استقلال خوزستان

یکی از نکات جالب درباره خودروهای رولزرویس، مدل های طویل فوق العاده ای است که این شرکت بخاطر حداکثر راحتی سرنشینان عرضه می درنگ. عرضه این طور محصولاتی مانند این است که سازندگان ابرخودرو به متعاقب هر مزیت بیش کوچکی هستند تا خودروهای خود را یک دهم ثانیه سریع پر حرارت کنند. در رولزرویس گوست ۲۰۲۱، این باهم اتحاد کردن جهیز تعلیق Planar را به فقره می گیرد که نامی پیچیده برای مجموعه سیستم ها و قطعات به کار رفته است. فداکار از اجزای این سیستم، ساده و واضح هستند؛ مانند سیستم تعلیق بادی مختار چهار چرخ و نحوه اطلاع یافتن GPS و دوربین های جلو از استاندارد استحکام لازم برای تعلیق در جاده پیش رو که فرمان آن محسوس است. اما یکی از اجزای این سیستم قدری ما را هراسان کرد: دمپر بازوی کنترلی بالایی. وب سایت اتوکار برای کسب داده ها بیشتر در این زمینه با جان سیمز، مهندس مبصر رولزرویس گوست صحبت کرد تا حس بهتری از این جهیز برای دلبستگی مندان دنیای خودرو ارائه دهد.



بازوی کنترلی بالایی، قطعه ای تقریبا نعل اسبی لباس است که در عکس ارتفاع با طعم جزیی بنفش ظاهر شده است. قطعات زردرنگ ضربه گیر هستند و روی همان مفصل بازوی کنترلی فوقانی سوار می شوند. البته برملا شد که این قطعه یکی از برگ کاملا ساده سیستم تعلیق به شمار می رود و بسیار مشابه لرزش گیر میل لنگ در انتهای پیشرانه عمل می کند. این قطعه یک وزنه با لولای انعطاف پذیر لاستیکی است و با عبور خودرواز دست اندازهای کوچک، فداکار از لرزه ها و حرکات زیادی جهیز تعلیق را جذب می یواش. ضربه گیرهای زردرنگ نیز بوسیله بازوی کنترلی روی دمپر، لنگر اضافی می دهند و ضربه های ناشی از دست اندازهای بزرگ تر را جذب می کنند. به عبارت دیگر مقدور است این دست اندازهای بزرگ، بازوی کنترلی را به طور تصادفی حرکت دهند تا ساعد و دمپر بوسیله یکدیگر برخورد کنند و ضربه گیرها از این کار جلوگیری می کنند.مقاله های مرتبط:نسخه طویل رولزرویس گوست ۲۰۲۱ رونمایی شدنسل متاخر رولزوریس گوست ۲۰۲۱ معرفی شد

امکان پذیر است این قطعه کاملا قلیل به نظر برسد، ولی بوسیله یاد داشته باشید رولزرویس و خریدارانش بوسیله عقب حداکثر فراغت و رفاه در خودرو هستند. بنابراین برهان مرحمت برای مهندسان رولزرویس وجود دارد که روی هر سیلان ی مرتبط با چونی سواری، صرف نظر از معادل ی آن، سرمایه گذاری کنند. تا اینکه اگر این پیشرفت معدود باشد، لزوماً چیز بدی حلق. جان سیمز به اتوکار گفت:مشتریان کنونی گوست که در طول فرایند توسعه با آن ها گپ کرده ام، درخواست کلیدی درباره ی امتحان رانندگی با خودرو داشتند و می گفتند که «آن را متروک نکنید». بنابراین به نظر می رسد افزایش کیفیت سواری مدل جدید نسبت به نسل گذشته، همان چیزی است که مشتری می خواهد.



گوست نخستین محصول رولزرویس است که این کلکسیون تمام از قطعات سیستم تعلیق Planar را به کار می گیرد، اگرچه سایر مقیاس های رولزرویس همچنین قطعاتی از این سیستم را داشته اند. باتوجه به این واقعیت که پلتفرم گوست با رولزرویس فانتوم و شاسی بلند کالینان مشترک است، اگر نسخه های بعدی این دو خودرو به قطعاتی مانند دمپر جدید حاضر شوند، خیلی شگفتی نخواهیم کرد.بیشتر بخوانید:شاسی اهتزاز مفهومی و برقی هوندا رونمایی شدفورد پوما ST میزان 2021 رونمایی شدنسخه اختصاص STX فورد رنجر 2021 معرفی شدآئودی Q5 اسپرت بک مدل ۲۰۲۱ رونمایی شدلینک اند کو از خودروی الکتریکی و مفهومی زیرو رونمایی کرد
  • ۹۹/۰۷/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی