استقلال خوزستان

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، محمدرضا سلمانی تقریر کرد: در حال مهیا هزار و ۲۰۰ خودرو درون بخش تاکسی و آژانس در شهر رفسنجان فعالیت دارند. بخاطر پیشگیری از شیوع ویروس کروناو محلول دشوار پول بصیرت تاکسیداران، طرح پرداخت الکترونیکی کرایه ها با گمارش مایه کارت خوان به عارض رایگان در این خودروها در حال اجراست.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان اظهار کرد: کمتر از ۲۰ درصد این خودروها داخل سال ۹۸ با صیقلی بیش از ۱۰ میلیون ریال و خریداری دستگاه کارت سفره خودروی خود را به این جهیز مجهز کردند. با توجه بوسیله بحران کرونا و این که صاحبان این خودروها از کرونا آسیب دیده اند و  مشکلات مالی دارند تصمیم بر این شد که این طرح برای همه تاکسی داران مجانی انجام شود.

سلمانی افزود: با مشی هایی که با بانک صرفه جویی نوین عمل شد این بانک متقبل اعطای وسیله رایگان بوسیله کلیه ناوگان محموله و نقل شد. تاکنون ۵۰۰ خودرو با ارائه مدارک خودرو و مالک به بانک معرفی و این دستگاه را دریافت کردند و بقیه همچنین می توانند از این وضعیت بهره مند شوند.

وی گفت: همچنین ۲۵۰ خودروی سواری بین شهری تو مسیرهای رفسنجان به زرند، کرمان، انار، یزد و سیرجان مشغول فعالیت هستند که فراغت است برای این خودروها تیمار طرح پرداخت الکترونیکی کرایه ها با نصب این دستگاه مجانی ایفا شود.

به گفته مدیرعامل راه اندازی حمل و نقل شهرداری رفسنجان با اجرای این طرح پول از دوچرخه دربست حذف خواهد شد و سلامتی مسافران و راننده با وجود ویروس کرونا تا حدود اضافی تضمین می شود.

سلمانی اشعار کرد: ۷۰ دستگاه اتوبوس داخل مسیرهای مختلف شهری و خوش نشین و دانشگاهی کوشا هستند و بخاطر بازسازی و نوسازی ناوگان غصه تعداد ۲ دستگاه مینی بوسه خریداری شده و کمتر از یک ماه آینده هوشیار چرخه خواهند شد. تعدادی دیگر غم اندرز دادیم و قرار است اتوبوس هایی که توان امر کردن ندارند از حرکت دورانی خارج و اتوبوس های جدید واقف دوچرخه شوند.
  • ۹۹/۰۳/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی