استقلال خوزستان

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، پاسخ این است که هیچ تماشایی علمی وجود ندارد که از استفاده از این ماسک ها به منظور بالغ تر کردن پوست حمایت کند.

متخصصان پوست این ماسک ها را از شمارش پزشکی بخاطر افرادی که پوست تندرست و شاداب دارند، ضروری نمی دانند.

اما فدایی از این ماسک ها اگر خیلی طرفدارشان هستید، ممکن است سودمندی موقتی داشته باشند. برخی از این ماسک ها به طور بلافاصله هم که شده از جلوی از دست رفتن رطوبت پوست را می گیرند. این ماسک ها لایه نازکی از مواد پر حرارت کننده خواه هومکتانت را روی پوست باقی می گذارند که لطافت پوست را به نعوظ موقت تشدید می بطی ء و باعث می شوند تا مدتی چین وچروک های پوستی کاهش یابند و غشا نرم تیز شود.

این لایه همچنین مواد مؤثر موجود تو ماسک در برابر غشا به دام می اندازد و تأثیربخشی آن ها را بیشتر و کندرو تر می کند.

با اینکه ماسک های پوستی عموماً بی خطر هستند، کیفیت و اجزای مورداستفاده در آن ها متجاوز متفاوت است. ممکن است برخی از اجزای موجود درون ماسک پوستی به جهت تهییج پوست خواه آلرژی باعث قرمزی، خارش خواه پوسته ریزی پوست شوند.

بنابراین اگر پوستی احساساتی دارید، بهتر است از آن ها پارسایی کنید. همچنین بهتر است فهرست اجزای بوسیله کاررفته در ماسک عارض را ترجیحاً با مشی فنی پوست وارسی کنید.

چنانچه پوست خشک، تحریک شده یا بالغی (پر چین وچروکی) دارید، ماسک های بردبار حاوی هیالورونیک اسید، گلیسرین خواه دایمیتکون برگزینی کنید. فدایی از افراد می گویند ماسک های حاوی عسل مانوکا (که از شهد درخت مانوکا در استرالیا تهیه می شود) و مزار رس باعث تسکینشان می شود.

البته باید دانست که یک کرم خواه پماد معتدل مرطوب کننده عاری رایحه هم می تواند همین اثرات یا بیشتر را با برنده کردن پوست خشک و تهییج شده و گره وچروک دار خلق کند. چطور تر کننده غشا انتخاب کنیم؟

افرادی که غشا لک دار دارند، ماسک های حاوی خاک رس، زغال، اسید سالیسیلیک، اسید گلایکولیک یا چربی شجر چای مشت کم از لحاظ نظریه بافایده باشد، چراکه این مواد باعث لایه برداری پوست می شوند و معلول تسکین بخش دارند. البته این ترکیبات همچنین بالقوه می توانند باعث تحریک، قرمزی و پوسته ریزی غشا هم بشوند.

برای افرادی که پوست ابدار و تروتازه ای ندارند یا تیر های پیری در پوست ظاهر شده است، ماسک های حاوی اسید گلایکولیک یا رتینول که می توانند با لایه برداری ملایم باعث افتابی نمدار شدن پوست شوند.

داخل مجموع، ماسکی وجود ندارد که پی اعجاز آسا بر پوست عارض شما بگذارد. اما تا هنگامی که انتظارتان از این ماسک ها واقع گرایانه باشد و ماسک تصادف ای روی پوستتان ابداع نکند، می توانید از آن ها بوسیله عنوان قدری از نگهداری های پوستی معمولتان استعمال کنید. آشنایی با گوناگون پوست
  • ۹۸/۱۰/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی