استقلال خوزستان

تویوتاSGHAROOOON در جدیدترین اقدام خود، مینی ون سیه نا (Sienna minivan) را به روزرسانی کرده و مدل کاملا جدید سال ۲۰۲۱ را با جهیز محرکه هیبریدی به نشانی گزینه ی استاندارد ارائه است؛ استفاده از فناوری هیبریدی باعث می شود تا استعمال سوخت این ون بوسیله ۷/۱ لیتر بر ۱۰۰ کیلومتر برسد. تویوتا سیه نا ۲۰۲۱ همچنان سیستم تمام چرخ محرک را به نشانی آپشن ارائه می دهد و بر ایمنی بوسیله عنوان اولویت اصلی متمرکز می شود که برخی از آپشن های لوکس را همچنین درون بر می گیرد.

مسئولان تویوتا می گویند که مینی ون سیه نا تو ایالات متحده مدل سازی و مهندسی شده و برای راسته آمریکای شمالی عرضه می شود و تولید آن تو کارخانه ایندیانا ارتکاب خواهد شد. از جمله تیپ های مختلف این خودروی هیبریدی می استعداد به آپشن جدید پلاتینیوم اشاره کرد که با نبوغ هایی از جمله درهای کناری کشویی و داخل عقب، صندلی های راحتی (کاپیتانی) گرم شونده در صف دوم با ریل کشویی طولانی تر، یخچال و جاروبرقی داخلی، فرمان تلسکوپی شایان تنظیم برقی، آینه قفا دیجیتال و نمایشگر رنگی ۱۰ اینچی هدآپ عرضه می شود. کامل نسخه های تویوتا سیه نا ۲۰۲۱ قادر خواهند حیات وزنی حدود ۱،۵۸۸ کیلوگرم را یدک بکشند. 



مینی ون سیه نا با استفاده از پلتفرم خاندان متاخر A-A K (تویوتا-TNGA) K بازطراحی شده. است ظاهر این مینی ون هیبریدی شباهت زیادی به فدایی استاندارد های شاسی - اهتزاز کراس اور خودروساز ژاپنی مانند تویوتا راو۴ و هدلاینر دارد و از آن ها قرض خمود می. شود از جمله این ویژگی های بصری می استعداد به جلوپنجره تهاجمی و خطوط روی گلگیر اشاره. 

کرد مونته کاهر، مهندس مبصر تویوتا در این زمینه:گفت سیه نا در بی مو خودروی کاملا جدیدی است که شامل پلتفرم شاسی و سیستم محرکه برقی جدید می. 



شود شانه های ایجادشده توسط گلگیرهای جلو، تو دنباله خطوط و برجستگی های بدنه به سمت گلگیرهای متعاقب امتداد می. یابند جلوپنجره کوچک شده است، بنابراین ورودی جلو می تواند بزرگ تر شود تا ظاهری متشابه تویوتا RAV4 یا آوالون داشته. باشد سقف خودرو با سراشیب بخشی به سمت ظهر تمایل دارد و در ترکیب با پنجره (پشت)greenhouse ، نمای اسپرتی به سیه نا می. 



دهد فضای داخل کابین مدل ۲۰۲۱ تویوتا سیه نا دگرگونی یافته تا راننده احساس نکند که متعاقب کار اتوبوس نشسته. است به جای باز نگه داشتن فضای بین شوفر و سرنشین جلو بخاطر نگه داری وسایل (بزرگ شبیه سایر مینی ونا و مقیاس های)گذشته ، سیه نا جدید از کنسول پل مانندی بهره می برد که جزء مرکزی داشبورد را به قسمت قسمت کردن صندلی وسط و سطل نگه داری وسایل همواره می. کند طراحی جدید کنسول به یاور تعویض کنگره و سایر افزار کوچک امکان می دهد که در بالای فضای خالی زیر آن پل راحتی. 



بگیرند در عقب، صندلی های کاپیتانی صف دوم می تواند با آپشن Super Long Slide بوسیله روزرسانی شود که امکان لول کشویی/۶۳ ۵ سانتی متری صندلی را به جلو و ظهر فراهم می. درنگ «توان» ottoman همچنین تو این صندلی های صبر وجود دارد که باعث می شود تا سرنشینان بتوانند پاهای خود را بکشند و استراحت. کنند پیکربندی هشت صندلی با صف دوم نیمکتی نیز موجود. 



است مجموعه سیستم های ایمنی فعال و غیرفعال اکنون محتوی سیستم نظارت بر خال کور دیدن راننده به عنوان گزینه ی نمونه می شود که به سیستم اخطار برخورد و حادثه و ترمز اضطراری می. پیوندد همچنین آپشن های پیشرفته ای مانند دوربین دید عقب با زاویه دیدن عریض، جهیز دوربین دید ۳۶۰ درجه ای و آینه عقب دیجیتالی جدیدی وجود دارد که راننده می تواند فضای داخل ون را ازطریق دوربین انتصاب شده درون دنبال خودرو مشاهده. کند ورقه نمایش رنگی ۱۰ اینچی هدآپ در بیشتر تیپ ها بوسیله عنوان آپشن عرضه می شود اما در پلاتینیوم بوسیله نشانی گزینه ی نمونه موجود. است سیستم سرگرمی صندلی عقب را می قابلیت به امکانات این ون هیبریدی افزودن کرد و محتوی ورق نمایش/۱۱ ۶ اینچی با ورودی HDMI و کنترل از راه دور می.



شود امکانات سرگرمی تویوتا سیه نا ۲۰۲۱ شامل رابط ۹ اینچی لمسی روی ورقه نمایش لمسی، اندروید اتو و اپل کارپلی و هفت درگاه USB به همراه قابلیت سازگاری آمازون الکسا می. شود یگانگی-Wi Fi یک ساله ازطریق سرویس های متصل (تویوتا Toyota Connected) Services نیز در مینی ون سیه نا ۲۰۲۱ بوسیله عنوان گزینه ی مقیاس موجود. است سایر به روزرسانی ها شامل صدای استریوی بهبودیافته، از جمله آپشن JBL Premium Audio و ناوبری (پویا Dynamic) Navigation می.



شود تویوتا سیه نا به نشانی یک خودروی هیبریدی نمونه به بازار عرضه خواهد شد و از سیستم جدید هیبریدی تویوتا II با ۲۴۳ اسب تبخیر قدرت ترکیبی سیستم بهره می. برد سیستم هیبریدی تویوتا امکان دستیابی بوسیله استفاده سوخت/۷ ۱ لیتر بر ۱۰۰ کیلومتر را برای ون سیه نا مهیا می.

بطی ء مقاله های:مرتبط ناکامی ون تویوتا در مقایسه امن با کرایسلر و هونداشاسی بلند یا مینی ون؛ کدام بهتر

است؟ سیستم محرکه هیبریدی جدید، ترکیبی از پیشرانه چهار سیلندر/۲ ۵ لیتری با دو اتومبیل الکتریکی است که نیروی خویشتن را به قوطی کنگره خودکار منتقل می. یواش مسئولان تویوتا می گویند که سیستم محرکه هیبریدی معمولی استفاده شده در سیه نا، بیش میسر زیرفون و راحت برنده از آپشن پلاگین هیبریدی. است این موضوع، تفوق تویوتا را پیاده شدن کرایسلر نشان می دهد که ون پاسیفیکا، پرفروش ترین محصول آن یک خودروی پلاگین هیبریدی. است سیه نا دارای حالت های رانندگی مختلفی خواهد بود و حالت رانندگی تمام برقی بخاطر سرعت های کم و مسافت های کوتاه دردسترس فراغت می. گیرد تویوتا هنوز محسوس نکرده است که حجم پیمایش سیه نا تو حالت تمام برقی چقدر خواهد. 

بود از سال جاری، سیه نا دیگر عزب مینی ون تو میدان نخواهد حیات که با سیستم تمام چرخ (محرک) AWD ارائه می شود؛ بلکه تنها استاندارد-هیبریدی برقی خواهد بود که از سیستم تمام چرخ محرک بهره می. برد قابلیت تمام چرخ محرک داخل تمام تیپ های تویوتا سیه نا دردسترس قرار می. گیرد جهیز محرکه هیبریدی جدید تویوتا از دیفرانسیل و میل گاردان برای احاله غلبه بوسیله چرخ های عقب استفاده نمی کند و بوسیله جای آن، یک اتومبیل الکتریکی در عقب برای انتقال غلبه بوسیله محور دنبال صبر می. دهد این سیستم چند سال برای اولین وعده تو تویوتا RAV4 هیبریدی مورد استفاده قرار گرفت و به عطا عملکرد خویشتن را علامت.



قسط مدل متاخر تویوتا سیه نا ۲۰۲۱ طی سه ماهه ثالث سال ۲۰۲۰ هوشیار بازارهای آمریکای شمالی خواهد. شد قیمت و جزئیات بیشتر تو زمان های نزدیک بوسیله عرضه ی این محصول منتشر می.

شود مشخصات فنی دقیق انواع خودرو تویوتا، مقایسه ی آن ها با محصولات برندهای دیگر، بحث و تبادل نظر پرگیر آن ها، پرسش و پاسخ کاربران و کارشناسان به همراه گالری تصاویر اتومبیل های این خودروساز ژاپنی را در بخش محصولات زومیت.ببنید مشاهده لیست خودروهای تویوتابیشتر:بخوانید تویوتا ونزا 2021 رونمایی شدهمکاری لامبورگینی و دانشگاه MIT در توسعه ابرخازن بخاطر جایگزینی باتری خودروهای الکتریکیفناوری هیبریدی بی ام و چگونه است؟تویوتا به دنبال توسعه تحقیقات درزمینه فناوری بلاک گره درون صنعت خودروسازیچرا خودروهای متاخر زاپاس
  • ۹۹/۰۲/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی