استقلال خوزستان

در حاشیه ی بیست وپنجمین نمایشگاه الکامپ،  مدیرعامل فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در نشستی خبری مشارکت کرد و شناسایی از آخرین پروگرام های شهرداری در راستای شکل پذیری بطرف خانه هوشمند رحم. محمد فرجود، مدیرعامل دایره فناوری داده ها و ارتباطات شهرداری تهران گفت:مهم ترین برنامه شهرداری یکپارچگی داده ها و مهم ترین برنامه تو شهرداری یک پارچگی داده ها و اتصال آن داخل بستر یک پارچگی بوده است.

محمد فرجود داخل کنفرانس خبری الکامپ بیان کرد:موسسه فاوا در شهرداری تهران از اوایل سال ۹۷ با عنوان تهران هوشمند و با نگاه حرکت رو به جلو برای هوشمند کردن سطح تهران فعالیت می کند که یک سری نوآوری را مدنظر داشت.



وی افزود:

«در این مسیر، دبیرخانه ای تأسیس کردیم که دو قسمت قسمت کردن را داخل شهرداری تهران رایج نظر قرار دادیم. یک سری پروژه ها که ایالت هوشمند اداره می بطی ء و بهره بری حوزه های شهری داخل دهکده تهران را فراز می برد. نیز سامانه یکپارچه عارض وضعیت شهرداری هم داخل حوزه های عمرانی و پسماند شهرداری انجام شد. سامانه یکپارچگی مدیریت ناوگان خودرو، مدیریت آسفالت شهری، مدیریت پسماند و سامانه خدمات شهری را در حوزه شهرداری نیز به عارض الکترونیکی می کنیم که بوسیله صورت کارتابل واحد وجود دارد. کارتابلی که برای شهروندان و شهرسازی است. نیز  سامانه اطلاعات شهروند (۱۳۷) را یکپارچه می کنیم و در نهایت کامل سامانه معاملاتی و قراردادی، مناقصه ها و مزایده ها در بخانه برگشتن تهران، یکپارچه می شود تا شهروندان راحت تر سرویس بگیرند.

بحث انتخابات شورایاری محله الکترونیکی است. از ثبت نام داوطلبان تا معاینه و هیئت نظارت و اجرایی و حتی مفروضات محلات و اینکه چه کسی کاندیدا می شود، از امروز در این سامانه بارگذاری می شود و در نگرش انتخابات شعب تیمار تو قالب کارت الکترونیکی ارائه خواهد شد و کاغذی نخواهد وجود.





در مرزوبوم اکوسیستم، کارهای ما درون تعامل بوسیله نوآوری برمی گردد. تاکنون اساسی ترین کارهایی که انجام دادیم، سه گانه کار بوده است. یک، رویداد تهران نوآوری. دو، مرکز فناوری هوشمند شهری که این مراکز را در نزدیکی دانشگاه صنعت شریف تأسیس کردیم. سوم اندوه دستور کار تهران هوشمند که قضیه پایه است و یک سال است با سند و نقشه اسلوب ایجاد کرده ایم.

تاکنون ۴۴ آی پی آی شهری را تو حوزه های متنوع از عموم حمل و نقل و اطلاعات اجتماعی راه اندازی کرده ایم و در بر آن تا سال ۱۴۰۰، یک صد پروژه پایلوت شهر هوشمند انجام می شود.»

فرجود در پایان خاطرنشان کرد:شهرداری تهران در مذاکراتی که عمل داده است، استراحت بر این شد که قصبه آفتاب سال آینده میزبان نمایشگاه الکامپ می شود. قطعا شهرداری از اینکه از حجم روستا آفتاب مصرف کند، استقبال می درنگ و پروژه هوشمندسازی شهر آفتاب را از سال ۹۸ آغاز کرده ایم.بیشتر بخوانید:نگاهی به تازه های همراه اول تو نمایشگاه الکامپ 98سامانتل فروش سیم کارت های خویشتن با پیش عده 09999 و 099999 را آغاز می کندسرویس نقشه و مسیریاب مدال از استعداد های جدید داخل الکامپ ۲۵ رونمایی کردارائه راهکار تلفن مدلل سازمانی هوشمند از نکسفون تو الکامپ ۲۵آنتی ویروس پادویش به یک میلیون گمارش رسید
  • ۹۸/۰۴/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی