استقلال خوزستان

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، غلامرضا ملکی در خصوص ترویج فیلم همدیگرخوری تو یکی از مرغداری های ارومیه و بروز نگرانی انسان اظهارکرد: بلای ناگهانی کانی بالیسم منشأ ویروسی و یا عفونی نداشته و در گوهر یک طریق و رفتار پرخاشگرانه در بین طیور هست که باعث خودخوری و یا دیگرخواری می شود.

وی ادامه داد: این اتفاق زمانی عارض می دهد که بر معلول شرایط مدیریتی ضعیف و نامطلوب به پرنده استرس خبردار شده است که این شرایط دربرگیرنده نور زیاد، تغذیه نامناسب، انبوهی متجاوز و نبود فضای تحت درس مناسب، عدم تهویه مناسب، عدم رعایت موارد بهداشتی درون سالن مثل عدم جمع آوری منظم تلفات احتمالی در سالن، گرسنه ماندن طولانی پرندگان، عوامل ژنتیکی و غیره است. در این مصیبت طیور شروع به نوک زدن یکدیگر می کنند و گاهی پارگی و جریحه به حدی می رسد که مرغ تلف شده و از بین می رود.

معاون سلامت سازمان بی مو دامپزشکی آذربایجان غربی درباره درمان این بیماری عنوان کرد: این بلای ناگهانی مستقیماً وابسته بوسیله نقش مدیریتی گله دارد، پیاده شدن این اساس درمان دارویی نداشته و فقط باید وضعیت و عواملی که باعث به وجود آمدن آن می شود از بین برود. رادیکال ترین تک داخل درمان و پیشگیری از این عارضه، مدیریت بی عیب و کافی داخل تمامی ارکان پرورشی بوده و علت اصلی بروز این رفتار باید رفع شود.

موزه درباره نظارت بر مرغداری های ارومیه افزود: تاکنون بازدیدهای مستمر از مرغداری ها رخساره می گیرد و مشکلی مشاهده نشده است در این فیلم نیز هیچ نشانه ای در در فیلم وجود ندارد که پهلو اساس آن مشخص شود مربوط بوسیله کدام کشور، استان یا شهرستان است.

وی یادآور شد: این موضوع واقعاً در داخل یک مرغداری رخ داده یا یک واحد پرورشی غیرمجاز، اما با در رویت ستاندن تمامی موارد علو و با توجه به متن منتشر شده بوسیله همراه فیلم، وقوع کانی بالیسم یک عارضه محتمل و مرسوم داخل تمامی حیوانات پایین تر پرورش تو شرایط نامطلوب و با سو مدیریت اعمال شده است.

از روز گذشته ترویج فیلمی در فضای مجازی از دیگر خوری مرغ ها در یکی از مرغداری ها علت نگرانی آدم شده است.
  • ۹۹/۰۶/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی