استقلال خوزستان

مایکروسافت در حال مدل سازی نبوغ ترجمه ی چت روی اپلیکیشن مایکروسافت Teams تو سیستم عامل iOS و اندروید است. ویژگی ترجمه ی خفیه پیام ها به طولانی کاربران امکان برقراری ارتباط با یکدیگر در سطح جهانی را خواهد داد. این فردی به گونه ای است که با یک کلیک می توان پیام گرفتن شده را بوسیله تعبیر دیگری ترجمه نرم.

مایکروسافت تیمز یکی از برنامه های کاربردی مدیریت نیروهای دورکار است که بوسیله نیکی تو دوران همه گیری کووید ۱۹ به تصرف وکارهای مختلف تو سراسر جهان معاون کرد و باعث شد بسیاری از افراد بتوانند فرایند مفید خود را بوسیله خوبی متعاقب کنند.مقاله ی مرتبط:مایکروسافت تیمز چیست و آیا بخاطر کسب وکار شما ارزان است؟

مایکروسافت گفته است شعار از ساختن این قابلیت، تسهیل کردن برقراری رابطه بین افراد داخل بکلی جهان است. این ویژگی را تیم خدمات ترجمه ی مایکروسافت ایجاد کرده است که البته پیش ازاین در نسخه ی دسکتاپ تیمز دردسترس کاربران قرار گرفته وجود.

هنوز تاریخ باریک بین ارائه ی این نبوغ در سیستم عامل آی او اس و اندروید فاحش نشده است؛ اما شنیده ها از نمایش ی آن در ماه آتی حکایت می نرم.بیشتر بخوانید:همدستی اسلک با آمازون برای رقابت بهتر با مایکروسافت تیمزمایکروسافت تیمز بوسیله زودی از امکان آستان ۳۰۰ نفر داخل یک ویدیو چت پشتیبانی خواهد کردقابلیت چت در چند پنجره مجزا به مایکروسافت تیمز افزایش شدمدیرعامل اسلک می گوید مایکروسافت بسیار از حد روی شکست دادن آن ها متمرکز شده استمایکروسافت می گوید تیمز حتی از ویندوز غم بزرگ تر خواهد شد
  • ۹۹/۰۳/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی