استقلال خوزستان

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، غبطه عالیشاه یکبار دیگر از مسوده پرسپولیس خط خورد تا احتمالا یکی از گرینه های حقیقی لیست مازاد سرخپوشان باشد.

کالدرون مدت ها است که نشان داده اعتقادی بوسیله شماره ۲ تیمش ندارد. فداکار شنیده ها مشعر از این است که صحبت های عالیشاه درباره کالدرون در یک جمع دوستانه به گوش سرمربی پرسپولیس فصیح و باعث عصبانیت کالدرون شده است.

این موضوع داخل کنار درگیری این بازیکن با سیامک نعمتی باعث شده تا کالدرون غرض بگیرد دیگر از این بازیکن استفاده نکند.

نکته جالب توجه اینجاست که به دید می رسد رابطه کالدرون و عالیشاه کاملا شبیه به رابطه برانکو  و رامین رضائیان است. رامین رضائیان ستاره آن روزهای پرسپولیس بعد از دلخوری سرمربی کروات سرخپوشان جدیت کرد تا همه چیز را آرام جلوه دهد اما هرگز مظفر بوسیله انجام آن فقره نشد و در نهایت بعد از درگیری با علیپور از پرسپولیس کنار گذاشته شد و حتی سپس از بخشیده شدن علیپور برانکو باز هم مهیا نشد این بازیکن را ببخشد و در نهایت رامین رضائیان به نشانی یکی از بازیکنان محبوب هواداران از تیم کنار گذاشته شد.

نکته بنیادی اینجاست که برانکو در زمان حضور خود درون پرسپولیس بازیکنان محبوبی مانند رامین و مسلمان را به خشکی امدن گذاشت اما خراج گیری تیم باعث شده بود که کسی به او چیزی نگوید و حالا به نظر می رسد تا زمانی که آویشن مولود می گیرد این پیوستگی در خصوص کالدرون بی قراری رخ   دهد . حالا باید دیدن در فرجام شقه خلع چه سرنوشتی در صدای زیر مردانه عالیشاه خواهد حیات.
  • ۹۸/۰۹/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی