استقلال خوزستان

همشهری آنلاین- در حالی که گفته میشود رای دیدار پرسپولیس و سپاهان استراحت است شنبه اعلام شود زمان حال با اعتراف شایان مصلح مبنی بر حزن رنگ رفته شدن بازیکنان سپاهان برای بازی نکردن مقابل پرسپولیس ماجرا کاملا روشن شده است. قدوسی مدیر روابط عمومی پرسپولیس تو این باره بوسیله سایت باشگاه گفته «مستندات زیادی وجود داشت. آقای تابش صراحتا گفت که تا ساعت ۱۵:۳۰ پشت لغو ورزش بودیم. داوران هم تا شایسته کردن ۱۷:۲۰ تو ورزشگاه بودند اما سپاهان با حیات اینکه ۱۶:۲۰ به ورزشگاه رسیده بود لیستی بوسیله ناظر ورزش ارائه نداد. ادعاهای زیادی مطرح شد که کذب حیات و تناقضات زیادی داشت. 

وی امتداد عدل: حالا برازنده مصلح گفته که به خاطر اعتراض هواداران بوسیله جمع بندی رسیدیم به ورزشگاه نرویم. بعد از آن که تصمیم پژمرده شد به استادیوم برویم یگان ویژه گونه را باز کرد. پس ازآن از آن بخاطر اتفاقاتی که افتاد حزن قسم شدیم که ورزش نکنیم. اکنون دیگر همه چیز روشن است. سپاهان قبل از بازی برضد دیگر تیم ها به برگزاری بازی بدون تماشاگر اعتراض کرد و تا اینکه اتهاماتی کندرو به پرسپولیس زده شد و هنوز حزن این اتهامات واهی و زننده تکرار می شود.

قدوسی گفت: آیا معاینه می شود این ادعاها تا چه پیمانه منجر به تحریک تماشاگران سپاهان شده؟ آیا با این اتهام زنی ها که این طور جوی ایجاد کرد نباید اصابت شود؟  همچنین آیا بررسی می شود که اعضای تیم و کادر فنی سپاهان روز بازی تلاشی کردند که هواداران خود را بازنشسته کنند تا تیم بازی کند یا خیر. آیا باشگاه سپاهان نباید اعلام می کرد این تصمیم کلان برای جلوگیری از عالمگیر کرونا برای دیگر آویشن های ایرانی هم اتخاذ شده و درون اروپا هم بازی های زیادی بدون تماشاگر برگزار شده؟

قدوسی یادآور شد: حال با این اظهارات روبرو مصلح، کذب بودن ادعاهای فداکار مسئولان و مربیان سپاهان آشکار شد که می گفتند ما می خواستیم بازی کنیم تو حالی که مصلح گفته بعد از دخول یگان خاص و باز شدن خوش نویسی هم همقسم شدیم بازی نکنیم. همچنین اکنون ادعاهای انصاری فرد، پیروانی، تراب محمدی، سهیل مهدی، جلال و مسعود مرادی و حاکم انتظامی اصفهان که گفتند سپاهان منظور ای بخاطر بازی کردن نداشت غم ثابت شد»
  • ۹۸/۱۲/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی