استقلال خوزستان

خودرو ۴۵ امکان فروش آسان خودروهای دست دوم بسان میتسوبیشی اوتلندر را مهیا می سازد. در ادامه ضمن عرضه داده ها تکمیلی دوروبر مشخصات فنی و ظاهری میتسوبیشی اوتلندر، شما مخاطبان گرامی را با نحوه عملکرد شرکت خودرو۴۵ تو خرید خودروهای کارکرده آشنا خواهیم ساخت.

سودا میتسوبیشی اوتلندر در بازاری که گوناگون و اقسام شاسی بلندهای کره ای و ژاپنی دست دوم درون آن جولان می دهند، امری ساده و فاقد نیاز به تخصص نخواهد بود. به ویژه مالکان این گونه کراس اوورها که بینایی ی اضافی از فروش خودرو کارکرده ندارند، نمی توانند بوسیله راحتی بی گدار به آب بزنند و نسبت به ابتیاع میتسوبیشی اوتلندر کارکرده داخل راسته اقدام کنند. سربزرگی ها و خطرات مالی فراوانی که درباره ی این روانی وجود دارد، باعث شده است تا برخی مالکان به دلیل معامله سواری خود در بازار خودروهای کارکرده دستخوش اضطراب و نگرانی شوند.معرفی میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر کراس اور میان سایز و نسبتا درشت کالبد است که از سال ۲۰۰۱ تو شرکت میتسوبیشی تولید می شود. این خودرو تاکنون تو قالب سه گانه نسل به مشت مشتریان رسیده است که نسل سوم آن یا نسخه ی فیس لیفت اول خلال سال ۲۰۱۴ به بازار ایران سیاق نمایان کرد تا بتواند بوسیله نشانی رقیبی جدی برای محصولات اجبار ای نظیر هیوندای سانتافه احترام پیکر کند. همچنین نسخه ی فیس لیفت دوم این خودرو همچنین با ظاهری مدرن نم و جذاب تر در قالب نمونه های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ به ایرانیان عرضه شد که نسبت به معیار پیشین توجهات بیشتری را به سمت خویشتن فراخوانی کرد.طراحی معنوی میتسوبیشی اوتلندر

نمای معنوی میتسوبیشی اوتلندر در نسخه ی فیس لیفت اول تا حدودی متقاعدکننده و جالب توجه بوسیله نظر می‎رسد؛ ولی بلندی طراحی این مقیاس به نسخه ی فیس لیفت دوم، یعنی مقیاس های ۲۰۱۶-۲۰۱۸ باز می گردد که به دلیل بهره مندی از جلوپنجره ی ویژه ی میتسوبیشی، نمایی پویاتر، قلق انگیزتر و تهاجمی تری دارد. همین امر جهت شد تا معیار استقبال از نمونه ی فیس لیفت دوم زیاد بهتر از نمونه پیشین باشد.

استفاده از خطوط حجمی و شانه ای در پروفیل های مختلف بدنه نیز موجب جلوه ی عضلانی و دلگشا فرم نمای ظاهری میتسوبیشی اوتلندر به ویژه درون نسخه نیوفیس شده است. طرح زیبای رینگ های متاخر و سایر جزئیات پروفیل جانبی همچنین نمایی جذاب و مطابق با اصول مدل سازی یک شاسی بلند خانوادگی به نمونه نیوفیس می دهد. قسمت عقب خودرو از چراغ های بزرگ دو تکه بوسیله قیافه کیپ به تیغ دار کردن ی پشتی بهره می برد که چندان با نمای کلی خودرو هماهنگ نیست؛ اما به هر حال درکنار سایر اسباب و جزئیات کماکان قشری جذاب بوسیله بخشی پشتی خودرو می بخشد. قرارگیری چراغ های مه شکن درون دو گوشه ی پایین سپر و نبود سراگزوز نیز از دیگر محدودیت های قسمت متعاقب اوتلندر متاخر به حساب می آید.

داخل مجموع می توان عنوان داشت که نمای ظاهری میتسوبیشی اوتلندر به خاص در نمونه نیو فیس رضایت خاطر مشتریان ایرانی را برآورده می سازد و ظاهری مطلوب و مطابق با سلایق مشتریان شاسی بلندسوار ارائه می دهد؛ بااین حال چهره ی نسخه فیس لیفت اول در قیاس با رقبای کره ای چندان مهیج و مدرن بوسیله دید نمی رسد.طراحی تویی میتسوبیشی اوتلندر

نمای تویی میتسوبیشی اوتلندر به خاص در بخش داشبورد و کنسول میانی آن چندان جذاب ازاله و تقریبا سهل به نظر می رسد؛ اما استفاده از پلاستیک های پیانوبلک داخل مدل نیوفیس، نمای تویی را شیک تر از گذشته می کند. طراحی نامتقارن کنسول میانی همچنین موجب به وجود آمدن حالتی معوج سیاق در ذهن سرنشینان بوسیله اختصاص در همان اوایل ورود به کابین خواهد شد. کیفیت متریال کابین میتسوبیشی اوتلندر داخل سطح نسبتا بالایی قرار دارد و می تواند خرسند خاطر مالک خودرو را در پی داشته باشد.

از سوی دیگر ابعاد بزرگ بدنه همچنین فضایی کافی جهت حضور پنج سرنشین بزرگسال در کابین میتسوبیشی اوتلندر فراهم می سازد؛ البته صندلی های صف ثالث نیز وجود دارند که بیشتر مناسب کودکان هستند. صندوق دنبال میتسوبیشی اوتلندر در حالت معمولی ۵۹۱ لیتر فضا دراختیار فرد قرار می دهد؛ اما چنانچه صندلی های صف سوم در عادت جای خود قرار داشته باشند، تنها ۱۲۸ لیتر هوا دردسترس خواهد حیات که بیش کمتر به رویت می رسد.

داخل مجموع باید عنوان داشت که فضای کابین میتسوبیشی اوتلندر گرچه از مدل سازی مدرن و جالب توجهی سود نمی برد؛ ولی چونی و جاداری آن سبب رضایت اکثر مشتریان خواهد شد.آپشن ها و امکانات

میتسوبیشی اوتلندر تیپ پنج به عنوان نسخه ی فول آپشن از تجهیزات رفاهی امن به شرح دامن سود می سرما:

کروز کنترل، سیستم کنترل رکود در سربالایی، سامانه ی کنترل کشش و پایداری، حسگرهای فاصله سنج جلو و عقب، برف پاک کن خودکار، ترمز پارک برقی، دوربین های قفا و جانبی و ۳۶۰ درجه، شوینده ی چراغ ها، گرمکن فرمان، حسگر فشار پف تایر، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، ترمز ضدقفل ABS، ترمز کمکی، دی لایت، اتولایت، چراغ مه شکن جلو و عقب LED، چراغ های جلو از سنخ زنون، فرمان برقی دو حالته ی حساس به سرعت، پدال شیفتر، روکش چرمی فرمان، جهیز صوتی ۷۱۰ وات راکفورد با هشت اسپیکر و یک ساب ووفر، نمایشگر هفت اینچی لمسی، پورت USB، بلوتوث، درگاه کارت حافظه، هفت ایربگ جلو و جانبی و پرده ای، قفا سری فعال، تسمه پناه پیش کشنده و محدودکننده، ورود عاری کلید، استارت دکمه ای، سیستم تهویه ی خودکار دوگانه، صندلی برقی چهارحالته ی راننده، صندلی دستی چهارحالته ی سرنشین، گرمکن و سردکن صندلی جلو، روکش صندلی چرمی، ایزوفیکس صندلی، خروجی ۱۲ ولت، در صندوق قفا برقی با جک، آینه وسط الکتروکرومیک، آینه ی جانبی با انتظام برقی و گرمکن، سانروف.مشخصات فنی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر موجود در راسته کشورمان قوای محرکه ی خود را از پیشرانه ی چهار ستون تنفس غریزی بوسیله حجم ۲.۴ لیتر دریافت می کند. استعداد نتیجه از این پیشرانه موافق با ۱۷۰ اسب تبخیر قدرت است و گشتاور آن به عدد ۲۳۲ نیوتن متر می رسد. توان پیشرانه توسط قوطی دنده ی CVT و دو دیفرانسیل سه حالته با قفل الکترونیکی به تمامی چرخ ها احاله می یابد. شتاب صفر تا صد شاسی اهتزاز ۱۴۹۵ کیلوگرمی میتسوبیشی برابر با ۱۰٫۵ ثانیه است و بیشینه ی سرعت آن نیز به عدد ۱۹۰ کیلومتربرساعت می رسد. این خودرو تو سیکل ترکیبی پیمانه ۹٫۱ لیتر درون ۱۰۰ کیلومتر سوخت مصرف می کند. مزایا و معایب اوتلندر

مواردی همچون کیفیت پیدایش بالا، طراحی معنوی مناسب به اختصاص در مدل نیو فیس، سیستم تعلیق کارا، فقره پذیری دقیق، کابین جادار و ابدیت متخصص مطلوب داخل زمره نقاط قوت اوتلندر راحتی می گیرند. درون سمت دیگر عرضه محدود این خودرو بوسیله میدان ایران موجب شده تا نتواند بوسیله محبوبیتی هم تراز با رقبای جبر ای مشت یابد. عملکرد صندوق دنده ی CVT آن نیز چندان مهیج زدودن و سرنشینان اوتلندر از فقدان برخی امکانات نظیر سقف پانوراما رنج می برند.  وضعیت خرید و ابتیاع میتسوبیشی اوتلندر درون میدان ایران

میتسوبیشی از دهه های گذشته یکی از محبوب ترین برندهای ژاپنی بازار ایران محسوب می شود و به پشتوانه ی همین معروفیت توانسته سودا نسبتا خوبی را تو میدان ایران امتحان درنگ. بااین حال میتسوبیشی اوتلندر با حیات برخورداری از مشخصات قابل قبول، نتوانست آن طور که باید و شاید محبوبیتی بوسیله مدل حریفان کره ای نظیر هیوندا سانتافه و کیا سورنتو در بازار ایران به دست آورد که بخشی از برهان آن را می توان عملکرد نامطلوب نمایندگی و خدمات پس از فروش نه چندان گسترده محصولات میتسوبیشی در ایران به نسبت رقبای اضطرار ای دانست؛ اما می توان وضعیت ابتیاع میتسوبیشی اوتلندر به ویژه مدل نیوفیس در ایران را در سطوح متوسط رو به بالا ارزیابی کرد.بیشتر بخوانید:معرفی درخت سرو فاکتور آنلاین جای پا پینگمستر امداد مرکز تعمیر سامان ظرفشویی در تهرانفروش بلافاصله هیوندا سوناتا کارکرده تو راسته با خودرو45خرید یوسی پابجی موبایل در کمتر از 3 دقیقه در ایران موجودانلود مرورگر بریو – Brave (آخرین نسخه)
  • ۹۹/۰۵/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی