استقلال خوزستان

به طرز ای که هر چند آمریکای شمالی هنوز مقصد ایدئال مهاجرت به شمار می رود، اما ترکیه توانسته است خویشتن را به رله دوم کشورهای تیر مهاجرت ایرانیان برساند.این دیدگاه سنجی که در خرداد ۱۳۹۹ برگزار شد، نظرات بسیار از ۶ هزار نفر را گردآوری و به تحلیل آن ها پرداخته است. نتایج و تفریق های این دیدگاه سنجی را می توانید در قالب یک اینفوگرافی، دراینجامشاهده کنید.

سفرمارکت که راسته مجازی رزرو بلیط هواپیما و تور مسافرتی است، شاید بسیار از هر بنگاه اقتصادی دیگری در حوزه صنعت گردشگری، متوجه آسیب های ویرانگر کرونا پیاده شدن توریسم و صنایع موقوف آن شد. بسته شدن مرزها و تعطیلی اماکن گردشگری و باطل سازی پروازهای تویی و خارجی، صنعتی گردشگری را در ابعاد مختلف بوسیله کما فرو برد.

از همین رو سفرمارکت سعی کرد با ادا یک نظرسنجی بوسیله برآورد نوع واکنش و رفتار مسافران و کاربران داخل دوران پساکرونا بپردازد. داشتن این دورنمای شفاف کمک خواهد کرد تا بنگاه های اقتصادی کوشا در صنعت گردشگری، با اطلاعات و داده های برملا تری، خود را بخاطر عهد گذار از کرونا آماده کنند و تصمیم های اقتصادی بهتری بگیرند. بمنظور سیر بوسیله شکل عمیقی وابسته به واکنش و رفتار اجتماع است و پس از رفع محدودیت های شاگرد از کرونا، اینکه جامعه با چه ضرباهنگی رفتار معمولی سفرهایش را در پیش خواهد گرفت اهمیت بسیاری دارد. همچنین اینکه مسافران، بیشتر چه مقاصدی را بخاطر چه اهدافی تو برنامه سفر می گنجانند هم روند تعیین کننده ای خواهد حیات.

یکی از خروجی های دیدگاه سنجیسفرمارکت تبدیل نشانه سفرهای مهاجرتی ایرانیان است. جلال این موضوع درون صنعت گردشگری، از گنجایش های گوناگونی قابل تحلیل است. زیرا برخلاف این برداشت که مهاجرت یک سفر یک طرفه است، مهاجرت افراد، شالوده ساز مجموعه ای از سفرهای بعد اینده بین کشور ابتدا و آماج توسط فرد مهاجر و خانواده اش خواهد شد. از همین رو اینکه جمعیت مهاجران یک کشور، بیشتر به کدام فروغ می روند، اهمیت بسیاری دارد.

براساس دیدگاه سنجی سفرمارکت، کانادا با دراختیار داشتن ۲۵ درصد از مهاجران ایرانی، هنوز نشانه عده ۱ بخاطر مهاجران ایرانی به شمار می جوی. قناعت مهاجرپذیر و امتیازهای اختصاص اقامتی کانادا، این کشور را تغییر به گزینه ای مطلوب برای مهاجرت کرده است. قرار شهود ایالات متحده آمریکا با ۱۳ درصد درکنار کانادا، موجب شده آمریکای شمالی، محبوب ترین قاره برای مهاجرت ایرانیان به شمار برود. اقتصادهای بزرگ، فرهنگ های متنوع و مهاجرپذیر و بود تعبیر انگلیسی در این کشورها، آمریکای شمالی را خیر تنها بخاطر ایرانیان بلکه برای بسیاری از اهالی کشورهای دیگر، تبدیل بوسیله مقصد مناسب و داخل دسترسی برای مهاجرت کرده است.



اما نکته کلیدی و اساسی که در این تجسس بیشتر به چشم می آید و نکته ای غافلگیرکننده نسبت به داده های یک دهه قبل بوسیله شمار می رود، صبر ستاندن ترکیه در جایگاه دوم کشورهای هدف برای مهاجرت ایرانیان قرار دارد. ترکیه که در این بررسی، ۲۴ درصد از آرا را به خویشتن طلبیدن کرده است، توانسته با فاصله کمی درون رله دوم قرار بگیرد و این موضوعی فکر برانگیز در صنعتی گردشگری است.

همسایگی ایران و ترکیه که انگیزه کاهش نفقه های عروج می شود، نیاز نداشتن بوسیله ویزا بخاطر سفر که فرایند رفت و آمد را آسان می سازد، تشابهات فرهنگی که حل شدن بی تا در جامعه تیر را آسان و نوک تیز می نرم و فاصله کم قیمت پول ملی دو سرزمین که تحول سرمایه را منطقی تیز می سازد، عواملی هستند که جهت شده مهاجرت به ترکیه برای ایرانیان، گزینه داخل دسترسی تلقی شود. از سوی دیگر، ترکیه که خود با چالش های دیپلماتیک و اقتصادی داخل منطقه روبه رو است، تسهیلات فراوانی را برای جلب سرمایه های انسانی و مالی، از ملک همسایه خود ایران، فراهم آورده است تا بتواند به تقویت اقتصاد خود از نحو تزریق سرمایه اجنبی بپردازد.

همه این عوامل دو سویه علت شده گروهی از ایرانیان که امکان مهاجرت به آمریکای شمالی یا اروپا را ندارند، با کمال مطلوب فرود امدن به سطح قابل قبولی از آزادی های محدودیت و اجتماعی و فرصت های اقتصادی بیشتر بوسیله ترکیه مهاجرت کرده و اقامت این قلمرو را به مشت بیاورند.

مولود این معاینه مدال می دهد، فعالان حوزه گردشگری و آژانس های مسافرتی، مخصوصا درون زمینه ارائه تور و بلیط هواپیما، باید روی دو مقصد ترکیه و کانادا، تمرکز خاص ای کنند. چون پس از یک گرداگرد مهاجرت، مجموعه ای از سفرهای آتی بین دو کشور مبدا و مقصد جریان برملا خواهد کرد و این فرصت های اقتصادی بسیاری را می تواند داخل خود داشته باشد.بیشتر بخوانید:دانلود برنامه اندروید و ورزش اندروید؛ هفت فردی متفاوت اندروید تایماجرای چمن مصنوعی زمین بازی برای کودکان یک ویلای مسکونیفروش کندرو گوناگون نیسان کارکرده درون خودرو 45کارلنسر؛ فریلنسینگ و تصرف درآمد اینترنتی با دورکاریتشخیص بلای ناگهانی با فهم مصنوعی در درمانکده
  • ۹۹/۰۳/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی