استقلال خوزستان

همشهری آنلاین-مهدی اسماعیل پور: اواخر سال گذشته بود کهشهرداری منطقه ۲۱ و قسمت قسمت کردن های مردم نهادی که در مملکت کودکان فقره فعالیت می کردند از جمع آوری و ساماندهی به اوضاع این کودکان خبر دادند؛ موضوعی که گزارش های مردمی و گزارش میدانی همشهری برزن بی آرامی آن را تأیید می کرد. بوسیله گفته مسئولان سازمان خیریه« دُرا » که داخل زمینه کودکان و زنان فعال است بیشتر کودکان فرمان منطقه ۲۱ نیازمندند و زیر مجموعه گروه های سازماندهی شده متکدیان نیستند. بخاطر همین کودکان حکم منطقه صدرصد حمایت و راهی مدارس شدند. ولی تو روزهای اخیر گزارش هایی به همشهری برزن رسید که باز تیمار سر و کله کودکان فقره در منطقه ۲۱ برملا شده و تعدادی از آنها در برخی از پاتوق های باستانی شبیه بلوار گلها و چهارراه ایران خودرو دیده شده اند.
برابر گزارش های انسانیت کودکان کار درون ساعت های پرترافیک افول و شایسته کردن های اولیه شب بوسیله این چهارراه ها می آیند که علاوه به خشکی امدن جناب کمرنگ نم مأموران شهرداری، ترافیک تو بزرگراه شهید لشگری و محله تهرانسر هم به اوج خود می رسد و فضایی مناسب و مساعد بخاطر بیع کالا و خدمات به خودروسواران فراهم می شود.    
«حسین معینی کربکندی» معاون امور مدنی و فرهنگی شهردار منطقه ۲۱ درباره گزارش های مردمی و بازگشت کودکان بوسیله چهارراه های این منطقه می گوید:« تاکنون پیامی از طریق سامانه ۱۳۷ یا ۱۸۸۸ مبنی به خشکی امدن وجود کودکان درون منطقه به دستمان نرسیده است و داخل تفرج های منظمی اندوه که خودمان داریم بوسیله موردی برخورد نکرده ایم. شهروندان چنانچه در هر کدام از نقاط منطقه  با کودکان فقره مواجه شدند حتماً از قاعده سامانه ۱۳۷  مکان و ساعت آن را به ما گزارش کنند تا بوسیله سرعت بخاطر ساماندهی این کودکان رفتار کنیم. »
 معینی کربکندی مشاهده کودکان امر در منطقه را مقصد بازگشت آنها نمی داند و می گوید:«به هر حال ممکن است افرادی از شلوغی تقاطع ها و نبود ماموران شهرداری و انتظامی استفاده وبرای امر به آنجا بیاید، ولی شهرداری با حمایت گروهای مردم خلقت حداکثر تا ۳، ۴ روز آنها را شناسایی و بخاطر ساماندهی ان هوشیار اجرا می شود. در این مدت طرح جمع آوری و ساماندهی کودکان تو منطقه بدون ایست ارتکاب شده است و همچنان امتداد خواهد داشت. اگر در ساعت های خاصی از غروب و شب این موافقت می افتد حتماً شهروندان از سر سامانه ۱۳۷ بوسیله ما گزارش دهند. »
  • ۹۸/۱۰/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی