استقلال خوزستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمدرضا ظفرقندی داخل جلسه اندوه اندیشی مدیران فضای رمزی با اشاره به سند جامع خدمات مصونیت در داروخانه های کشور، افزود: از بدو ابلاغ این سند، راه اندازی ترتیب پزشکیموضع خود را اخبار کرد. طبق قانون موسسه نظام پزشکی، باید قبل از تدوین و ابلاغ این نوع اسناد با اداره نظام پزشکی مشورت های لازم انجام شود و در بندهای مختلف این سند نیز اشکالات متعددی مشاهده می شود که ناشی از ترجمه نادرست سهوی آن است.

وی با اشاره به اینکه این سند با شرایط موجود ماخذ اجرایی ندارد، افزود: زیرساخت ها و استانداردهای لازم درون تهیه و تدوین سند جامع خدمات سلامت در داروخانه های ایران دیده نشده و طبق جلساتی که با مهتر سازمان غذا و دوا داشتیم این موضوع تک تذکر و تاکید قرارگرفت که نظر مشورتی دایره نظام پزشکی در تمهید و تدوین این سند مغفول مانده است.

ظفرقندی، در دنباله با رمز به طرح موضوع تعیین تعرفه های پزشکی گفت: کارهای کارشناسی به منظور استخراج هزینه تمام شده خدمات پزشکی تو حال انجام است. استراتژی ها بر این مبنا استوار است که مشخص شود جامعه پزشکی چقدر به ازای هر ویزیت سوبسید پرداخت می کند که برای این مهم از کارشناسان ورزیده مرزوبوم اقتصاد دعوت بوسیله عمل آوردیم و در جدولی هزینه طولانی شده خدمات از یکسره هزینه های انرژی، پرسنلی، منشی، پسماند، شهرداری و...، را حصول نمودیم.

وی ادامه داد: باید یک مبنای علمی بخاطر تعرفه ها داشته و از نظر رسانه ای نیز روی افکار عمومی فقره شود تا این واقعیت پذیرفته شود که آنچه بیماران بوسیله عنوان ویزیت به پزشکان صیقلی می کنند، ارج تمام شده خدمات ارائه شده بوسیله آنان نیست.

ظفرقندی تصریح کرد: باید با سازش ساختارها کارهای اجرایی انجام شود و به بایکوت ها نیز توجه اکید داشته باشیم زیرا تاکنون شرایط اقتصادی کشور به این لباس نبوده و چسبیدگی بوسیله تعرفه های ایده آل دور از حافظه است اما برهان نمی شود که بازگو نشود.

وی خاطرنشان کرد: درون خصوص واقعی شدن تعرفه های خدمات پزشکی نامه ای خطاب به وزیر بهداشت نگاشتم مبنی بر اینکه وضعیت مرتبط با اقتصاد مصونیت و عدم تطابق بودجه و درآمدها با رشد بی رویه هزینه ها موجب نگرانی شدید دلسوزان و مشت اندرکاران این مملکت شده است و عدم رشد متناسب تعرفه ها بوسیله خصوص در مقوله ویزیت و افزایش چند برابری هزینه ها، بور نفقه کامل شده با تعرفه ابلاغی را در شرایط غیرقابل تحملی قرار داده است مهتر سازمان نظام پزشکی:عملکرد نادرست برخی پزشکان لطمه است
  • ۹۸/۰۸/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی