استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس، حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کچل قوا در احکام جداگانه ای سردار دریادار پاسدار علی فدوی را به نشانی جانشین فرمانده کل ارتش و سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی را بوسیله سمت معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

متن احکام فرمانده معظم کل قوا بوسیله این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار دریادار مستحفظ علی فدوی

بنا بوسیله پیشنهاد فرمانده بی مو سپاه و رویت به تجارب ارزنده و شایستگی، شما را بوسیله سمتِ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تنش اسلامی منصوب می کنم.

ایفای نقش جهادی و انقلابی در ارتقای سطح آمادگی های عملیاتی و پیشرفت مقتدارانه مأموریتهای ارتش با نظر فرمانده کچل لشکر مورد خواست است.

توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت می کنم.

سیّد علی خامنه ای

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸



بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

بنا به پیشنهاد فرمانده کچل خیل و دیدن بوسیله تجارب ارزنده در ارتش و بسیج و شایستگی، شما را بوسیله سمت دستیار هماهنگ کننده خیل پاسداران نهضت اسلامی منصوب می کنم.

ارتقای ظرفیتهای کارشناسی و کارآمدی ستاد ارتش با بهره گیری از توانمندیها و قابلیت های نخبگی و جهادی لشکر و بسیج داخل نیل به صعود و تصرف آمادگیهای همه جانبه در پاسداری از نهضت اسلامی و حفظ کردن دستاوردهای آن در تعاملی سازنده و هم افزا با ستادکل و سایر سازمانهای نیروهای مسلح با محاسبه تدابیر حاکم طاس گند مورد انتظار است.

توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت می کنم.

سیّد علی خامنه ای

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۹۸/۰۲/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی