استقلال خوزستان

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، محمود مرتضایی فرد مدیرکل اجتماعی قوطی بازنشستگی کشوری در شبکه خبر نغمه و سیما با اشاره به پرداخت جزئیات بدهی به بازنشستگان کشور، اظهار داشت: این قرضه از ۷ میلیون تومان به ۱۰ میلیون تومان اضافه پیدا کرده و طی یکی، ۲ روز آینده به افرادی که قبلاً ثبت نام کرده و ترجیح بندی آنها ظاهر شده است، صیقلی می کنیم.

وی افزود: تمام بازنشستگانی که ثبت معروفیت کرده و قبلاً قرضه دریافت نکرده اند خواه وام های دریافتی آنها شولش شده است، می توانند برای شهود وام ثبت نام کنند؛ ضمن اینکه افرادی که مشکل جسمانی خواه بیماری های خاص دارند، کمک بیشتری دریافت می کنند.

مدیرکل اجتماعی صندوق بازنشستگی با اشاره به چگونگی صیقلی وام، خاطرنشان کرد: اقساط وام به رخساره سه ساله با سود ۴ درصد است و متقاعد متقاضی می تواند برای قبض قرضه  درخواست خود را تو سامانه این موسسه زمان ثبت نرم.

مرتضایی فرد اضافه کرد: پس از ثبت نام،پرداخت وام علنی شده و به احصائیه این بی تا واریز می شود؛ضمن اینکه برای ثبت نام وام نیاز به مراجعه حضوری نیست و همه کارهای مربوطه از سر سایت این مجری انجام می شود.

 وی با تقریر اینکه بوسیله طور میانگین تو سال ۳۵۰ هزار فقره بدهی پرداخت می کنیم، افزود: مقدر شدن یدکی از این وام ها، وام های ۱۰ میلیون تومانی است.

 مدیرکل اجتماعی جعبه بازنشستگی از آغاز ثبت اشتهار پرداخت بدهی بوسیله بازنشستگان از آبان ماه سال جاری اطلاع رحم و گفت: بازنشستگان می توانند برای ثبت شهرت بوسیله سایت این صندوق مراجعه کنند و براساس زمان ثبت نام و مصالحه با بانک وام صیقلی می شود؛ ضمن اینکه در پرداخت بدهی عنصر پهلو قرعه کشی است؛ البته تقلا می کنیم افرادی که دریافتی کمتری دارند خواه دارای بیماری های ویژه هستند در اولویت قرار گیرند.

مرتضایی درباره چگونگی تفحص به شکایات بازنشستگان داخل خصوص صیقل وام ، ابراز داشت: اگر وظیفه خور ای بخاطر دریافت وام دچار دشوار شد می تواند درون استان تهران به اداره طاس فرهنگی جعبه بازنشستگی و در استان ها نیز به مدیریت صندوق استان مراجعه کنند.
  • ۹۹/۰۶/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی