استقلال خوزستان

در اتفاقی غیرمنتظره از چند روز پیش مانیتورLG UltraFine 5K Display تو فروشگاه آنلاین اپل، ناموجود شده است. مانیتور 5K موردبحث ال جی داخل همکاری نزدیک با اپل طراحی شده تا با تمامی قابلیت های جهیز عامل macOS سازگاری داشته باشد و به همین دلیل از اهمیت خاصی برخودار است. با رجوع به وب سایت رسمی اپل خواهید دید که درون صفحه ی LG UltraFine 5K Display عبارت «درحال حاضر دردسترس ازاله» ذکر شده. این درحالی است که چند روز پیش از این اتفاق، تخمین خورده شده وجود تعداد زیادی از این مانیتور ال جی بوسیله فروش رفته.

وارسی نمایندگی های فروشگاه آنلاین اپل در کشورهای مختلف دربرگیرنده ایالات متحده ی آمریکا، کانادا، بریتانیا و برزیل نشان می دهد که مانیتور موردبحث ال جی در هیچگاه بازاری شایان تدارک زدودن. درحال حاضر به طور دقیق دلیل این اتفاق را نمی دانیم. احتمالا از دسترس خارج شدن LG UltraFine 5K Display بوسیله دلیل شناساندن قریب الوقوع مدل جدید آن باشد. حتی برخی تحلیلگران از ظن بروز مشکل داخل زنجیره ی تأمین محصول خبر می دهند. این اتفاق سال گذشته ی میلادی هم رخ داده بود. در ماه مه ۲۰۱۹ (اردیبهشت و خرداد ۱۳۹۸) بود که بوسیله یک باره مانیتور LG UltraFine 5K از فروشگاه آنلاین اپل محو شد. دو ماه بعد، ال جی سلاله متاخر مانیتور را معرفی و عرضه کرد؛ یعنی همان مانیتوری که تا چند روز پیش در فروشگاه اپل قابل تهیه بود.



با درنظرگرفتن معرفی و عرضه ی Pro Display XDR، اپل بوسیله سادگی می تواند برای افزایش ابتیاع محصول خود، مانیتور ال جی را از روی سایت حذف کند. با درنظرگرفتن این عین که ورق ی LG UltraFine 5K Display هنوز در سایت اپل وجود دارد، احتمال این اتحاد بسیار کمینه به رویت می رسد. با همه ی این ها سخت است بخواهیم اجابت کنیم که اپل در پی انبازی نزدیک با ال جی برای حکم روی مانیتور دیگری از سری UltraFine 5K باشد.

محتمل ترین سناریو این است که ال جی با مشکلاتی در شالوده ی تأمین دشت مواجه شده باشد که اتفاقی دور از انتظار نیست. دنیاگیری ویروس کرونا بسیاری از کارخانه ها را به تعطیلی کشاند و چالش هایی جدی برای زنجیره های تأمین ایجاد کرد. به دلیل بروز این دنیاگیری تاکنون عرضه ی محصولات یدکی به تأخیر افتاده است. داخل همین حین مقیاس توقع حزن بخاطر رایانه های شخصی و لوازم جانبی آن ها فراز رفته است؛ از طرف مردم مجبورند تو خانه فقره کنند و برای فقره کردن در ساختمانی به برگ حاجت دارند.

مانیتور ۲۷ اینچ LG UltraFine 5K Display درون نگاه مقدمه مدل سازی چندان جذابی ندارد، اما داشتن صراحت 5K (همچون iMac) باعث می شود امتحان ی لذت کمی از تماشای محتوای بصری نمایش دهد. مانیتور موردبحث ال جی از فضای رنگی وسیع P3 و مدل تاندربولت ۳ با سه درگاه USB-C که درون نقش یک هاب معین می شوند پشتیبانی می درنگ. LG UltraFine 5K Display برچسب قیمت ۱٬۲۲۹٫۹۵ دلار را یدک می کشد که به نمونه درخورتوجهی ناچیز از قیمت ۴٬۹۹۹ دلاری Pro XDR Display اپل است.

فدایی رسانه ها می گویند اپل احتمالا عزیمت دارد مدلی متاخر از Pro XDR Display را با قیمت کمتر دردسترس مخاطبان راحتی دهد؛ چون امروزه بسیاری از کاربرانی که بوسیله مانیتور گران ارج نیاز ندارند و از مک مصرف می کنند محبورند سراغ گزینه های متفرقه بروند. اسکان سودا LG UltraFine 5K Display نشان می دهد کاربران جهیز عامل مک فعلا نمی توانند به مانیتوری متفرقه که به تأیید رسمی خود اپل گویا باشد دسترسی نمایان کنند.بیشتر بخوانید:ایسر نمایشگرهای خمیده گیمنگ جدید از سری Nitro XZ2 معرفی کردشیائومی مانیتور 34 اینچ خمیده گیمینگ رونمایی کردشیائومی از دانگل، مانیتور گیمینگ خمیده و اسکوتر برقی رونمایی کردایسوس نمایشگر جدید فراهم به Eye-Care شناساندن کردMSI نمایشگر قدرتمند و پربازده Pro MP241 را شناساندن کرد
  • ۹۹/۰۵/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی