استقلال خوزستان

به گزارش همشهری آنلاین، اصلا از بازیگرها جز این هم انتظار نمی رود؛ اینکه در بزنگاه یک کلاه بردارند و یک خرگوش از تو آن بکشند بیرون و سپس پشت به حلقه انگشت به دندان بروند عقب فقره و عمر خودشان. رسانه ها حزن خوشبختانه هستند و این شعبده ها را عالی می کنند. فقره بازیگر همین بازی کردن است و کار ما صرفا فریب نوشانیدن و بوسیله امید دید یک نمایش بدیع نشستن.

مهران مدیری امروز در کمال شادی و سرزندگی در یک نشست خبری شرکت کرد و در آستانه روز خبرنگار، از درگاه خویشتن بوسیله نشانی فرستاده یک فروشگاه ارشد زنجیره ای خبر رحم. گفت که مسائل مالی عارضه اندوه چندان برایش مهم ازاله و بیشتر بوسیله «مسئولیت اجتماعی» فکر می کند بلکه بتواند داخل این روزگار دشوار، باری از دوش مردم نیازمند و محروم بردارد. البته این بسرنوشت شوم دچار کردن را نگفت که شاید دارد در دهه ششم زندگی برای جفا کردن قوت آخرت می کوشد. هر چه باشد به قطع کافی برای این جهان پول درآورده است. مهران مدیری دستخوش ماجرا قلبی شد

او چند سال پیش اندوه برای کلید زدن ابتدایی فیلم سینمایی خود «ساعت پنج عصر» خبرنگاران را بوسیله یکی از هتل های تهران احضار و ذیل پرچم اول مارکت ورودش را به دنیای کارگردانی سینما با صدای اهتزاز اخبار کرد. با پیراهن سفید جلوی دوربین های عکاسی و تلویزیونی سیگاری گیراند و نگران انتشار تصاویرش هم نبود. چند سال بعد و درون روزگار کرونا، این کود با یک برند پولدار تازه بدون اینکه ماسک بزند باز نشست و حرف زد و به سئوال ها جواب داد.

مدیری قانون های بازی را خوب بلد است. تو ساعت کرونا با یا بدون تماشاگر «دورهمی»اش را پیش می سرما و بازیگران فیلم ها و سریال هایش را به نشانی مهمان دعوت می کند تا از آنها بپرسد چطور اینقدر خوب پیانو می زنند. مردم را می برد اوج تا نادانی شان را بوسیله رخساره بکشد. ماسک نمی زند و به آنها که ماسک نمی زنند خرده می گیرد و در حقیقت حال از حقوق پشت محذوف پرستاران و پزشکان می گوید. شایسته کردن گرانبها مارک دار دستش می کند و از اینکه انسان نان ندارند بخورند، چه غصه ها که نمی خورد.

این مدیری است؛ مقیاس پایدار یک بازیگر و کارگردان که همه جا هست. چنانچه فیلمش نتواند رکوردهای فروش را بکشند، مشکلی نیست. یک کنسرت می گذارد و ناکامی سینمایی را با خواندن قصد فلان رامشگر پیش از نهضت نیست و نابود می کند. از مهمانان «دورهمی» شهر ها و صدها تحفه می گیرد و شرط می دهد به نفع زلزله زده ها و محرومان حراج کند اما وقتی خبرنگاران پاپیچش می شوند و از سود مالی همکاری با یک فروشگاه ارشد می پرسند، با یک عارضه قلبی بدل از ناراحتی معده، دوباره همه را سر حکم می گذارد.

بوسیله مقاطعه شخصیتی که خود مدیری درون سریال «هیولا» ورزش کرده بود، اینجاست که باید منبع ها را غنچه کرد و گفت «موجد رو شکر». این بار هم به نه گذشت و ماجرای بیمارستان رفتن صرفا یک معده درد ساده حیات. زمان حال نوبت آن است که منتظر فصل پنجم «دورهمی» بمانیم و چشم مراد تولید جزئی از جمله دوم «هیولا» که امروز علنی شد سرپرست مالی اش جور شده است. ببینیم این بار تیغ تیز انتقاد او گردن چه کسانی را می زند!
  • ۹۹/۰۵/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی