استقلال خوزستان

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، زیدان درون مجمع خبری پیش از بازی رئال مادرید مقابل بارسلونا  گفت: می گویند شغلم در خطر است؛ انکار نمی کنم ولی همین حرف ها را سال پیش تیمار می زدند. چیزی که برای من بنیانی است این بوده که باید کارم را عمل دهم و بقیه حرف ها نامربوط است.

وی در خصوص باختن های رئال مادرید مقابل کادیز و شاختار بیان داشت: ما ابتدا قباحت داشتیم و وقتی گل خوردیم، بی اندازه سخت توانستیم بوسیله بازی بازگردیم. بخاطر ما ابکی شد ورزش مقابل تیمی که بسیار عمق دفاعی زیادی دارد، اما باید بپذیریم که فوتبال فراز و پایین دارد. ما حالا می خواهیم روی ورزش دیگری که بسیار متفاوت است تمرکز کنیم. باید فراموش کنیم که تو گذشته چه رخ داده و قبول کنیم که دولت این را داریم که همه چیز عوض کنیم.

زیدان تو خصوص راموس که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد ولی به رویت می رسد برای بازی مقابل بارسلونا مشکلی نداشته باشد، گفت: سرخیو راموس، کاپیتان ماست، فرمانده آویشن است و در خصوص او من هیچ ریسکی نمی کنم. او تمرینات با توپ را آغاز کرده و با ما نیز تمرین کرده است.

راموس داخل لیست بازیکنان زیدان بخاطر بازدید برابر بارسلونا آستان دارد ولی باید دیدن آیا او در خیساندن اصلی استراحت می گیرد یا خیر. در نبود راموس خط دفاعی رئال مادرید بیش ضعیف کار کرده و عملکرد ضغطه جنین را به ثبت رسانده است. (گزارشی تو خصوص ضعف دفاعی رئال موافق شاختار را می توانید در اینجا بخوانید)

سرمربی رئال مادرید عنوان کرد: نبود تماشایی در استادیوم ال کلاسیکو را متفاوت کرده است. اما ورزشگاه خالی باعث نمی شود که از خاص بودن و اهمیت این ال کلاسیکو کاسته شود. بخاطر ما وافر بنیانی است که این دیدار را خوب آغاز کنیم. ال کلاسیکو ال کلاسیکو است چه با شاهد چه بی تماشاگر!

زیدان در خصوص شرایط تیم بارسلونا نیز گفت: بارسا همیشه رقیبی قدرتمند و مبارزه طلب است و می دانیم که چقدر زیبا فوتبال بازی می نرم. آنها همیشه می توانند ورزش را بخاطر ما باطراوت کنند. ما می دانیم که بازی سختی مقابل بارسلونا خواهیم داشت که این روانی برای ما خوب است. کومان: چه کسی می گوید رئال بی روحیه است؟
  • ۹۹/۰۸/۰۳

نظرات (۱)

  • علی کاشانی
  • مهر ماه تنها ماهی است که با سمبلی بی‌جان مشخص شده است.
    تمام ماه‌های دیگر سمبلی جاندار دارند.
    انگشتر ماه تولد مهر برای یادآوری خصوصیات مهر ماهی‌ها ساخته شده تا زندگی راحتتری داشته باشند

    https://zarinhonarmashhad.com/pt/ring-mehr/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی