استقلال خوزستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، علی ربیعی در حاشیه نویسی نشست امروز هیات دولت داخل مورد اینکه با توجه به مشکلات مالی بی حد خلال سال های اخیر تو ورزش کشورمان و قراردادهای نامشخص در پیاده روی مثل قراداد  مارک ویلتموس بافدراسیون هندبال تلاقی جدی با مفسدان در بازی صورت نگرفته یا اگر هم صورت اندوهناک با مهره های منصب ۳ و ۴ بوده است و ترانه بخت درون سال پایانی خدمت، با توجه بوسیله دخول وزارت داده ها به مناقشه فساد تو ورزش، تا چه معادل برای شناساندن ارکان حقیقی فساد به دستگاه قضایی قطعی است اظهار داشت: ذات بسیاری از این مشکلات در قراردادهای خارجی در مشکلاتی است که برای مطمئن ارز به نرخ نیمایی و واگذاری ارز بوسیله خارج در قلمرو شاگرد از موانع بانکی منفعل از بایکوت های آمریکا می باشد.

وی بیان داشت: البته تلاقی با مفسدان و دلال ها مدتی است که با همکاری وزارت ورزش و جوانان  و وزارت اطلاعات و وسیله قضایی آغاز و تعدادی از عوامل جنگ اطلاع و با آنها برخورد شده و دامن نظر بوده و بایگانی آنان درون مایه قضایی داخل حال رسیدگی است.

ربیعی گفت: مشکلات پیمان نامه ویلموتس بخاطر عدم صیقل ارزهای فدراسیون پیاده روی توسط فیفا بوسیله ایشان بوده که به تامل تحریم های شدید، فیفا هم عاری اجازه امریکا اقدام بوسیله صیقل عطیه ویلموتس در موعد مقرر نکرد و سرمربی قبلی رفتار بوسیله نقض یک طرفه برای لیس دریافت حقوقش ظهور. لازم بوسیله تشریح است که داخل کشش هشت سال گذشته دستمزد ارزی مربیان اجنبی تیم ملی پیاده روی ایران از محل کمکهای فیفا پرداخت یا ارز درآمدهای ارزی فدراسیون پیاده روی بخاطر صعود به ایینه جهانی بود.

وی اضافه کرد: موضوع اختلاف حساب در پرونده استراماچونی داخل دست بررسی است و بازرسان بزودی بلوغ آن را روشن خواهند کرد.

 احمد سعادتمند روز جمعه گذشته از تضاد حساب ۱۴۰ هزار دلاری در بایگانی استراماچونی با این محفل خبر داد و مدعی شد این طور پولی تو اسناد مالی این کانون ثبت نشده است. عکس | روزنامه تهدیدآمیز فیفا | دولت درون ماجرای ویلموتس دخالت کند تعلیق می شوید
  • ۹۹/۰۶/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی