استقلال خوزستان

به گزارش روابط اشتراکی ماکسیم، با مسری ویروس کرونا، برای حفظ سلامت شهروندان و حمایت از طرح فاصله گذاری اجتماعی، هم زمان حال تعرفه ی «خرید و تحویل کالا» در ۳۷ بخانه برگشتن ایران کوشا شده است. تعرفه ی «خرید و تحویل رخت» به کاربران ماکسیم این امکان را می دهد که خریدهای خویشتن را عاری خروج از خانه انجام دهند.

تو این تعرفه، کاربر درخواست معامله خود را در اپلیکیشن ثبت می نرم و پس ازآن اقلام موردنیاز خویشتن را مقابل در منزل از شوفر ی ماکسیم تحویل می گیرد. راننده همچنین با تحویل متاع و ارائه ی فاکتور و رسید پرداخت، هزینه ی تحویل رخت و اقلام معامله ه شده را دریافت خواهد کرد.



تعرفه ی «بیع و تحویل کالا» بی آرامی اکنون در ۳۷ شهر تهران، کرج، اصفهان، گرگان، قم، ایلام، گنبدکاووس، بیرجند، بجنورد، بوکان، دزفول، خوی، مهاباد، ملایر، مراغه، نیشابور، نوشهر، رفسنجان، سبزوار، سقز، ساوه، سمنان، شهرکرد، شاهرود، سیرجان، زاهدان، آزادشهر، چالوس، نجف آباد، اندیمشک، بم، بندرانزلی، بروجن، هشت پر، کلاله، ماکو و نقده فعال است و به زودی در همه ی شهرهای زیرپوشش ماکسیم فعال خواهد شد.

سامانه ی خدمات حمل ونقل ماکسیم با همراهی شهروندان و زحمات کادر درمانی، امیدوار است زنجیره ی شیوع کرونا هرچه زودتر قطع شود و اشتی و آرامش به مسکن هموطنان ایرانی بازگردد.بیشتر بخوانید:چراغ، روش و رسم استخدام شدن در شغل ایده آل را به شما علامت می دهد!سایت شب؛ کرایه ویلا و سوئیت در سراسر ایرانتعمیرسرا چه خدماتی عرضه می­ دهد؟بلورمز؛ آسوده خیال عمر کنیدافزایش وصیت های اسنپ فود در روزهای آغاز سال جدید
  • ۹۹/۰۱/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی