استقلال خوزستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فریدون همتی داخل نشست تفویض اختیارات ستاد ملی مدیریت کرونا به استانداران، شهرهای بندرعباس، حاجی آباد، قشم، رودان، بندرلنگه، میناب و طریقت را شهرهای در وضعیت سرخ استان هرمزگان اطلاع دادن کرده است. بوسیله گفته او درون قیافه اتحاد ستاد ملی مقابله با کرونا این شهرها حداقل به مدت یک هفته تعطیل خواهند شد. این در حالی است که بامداد امروز همچنین مهتر جمهور از احتمال تعطیلی شهرهای داخل وضعیت قزل شناسایی داده حیات. 

در همین حال رضانیا سخنگوی شورای سلامت کیش، به ایرنا گفت که جلسه این شورا فردا برگزار می شود و در این باره غرض گیری خواهد شد. 

گفته می شود تاکنون ۵ نفر در جزیره طریقت جان خود را بر معلول ابتلا بوسیله ویروس کرونا از مشت داده اند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، ۲ هفته آینده، هفته های پرخطر این استان از نظر عالمگیر و ابتلا به ویروس کرونا هستند و مردم باید هشدارها را کاملا جدی گرفته و نسبت بوسیله حفظ سلامت خود و اطرافیانشان احساس مسوولیت داشته باشند.

این در حالی است که به گفته سخنگوی وزارت بهداشت تو هنگام ۲۴ ساعت اخیر ۱۴۴ نفر دیگر کنار پی ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع مبتلایان به این ویروس در کشور نیز به بیش از ۲۲۲ هزاره نفر رسا است.

بوسیله گفته او به مگر استان هرمزگان، شرایط استان های خوزستان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی نیز قزل است و خراسان رضوی، ایلام، آذربایجان شرقی و بوشهر در وضعیت زرد فراغت دارند.
  • ۹۹/۰۴/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی