن آن طی چند ماه آینده اجرا می پذیرد.

مقاله های مرتبط:آشنایی با سری متاخر کارت های گرافیک Super انویدیا؛ فراتر از گذشتهنگاهی جامع به کارت های گرافیک RTX Super؛ همه ی داشته های انویدیا

یکی از افشاگران مرزوبوم ی ابدار افزار با معروفیت کاربری kopite7kimi داخل توییتر، چند روز پیش توییت کوتاهی را منتشر و از طریق آن برخی از جزئیات کارت گرافیک جدید انویدیا را فاش کرد. با نگاهی کلی به مشخصات فاش شده به این نتیجه می رسیم که درفش دار بعدی انویدیا قرار است داخل زمینه ی پردازش های گرافیکی قدرت بسیار زیادی داشته باشد. kopite7kimi در توییت کوتاه جدیدش جمله ی «2080TI SUPER460816Gbps» را تالیف است. 

بنابراین مقابل ادعاهای کاربر موردبحث داخل توییتر، انویدیا از مدتی پیش کار روی معیار سوپر کارت گرافیک RTX 2080 Ti را آغاز کرده است؛ این کاربر پیش مرطوب جزئیات دیگری را نیز در رابطه با کارت های گرافیک انویدیا روبرو کرده است و دراین بن سابقه ی عطا دارد. بااین حال فراموش نکنید تا زمانی که انویدیا اطلاعاتی رسمی درون این مناسبت منتشر نکند، تمامی آنچه kopite7kimi فاش کرده است داخل پیمانه شایعه باقی می ماند.

با نگاهی به توییت او، عدد ۴٬۶۰۸ به چشم می خورد که گمان می دهیم به شمار هسته های کودا (CUDA) کارت گرافیک RTX 2080 Ti Super رمز داشته باشد. بهره مندی از این تعداد هسته ی کودا می تواند به عارض تلویحی به این ذهنی باشد که مدل سوپر RTX 2080 Ti قرار است از پردازنده ی گرافیکی کامل Turing TU102 استعمال کند؛ پیش نمدار در کارت Titan RTX انویدیا شاهد بهره مندی از این پردازنده ی گرافیکی بوده ایم. پردازنده ی گرافیکی موردبحث از ۵۷۶ هسته ی تنسور (Tensor) بهره می گیرد و به ۷۲ هسته ی جداگانه بخاطر پردازش های مربوط به فناوری رهگیری تلالو (Ray Tracing) مهیا شده است؛ از هسته های موردبحث با نام هسته های RT یاد می شود. ناگفته نماند که کارت گرافیک RTX 2080 Ti انویدیا از ۵۴۴ هسته ی تنسور و ۶۸ هسته ی RT یکروز مند است؛ این کارت گرافیک افزون بر موارد یادشده از ۴٬۳۵۲ هسته ی کودا همچنین استفاده می کند. 

مقاله ی مرتبط:نگاهی جامع به کارت گرافیک Geforce RTX 2080 Super، مهره ای برای رقابت

موارد یادشده تنها چیزهایی نیستند که توییت kopite7kimi درمورد مدل سوپر RTX 2080 Ti واضح می یواش. در پاره انتهایی توییت، عبارت 16Gbps ذکر شده است که طبیعتا بوسیله پهنای پاند حافظه ی رم ویدئویی (VRAM) این کارت گرافیک اشاره دارد.

حافظه ی رم ویدئویی معیار عادی کارت گرافیک RTX 2080 Ti از پهنای باند ۱۴ گیگابیت بر لحظه بهره مند است. تاکنون اطلاعاتی درمورد بها حافظه ی رم ویدئویی کارت جدید انویدیا فاش نشده است؛ عاری شک یکی از بنیادی ترین تغییرات استاندارد سوپر نسبت به استاندارد معمولی، مقدار حافظه ی رم ویدئویی خواهد وجود. گفتنی است کارت گرافیک Titan RTX از ۲۴ گیگابایت ذهن ی رم بهره می گیرد. این مدل رم، توانایی های اعجاب انگیزی به کارت گرافیک موردبحث می دهد. RTX 2080 Ti Super انویدیا احتمالا به ۴٬۶۰۸ هسته ی کودا، ۵۷۶ هسته ی تنسور و ۷۲ هسته ی رهگیری پرتو فراهم می شود

ظن می دهیم انویدیا در کارت گرافیک RTX 2080 Ti Super از ۱۱ یا ۱۲ گیگابایت حافظه ی رم ویدئویی استفاده کند؛ همچنین گفته می شود فرکانس پردازشی این حافظه ی رم کمتر از بسامد پردازشی حافظه ی رم کارت تایتان RTX خواهد وجود. بینایی ها نشان می دهند RTX 2080 Ti Super به نعوظ کلی قرار است از غلبه بسیار فوقانی نصیب بگیرد. درواقع آن طور که کارشناس وب سایت مورد ریدار می نویسد، اگر مشخصات فنی یادشده واقعا مربوط به RTX 2080 Ti Super باشند، این کارت گرافیک داخل بنیان ی پردازش کارهای گرافیکی دست قدری از هیولا ندارد. 

کاربر kopite7kimi در توییتر پیش تر توییت دیگری را نیز درمورد مدل سوپر RTX 2080 Ti منتشر کرده و مدعی شده وجود انویدیا منظور دارد این کارت گرافیک را داخل سه ماهه ی مبدا سال ۲۰۲۰ (بازه ی زمانی بین ژانویه تا مارس ۲۰۲۰ مصادف با بازه ی زمانی بین دی تا اسفند ۱۳۹۸) بوسیله رخ رسمی معرفی کند. البته توییت موردبحث مدتی پس از انتشار، پاک شده بود. 



با درنظرگرفتن موارد بالا، می توانیم انتظار داشته باشیم که کارت گرافیک RTX 2080 Ti Super با قدرت پردازشی بالا طی چند ماه نخست سال آینده ی میلادی معرفی و پس ازآن روانه ی میدان شود. احتمالا انویدیا کارت گرافیک قدرتمند جدیدش را پیش از نمایش ی کارت های جدید سری نوی AMD که ظاهرا این باهم اتحاد کردن از آن ها با شهرت «قاتل انویدیا» یاد می کند، روانه ی بازار خواهد کرد. گفته می شود AMD کارت های گرافیک جدیدش را در جریان برگزاری نمایشگاه CES ۲۰۲۰ معرفی و سپس آن ها را در اواسط سال ۲۰۲۰ (تابستان ۱۳۹۹) عرضه خواهد کرد.

احتمالا یکی از دلایل پیدایش مدل سوپر RTX 2080 Ti با قدرت بالا، اشاعه شایعات مربوط به غلبه پردازشی زیاد کارت های گرافیک نسل بعدی سری نوی AMD بوده است. انویدیا روی سراب اتیه کارت های گرافیکش با نام Ampere کار می کند؛ بااین حال کارت های یادشده احتمالا بوسیله موقع به وهله ی تولید متراکم و عرضه نخواهند رسید؛ بنابراین انویدیا قصد دارد خلأ بازار کارت های بالارده را از طریق مدل متاخر خانواده ی سوپر پر کند تا AMD همچنان رقیبی جدی داخل بازار داشته باشد. انویدیا احتمالا پس از ارائه ی کارت های سری Ampere، سراغ نسل جدید کارت های گرافیکش با اشتهار هاپر (Hopper) خواهد رفت.

شما خواننندگان شریف زومیت چه دیدگاهی در این رابطه دارید؟
بیشتر بخوانید:اینتل جزئیات مربوط به معماری گرافیکی Xe را منتشر کردجزئیات Hopper، نسل جدید پردازنده های گرافیکی انویدیا، فاش شدانویدیا گزارش سه ماهه ی سومین سال مالی خود را منتشر کردکارت گرافیک AMD RX 5700 XT داخل زمینه رهگیری پرتو عملکرد بهتری از GTX 1080 داردپردازنده های شتاب یافته جدید AMD بین ۱۲ تا ۱۵ واحد محاسباتی خواهند داشت