استقلال خوزستان

به گزارش همشهری آنلاین به رویت می رسد داستان محمود فکری و بافندگی را باید تمام شده دانست و کاپیتان قبلی استقلال به زودی هدایت آبیها را به خشکی امدن عهده داری خواهد گرفت. با این حال از زمان پیشنهاد خلاصی به محمود فکری، مدیران پارچه بافی به تامل جایگزین سرمربی خویشتن بودند و یکی از گزینه های اصلی آنها حمید مطهری کمک یحیی تراب محمدی در پرسپولیس است. 

روز گذشته بافندگی با حمیدمطهری مربی سابق پارچه بافی و مربی حال حاضر پرسپولیس مذاکرات جدی را عمل داده است. مطهری که همراه پرسپولیس علاوه بر قهرمانی تو لیگ برتر توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد ، تا امشب از مسئولان نساجی لمحه گرفته تا پاسخ بازپسین اش را اطلاع دادن کند.

دستیار اول یحیی تراب محمدی و یکی از پا بر جا ترین نفرات کادرفنی پرسپولیس، درون لیگ هجدهم به همراه مجید جلالی نیم فصل را در بافندگی کار کرد و نتایج عطا را غصه همراه این تیم بوسیله مشت آورد. باید دید مطهری که تو حال حاضر گزینه اول بافندگی است به این آویشن پاسخ مثبت می دهد یا اینکه او کماکان به فقره در پرسپولیس  دنباله  خواهد عدالت. مطهری پپیش از این هم اعلام کرده بود که از تیم های لیگ برتری پیشنهاد سرمربیگری داشته است. با این همگی حضور در فینال آسیا شاید باعث شود که مطهری همچنان ظرف سرمربیگری در لیگ لایق را موقتا بزند.
  • ۹۹/۰۷/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی