استقلال خوزستان

دیجی کالا بوسیله عنوان بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ناحیه عصر امروز با برگزاری مراسمی، گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ خویشتن را منتشر می کند. این رویداد بصورت آنلاین از زمانه ۱۶:۰۰ امروز آغاز خواهد شد. براساس اطلاعاتی که این فروشگاه ارائه کرده، گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ دیجی رخت دربرگیرنده مواردی بسان رفتار کاربران، مارکت پاسبان و همچنین وضعیت برندها و محصولات تو قبال خیز وجو و خرید کاربران داخل این فروشگاه اینترنتی است. 

پخش زنده رویداد

این اولین باری نیست که دیجی رخت اقدام به انتشار گزارش عملکرد خویشتن می کند؛ پیش از این نیز این فروشگاه آنلاین با برگزاری مراسمی داخل آذرماه سال گذشته رفتار بوسیله گستردن عملکرد ۶ ماهه ی شروع سال ۹۸ کرده وجود. باید دید که دیجی لوازم درون کشش ۱۲ ماه سال گذشته چه عملکردی را از خویشتن به جای گذاشته است. نگاه بوسیله عملکرد یک ساله ی دیجی کالا از آنجا رادیکال است که این شریک شدن با عالمگیر کرونا با چالش های متعددی رو به رو شد، هرچند شیوع کرونا باعث شد تا استقبال از خرید اینترنتی تاحدودی باعث افزایش شمار مشتریانی شود که به ابتیاع آنلاین روی آورده اند. 

یکی از موضوعاتی که ارائه ی گزارش دیجی متاع را زیاد ازپیش دوست داشتنی تر کرده، انتشار اعلام در رابطه با دخول این مشارکت به بازار بورس است. تو روزهایی که دودکش بورس در کشور داغ شده و بسیاری از مردم عادی نیز برای هزیمت از تورم، سرمایه های خویشتن را بوسیله جانب بورس روانه کرده اند، معارفه ورود دیجی کالا که یکی از فیروز ترین استارتاپ های ناحیه بوده و با ساختن چندین هزاره فرصت شغلی بوسیله کسب وکاری موفق تغییر شده، متجاوز جذاب خواهد بوپ، از این رو باید دید که دیجی کالا تو گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ خود چه اطلاعاتی را ارائه می کند. 

دید شما در وفاق با عملکرد دیجی متاع خلال سال گذشته چیست؟بیشتر بخوانید:از سیل تا کرونا: نگاهی بوسیله الگوی خرید کاربران دیجی کالا داخل سال ۱۳۹۸همه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۳۰ تیر ۹۹]امکان ارسال مستقیم کالا از فروشنده برای خریدار داخل دیجی کالا فعال شدمجلس با تشکیل حلقه ویژه فضای مجازی مشاجره کردفروشگاه های اینترنتی ملزم به درج شناسه رخت شدند
  • ۹۹/۰۴/۳۰

نظرات (۱)

  • محمدرضا حمیدیان
  • سلام خوشحال می شم به وبم سر بزنی :)

    منم خوزستانی ام :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی